Oblikujte čitavo tijelo izdržajima s foam rollerom!
Vježbe

Oblikujte čitavo tijelo izdržajima s foam rollerom!

Ako ste odavno savladali statičke i dinamičke izdržaje s težinom vlastitog tijela u položaju planka - vrijeme je da si zadate veći izazov s rekvizitom foam roller.

Za početak, izvedite osnovne varijante izdržaja s foam rollerom:

Prednji plank na podlakticama ili dlanovima:

prednji plank

foam roller

Bočni plank na podlakticama ili dlanovima:

foam roller

Obrnuti plank na podlakticama ili dlanovima:

foam roller

Tek nakon savladavanja statičkih izdržaja na foam rolleru, krenite s izvođenjem naprednijih, dinamičkih varijanti.

Oba seta izvedite u dvije serije 8-10 ponavljanja pojedine vježbe, kroz izdah na usta pri otporu, te udah na nos u drugoj fazi vježbe. Između setova napravite pauzu od 30 sekundi, a između serija pauzu od jedne minute.

Prvi set vježbi

  • Povlačenje foam rollera potkoljenicama - fleksija i ekstenzija koljena i kukova u položaju planka s dlanovima na podlozi
  • Piramida - fleksija kukova s gležnjevima na foam rolleru i dlanovima na podlozi
  • Bočni plank s podlakticom na podlozi i potkoljenicama na foam rolleru - abdukcija s gornjim bedrom

*Posljednju bočnu vježbu izvedite i na drugu stranu.

Drugi set vježbi

  • Dipsevi s osloncem dlanova o foam roller i stopala o podlogu
  • Rolanje iz ramena s osloncem podlaktica o foam roller i stopala o podlogu
  • Naizmjenično podizanje bedara s podlakticama na foam rolleru i stopalima na podlozi
  • Sklek s rolanjem rollera iz dlana u dlan – jedan dlan na foam rolleru, suprotni dlan i stopala na podlozi

Oblikujte čitavo tijelo i osnažite dubinske mišiće corea s gore prikazanim izdržajima na foam rolleru.

Foam roller možete kupiti u Fitness.com.hr webshopu.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
  • 11 vježbi na step klupici za cijelo tijelo x 12
    Većina vježbi koje možete raditi na step klupici pogađa mišiće corea - trbušnjake i donji dio leđa, koji su mnogima "slaba točka" te koje koristite u svim dnevnim aktivnostima - sjedenju, hodanju, sva...
  • 11 vježbi za cijelo tijelo u položaju planka x 76
    Donosimo vam samo neke vježbe koje možete izvesti iz prednjeg ili bočnog položaja planka. Kako biste ih pravilno izveli, prethodno savladajte osnovne položaje planka. Napravite dvije serije po 10-15 ...
  • Plank: bazična vježba za core x 81
    Naziv core (srž, jezgra) se već neko vrijeme (zajedno sa "funkcionalnim treningom") uvriježio u fitness krugovima, a obuhvaća skupinu mišića koja se nalazi u području zdjelice i kukova.
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova