Vježbaj kod kuće - pogledaj top 50 najpopularnijih rekvizita za kućni trening!

Pogodite koliko kalorija po dionici utrke unese Tadej Pogačar, pobjednik Tour de Francea?

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovinu

Više od 3000 zadovoljnih kupaca svaki mjesec svoje proizvode kupuje u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovini u Zagrebu (Vrbani)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Nakon tri tjedna, 21 dionice utrke, 3414 kilometara i preko 45000 metara uspona, završen je ovogodišnji Tour de France. Slovenski biciklist i prošlogodišnji pobjednik Tadej Pogačar i ove je godine najbolji među najboljim biciklistima na svijetu.

Ovaj 22-godišnji biciklist time je postao prvi biciklist u povijesti koji je osvojio 2 Tour de Francea u godinu dana te najmlađi u povijesti koji je ovo prestižno natjecanje osvojio dvije godine zaredom!

tadej pogačar

No, uz enormnu fizičku spremnost i kardiorespiratorne sposobnosti, mnoge zanima kako izgleda prehrana jednog profesionalnog sportaša na ovoj razini aerobne sposobnosti, pa smo potražili taj podatak.

Naravno, prehranu cijelom timu (UAE Team Emirates) sastavlja profesionalni nutricionist, a cilj je sportaša opskrbljivati kontinuiranom energijom dostatnom za višesatne dionice utrke, iz dana u dan, 21 dan.  

Naravno, prehrana svakog biciklista je individualizirana i prilagođena sportaševoj tjelesnoj težini, ali i ulozi u utrci. Pogačar i njegov tim se većim hrane ugljikohidratima kao što su tjestenina, riža, krumpir ili slatki krumpir.

Dan se započinje kvalitetnim doručkom koji se sastoji od zobene kaše, tosta, voća i nešto masti, najčešće u obliku orašastih plodova.

Tijekom teških visinskih dionica biciklisti trebaju unositi energiju svakih otprilike sat vremena, a najčešće se radi o različitim energetskim pločicama, gelovima i drugoj sličnoj energetski bogatoj tekućoj hrani. Ovaj unos se može popeti čak do 7500-7800 kcal tijekom najtežih dionica.

tadej pogačar

Dodatno, uz to uz sebe imaju posebno pripremljene rižine štapiće. Radi se o riži kuhanoj s malo šećera u napitku od riže ili zobi, rižinim krekerima i pecivima sa šunkom i sirom. Sve to također nadopunjuju mnogi gelovi, energetske pločice i izotonični napitak.

Naime, jedno važno i izuzetno komplicirano pitanje za nutricionista je pokušaj održavanja iste težine tijekom utrke. Na Tour de Franceu ne želite ni gubiti ni dobivati kilograme iz dionice u dionicu. Oscilacije ne bi smjele prelaziti 800 grama jer bi to moglo značajno ugroziti performanse biciklista i time ugroziti rezultat.

Objavljeno 23.07.2021.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!