Intervju s Anitom, pobjednicom FIT transformacije 2014!

Image

Donosimo vam intervju s Anitom, pobjednicom naše FIT transformacije, koja je napravila fantastičnu transformaciju i smršavila 37 kg! Kompletnu transformaciju napravila je samostalno, bez trenera i pomoći!

Sve detalje pročitajte u nastavku.

Pobjednica FIT transformacije

Zašto ste se odlučili na transformaciju?

Odlučila sam se na transformaciju zbog zdravlja, izgleda, poboljšanja kvalitete života. Željela sam da moja obitelj živi zdravo i da djeca nauče što znači pravilna prehrana. Danas dosta mladih i djece ima problem s prekomjernom težinom.

Kako ste postigli ovaj super rezultat?

Postavila sam si jasan cilj, biti FIT i ništa manje od toga. Nisam razmišljala o polovičnim rezultatima. Rekla sam sama sebi idem do kraja. I nisam se zamarala koliko će mi trebati vremena za to i koliko će biti odricanja. To sam si stavila kao obavezu prema svojoj obitelji jer me oni trebaju zdravu i zadovoljnu.

Koliko dugo je trajala transformacija?

Trebalo mi je oko godinu dana do ove forme. Bilo je tu velikih padova u kilaži pogotovo u početku. Bilo je trenutaka kada sam se baš jako trudila a kilaža je bila stalno ista.

Kako izgleda vaš dnevni jelovnik?

Doručak

Zobene pahuljice s jogurtom i lanenim sjemenkama + mjerica whey proteina

Međuobrok

Piletina, riba ili puretina s povrćem

Ručak

Piletina, riba ili puretina s integralnom rižom i povrćem

Međuobrok

Posni sir s rižinim krekerima

Obrok poslije treninga

Po završetku treninga popijem whey protein s vodom.
Piletina, riba, puretina ili pureća jetrica s integralnom rižom i povrćem

Obrok prije spavanja

Piletina, riba ili puretina s povrćem

Uzimate li što od dodataka prehrani (suplemenata) i što?

Whey protein, magnezij.

Kako izgleda vaš trening?

Na početku se zagrijem oko 10 min. Istegnem se i dobro razgibam.

Svaki dan radim drugu grupu mišića.

Ponedjeljak – noge i stražnjica
Utorak – prsa, listovi i trbuh
Srijeda – leđa
Četvrtak – ramena, trapez i trbuh
Petak – ruke (biceps, triceps, podlaktica)
Subota – stražnjica i listovi

Vodim dnevnik u kojem bilježim koliko ponavljanja s kojom težinom sam odradila. Tako da mogu pratiti svoj napredak i to me motivira da napravim svaki put barem jedno ponavljanje više ili povisim težinu.

Poslije treninga snage odradim 30 min. kardio, većinom na steperu. Kraj treninga završava s istezanjem. Fleksibilnost mi je jako bitna. Ubacim neke joga vježbe.

Koji dio u transformaciji vam je bio najteži?

Najteže je bilo kada sam smršavila negdje oko 30 kg jer se koža nije tako brzo vraćala. Osjećala sam se užasno, to me slomilo, jer nisam o tome razmišljala u početku. Na rukama, trbuhu i unutarnjoj strani bedara je bilo najgore. To je okrutna istina. Stanje je sada puno bolje!

Vaši budući fitness planovi?

Želim još puno toga naučiti, isprobati i pomicati granice. Trenutno sam u fazi definicije, plan mi je još otopiti masti. Iduće godine istrčati polumaraton. U iduća dva tjedna napraviti špagu. Otići na parkour, već sam bila i oduševila se. Tko zna što ću još smisliti. Na početku transformacije plan je bio smršavjeti, a sada želim i radim ono što mi je nekada bilo nezamislivo.

Imate sugestije / savjete za ljude koji tek ulaze u proces transformacije?

Treba postaviti cilj visoko. Mršavljenje treba shvatiti kao obavezu. Napomenuti rodbini i prijateljima da ste krenuli u taj proces. Isplanirati čitav dan, u početku bude teško, ali uskoro postane rutina. Često su mi znali doći gosti, a ja baš krenula na trening. Ispričam se, ostavim ih s mužem i odem odraditi.

Kad ste jako umorni i baš nemate snage za vježbanje morate otići, jer često se zna dogoditi da baš tada odradite jedan od boljih treninga.

Izgovor poput „nemam vremena“ ne toleriram. Zaposlena sam majka dvoje djece, jedno je još u pelenama. Imam iste obaveze kao i svi drugi pa stignem. Vrijeme koje ste do sada provodili uz TV, provedite u kuhinji za spremanje obroka.

Osigurajte si obroke koje ćete jesti sutra tako da nemate potrebe posegnuti za junk foodom. Svaki put kada prekinete dijetu bez grižnje savjesti se vratite kao da ništa nije bilo. Događalo mi se bezbroj puta da „padnem“ i tu je ključ uspjeha svaki put sam se vratila.

Trening bez pravilne prehrane nije dobar izbor. Viđam ljude koji stalno vježbaju, a nemaju napretka.

Na treningu dajte sve od sebe, nema priče i smijeha. Kad ste već odvojili to vrijeme i možda žrtvovali svoju obitelj ili bliske prijatelje pokažite im da je s razlogom.

Svakako izbacite grickalice i slatkiše iz kuće, to nije neophodno niti vama ni vašim najbližima.

Objavljeno 09.07.2014.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
68
1
Podijeli s prijateljima!