Divota bez grižnje savjesti: Domaća low-carb tortilja
Prehrana

Divota bez grižnje savjesti: Domaća low-carb tortilja

Tortilje su odlična ugljikohidratna komponenta obroka - svestrane, daju se iskombinirati na sto načina, i uvijek su fine! No, što kada ugljikohidrate, iz bilo kojeg razloga, izbjegavamo? U današnjim vrlo popularnim keto i low-carb načinima prehrane, ove naše tortilje čine odličnu supstituciju za kupovne tortilje od bijelog brašna.

Nazivamo ih tortiljama, iako samom teksturom nisu u potpunosti tortilje u punom smislu te riječi. Okusom malo podsjećaju na kukuruzne tortilje, a baziraju se na brašnima od kokosa i badema - dakle na zdravim masnoćama. Za razliku od običnih tortilja, ovdje se ništa ne mijesi nego se smjesa izmiksa mikserom do potrebne gustoće, i peče više kao smjesa za palačinke. Ispecite ih, kombinirajte s nadjevom po želji, i oduševite se ovim drugačijim i zanimljivim okusom popularnih tortilja.

Pogledajte video:

Sastojci (za 3-4 tortilje):

tortilje

Priprema:

  1. U zdjeli pomiješajte suhe sastojke: kokosovo i bademovo brašno, himalajsku sol i papar. Jaja razmutite vilicom, te ih dodajte u suhe sastojke, kao i oko 80 ml vode (nemojte dodati svu količinu vode odjednom, nego pratite gustoću smjese).
  2. Sve izmiksajte mikserom na najvećoj brzini oko minutu, a po potrebi dodajte još po žlicu vode dok ne dobijete gustoću sličnu smjesi za gušće palačinke (s time da neće biti potpuno “kremasta” tj. glatka, od bademovog brašna će se vidjeti malo teksture, neka vas to ne zabrinjava. Bademovo brašno su zapravo vrlo sitno samljeveni bademi, tako da će o kvalitetni meljave badema ovisiti i tekstura smjese za tortilje).
  3. Ugrijte tavu za palačinke, te ju poprskajte kokosovim uljem u spreju. Šefljom stavljajte na tavu oko 1/3 smjese, te razvucite žlicom u krug, da izgleda poput palačinke. Pecite na laganoj do umjerenoj vatri oko 2 minute.
  4. Nakon 2 minute, lagano špatulom odvojite rubove tortilje, te pažljivo okrenite. Ukoliko bi vam tortilja pucala, poslužite se tanjurom te pomoću njega preokrenite tortilju na drugu stranu. Pecite još oko 2 minute na drugoj strani te maknite s vatre kad se stisne.
  5. Tortilju punite nadjevom i umakom po želji, preklopite te pospite s još malo umaka. Mi smo koristili zelenu salatu, umak od rajčice, pečenu piletinu te slanutak.
  6. Tortilja nije u potpunosti savitljiva te nije čudno ako će malo pucati. Radi se o tome da kokosovo i bademovo brašno ne sadrže gluten koji bi držao tijesto kao kompaktnu smjesu - uzimajući to u obzir, pucanje je normalno. Pomaže ako tortilje držite jednu na drugoj i na toplom - od pare se one još lagano opuste.
Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
  • Tuna – 4 recepta za pripremu ove proteinske ljepotice x 34
    Tuna je nezaobilazna namirnica na tanjuru svih koji paze na unos kvalitetnih nutrijenata koji su i proteinski bogati. Energetski, 100 grama tune sadrži nešto više od 100 kalorija, od čega je 23% prote...
  • Omotani vitamini i minerali: tortilje s povrćem x 7
    Tortilje s povrćem su često na tanjuru vegetarijancima, ali i svima koji ponekad žele obrok bez mesa, a pritom ipak žele unijeti zdrave namirnice, bogate vitaminima i mineralima.
  • Tortilje s piletinom na 4 načina x 32
    Ako ste se do sada s tortiljama susretali samo u restoranu ili u gostima jer smatrate da sve to zahtjeva puno vremena i iskustva, čitajte dalje - ovdje sam da vas razuvjerim i ohrabrim da i vi postane...
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 22.05.2018
Piše:
Nikolina Dianežević