Vaše transformacije: Aida je u 4 mjeseca izgubila 25 kilograma!

Image

Nakon što smo vam prošli tjedan predstavili osobnu trenericu Sanitu Dizdarević koja je skinula 50 kilograma u 16 mjeseci, danas nam je u gostima njezina klijentica Aida. 

Upoznajte Aidu...

Predstavi se našim čitateljima u par rečenica: tko si, odakle dolaziš, koliko imaš godina i čime se baviš?

Ja sam Aida Mešić, dolazim iz Bihaća, imam 29 godina. Po zanimanju sam bacc. ekonomije i Inženjer seoskog i gradskog prometa. No, prije svega sam supruga i mama.

aida

Kakav je bio tvoj život prije transformacije i što te potaklo da kreneš s transformacijom? Je li postojao neki okidač koji je rezultirao željom za promjenom?

Prije transformacije (koja još uvijek traje) ja sam bila djevojka s par kilograma viška. No, nakon što sam rodila svog dječaka, kilogrami su se počeli lijepiti i nakon kratkog vremena sam dogurala do pretjerane tjelesne težine.

Svi mi tražimo taj okidač, a umjesto "okidača" nađemo hrpu izgovora koji nas guraju u sve veći problem s tjelesnom težinom i psihičkim nezadovoljstvom samim sobom.

Moj "okidač" je bila nagradna igra na Facebooku u kojoj sam osvojila rad sa Sanitom Dizdarević, koja me počela trenirati i slagati mi planove prehrane i tako je moja transformacija započela :)

Koliko je trajala transformacija i koliko kilograma je izgubljeno u tom periodu? Je li ti tko pomogao?

Moja transformacija traje i dalje, izgubila sam 25 kg u 4 mjeseca aktivnog treniranja i pridržavanja načinu prehrane  pod Sanitinim budnim okom. 

Mi i dalje radimo i imamo cilj skinuti još 10-15 kg, a nakon toga nastaviti održavati kilažu.

Moja trenerica Sanita Dizdarević je prije svega jedna divna osoba, odličan motivator i trener, žena koja je pokazala i dokazala da se sve može kad se hoće i ona nam svima koji se borimo s viškom ili manjkom kilograma može i treba poslužiti kao inspiracija da već danas treba početi raditi na svom zdravlju, izgledu i psihičkoj transformaciji. 

transformacija

Što je bilo najteže u procesu transformacije? Koliko je bilo teško provoditi dijetu i redovno vježbati?

Najteže je krenuti, a kada učinite taj prvi korak ostalo ide lako.

Ja sam osoba koja nije nikad trenirala, moja fizička aktivnost je bila ravna nuli - posao mi je takav da po cijeli dan sjedim. Porok bez kojeg sam mislila da nema šanse da ću moći je bio kruh, nisam mogla zamisliti da se najedem bez kruha, i jela sam ga sa svim mogućim od tjestenine, krumpira i sl. Međutim, kada sam krenula sa Sanitinim planom prehrane i treninzima iznenadila sam se da je puno lakše nego što sam očekivala.

Ne mogu reći da nije bilo teško, bilo je naravno. Na prvim treninzima sam jedva radila vježbe, imala sam upale mišića, ali ja sam se psihički osjećala odlično, i svakim danom sve bolje i bolje, za mene je nekako bila jako bitna ta psihička preobrazba, gdje od jedne nezadovoljne, mrzovoljne osobe postajete svjesni sami sebe i zadovoljni sa svim onim što jeste..

Kakve si treninge radila tijekom svojeg procesa transformacije? Koliko kardija, koliko treninga snage?

Treninge radim 5 puta tjedno, dva treninga na dan. Vikendi su rezervirani za odmor, ali kroz tjedan radim redovno, ujutro i poslijepodne: ujutro radim samo kardio trening.

Poslijepodnevni trening je trening snage koji uključuje vježbe na trenažerima, ali i vježbe s girjom koja mi je jako drag rekvizit te nezaobilazne vježbe za mišiće trbuha.

Koliko je važna podrška okoline za ovaj proces i je li ona u tvom slučaju bila prisutna?

Jako je bitna podrška vaših najbližih. Ja sam imala ogromnu podršku moga muža i moje mame, naravno i prijatelja, ali njihova podrška mi je najviše značila.

Bitno je razumijevanje, podrška, razgovor i motivacija od tih osoba koja će nas gurati dalje.. ja sam srećom imala ogromnu podršku i to me i guralo da nastavljam kad je bilo teških trenutaka.

Kakve su bile tvoje prehrambene navike prije, a kakve su sad? Nedostaje li ti što od tog „prošlog života“?

Prije sam jela većinom sendviče, suhu hranu, grickalice, slatkiše, gazirane sokove, dok sad jedem hranu s povećanim unosom proteina, a sa smanjenim unosom ugljikohidrata. Jedem više obroka dnevno, dok prije sam jela jedan ili dva obroka. Jedem puno više povrća, salate, ribu..

Moram priznati nedostaje nekad nešto slatko ili nekad na um padne nešto što trenutno "ne smijem" jesti, ali dobro, za to postoji cheat day, koji ne smijemo dozvoliti da se pretvori u cheat week ??

transformacija

Koliko se s transformacijom popravila kvaliteta tvog života?

Transformacijom se kvaliteta mog života jako puno popravila. Hranim se zdravije, fizički sam aktivna, puno ljepše se osjećam, a o psihičkoj preobrazbi da i ne pričam koliko je bolje sad nego prije.

Koja je tvoja poruka onima koji se bore s viškom kilograma i nikako da se krenu boriti protiv pretilosti?

Ja imam dvije poruke:

Prvo želim poručiti svim osobama koje imaju problem s viškom kilograma da ne čekaju sutra, ponedjeljak, prvi u mjesecu, idući mjesec, poslije praznika, iduću godinu itd. Jer ti izgovori neće nikad nestati, a vi ćete tonuti sve dublje i dublje.

Umjesto izgovora nađite motivaciju, nemojte slikati samo gornji dio tijela (većinom glavu) uslikajte se cijeli  i pogledajte tu osobu na slici, pogledajte to nezadovoljstvo samim sobom, pogledajte dokle ste već dogurali i shvatite da svaki novi izgovor koji nađete će biti samo novi kilogram koji ćete staviti na sebe.

Suočite se s vagom, suočite se s vašim konfekcijskim brojem, suočite se sami sa sobom. I počnite već danas raditi na sebi. Izgovor da nemate vremena je samo zavaravanje samog sebe, ja sam žena koja radi 3 posla, koja ima kućanske obaveze, obaveze prema obitelji i prema poslu, pa nađem vremena da posvetim sebi taj sat-dva vremena i učinim nešto za sebe, jer prvo trebate sami sebi biti najvažniji. Ako niste dobri sebi, ne možete biti ni drugima!

Moja druga poruka je za ove sto okružuju osobu koja se bori s viškom kilograma: Prvo trebate shvatiti problem te osobe kao vrstu bolesti. To je kao neka vrsta ovisnosti, i nije je nimalo lako pobijediti! Prestanite osuđivati, vrijeđati i omalovažavati osobe koje imaju ovaj problem, vašim ružnim riječima, uvredama i ružnim komentarima vi nećete postići da taj neko shvati u kakvom je "problemu" nego ćete gurati tu osobu još više u depresiju i nezadovoljstvo, a većina nas s viskom kilograma emocije hrani hranom.

Pokušajte razgovarati s tim osobama, pružite im podršku, nađite način da ih motivirate da krenu raditi na sebi. Budite nečiji motiv, a ne izgovor ;)

Objavljeno 26.06.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!