Svi će se oduševiti: Zdravija verzija pohanog kruha

Image

Uvijek nam je oko srca bilo drago kad bi nam, kao malima, baka  za doručak pripremala pohani kruh. S odrastanjem dolaze i poneke bolne spoznaje, pa tako i ona da, eto, pohani kruh baš i nije najbolji odabir ako želimo održati vitku liniju. Srećom, i tom problemu smo našli rješenje.

Probajte našu zdraviju verziju pohanog kruha, nama je bila vrlo ukusna i nimalo lošija od originala. I baka se složila.

pohani kruh

Sastojci (za 1-2 osobe):

pohani kruh

Priprema:

  1. U zdjeli izmiješati bjelanjke, mlijeko, sirup za palačinke, vaniliju te cimet. Dobro izmućkajte pjenjačom par minuta, da se bjelanjci zapjene.
  2. Ugrijati teflonsku tavu te je namastiti s malo kokosovog ulja (ili poprskati onim u spreju). Kad se tava ugrijala, početi umakati integralne tosteve u pripremljenu smjesu. Obilno ih natopite smjesom te ih odmah stavljajte na vruću tavu. Malo smanjite vatru, te pecite po oko 2-3 minute sa svake strane. Tako ispecite sve tosteve.
  3. Pohani kruh poslužite preliven s malo sirupa za palačinke ili s nekim drugim preljevom po želji, uz dodatak šumskog voća.

pohani kruh

Objavljeno 01.12.2018.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!