Pogledaj najpopularnije kardio sprave za vježbanje

Run Forest, run!!!

"Vagu mrzim i plaho hodam po kupaonici kako ne bih slučajno stao na nju."

Počelo je! Čitajući brojne članke i forumske teme koje me zaista dodatno motiviraju u topljenju "šlaufa", odlučio ja od danas krenuti s laganim jutarnjim treningom u trajanju od pola sata. Plan je bio probuditi se u 6.45, pojesti musli s mlijekom i krenuti sa zagrijavanjem točno u 7:00, a potom lagano trčati u blizini zgrade. Imam idealno okruženje: blagi uspon na brdo i kružna staza koja vodi kroz šumicu natrag (dužine cca 600 metara). Potom odlazak u obližnju trgovinu, tuširanje, doručak i odlazak na posao. Eto, podcrtao ja to i krenuo na počinak (čak i ranije nego inače). Neka krenu fit dani.

Driiiiinnn!!! Panično buđenje: 7:15!!!! F..ck! Piči van, lako za musli….izletih iz zgrade i krenuh lagano hodajući, zagrijavajući se onako u hodu. Nije važno što kasnim (a sve sam si tako lijepo zacrtao), sad je bitno odraditi kvalitetno zagrijavanje i laganim tempom početi trčati. To je dobro prošlo, iako sam nekako šlampavo odradio istezanje (treba mi dobar savjet za to) i krenuo ponosno i odlučno. Nigdje nikog. Divota. Svjež zrak ulazi u nosnice, al i dalje hladnooooo, uf.

Već nakon 600-ak metara (jedan krug) ugodno sam se ugrijao i napravio prvu kraću pauzu koju sam iskoristio za čučnjeve (dva ponavljanja po 12 čučnjeva). Opustih noge malo i krenuh dalje…uf, stišće u koljenima, al` idemo dalje….na iPodu šiba dinamična komercijala tako da imam dobar tempo, baš je fora…na pola puta u drugom krugu morao sam stati jer me susjedov pas čudno gledao (kako i neće kad vidi tu siiiilnu kondiciju rumenih obraza), što mi je dobro došlo da malo predahnem (nisam htio riskirati prisilni sprint)…. pola minute kasnije nastavljam uz Elvisov "Suspicius minds" u house verziji…odradih potom još jedan krug srednje blagim tempom.
Uf, uf, stop!! Dosta je bilo za danas, odlučio sam nakon trećeg kruga. Sad pravac dućan laganim hodom sebi po kvarat integralnog kruha i ostale namirnice koje mi je supruga zapisala sva sretna što ona ne mora ustajati.

Dok sam se tuširao, draga je spremila doručak: čašu mlijeka, krišku integralnog kruha i dva jaja u fritaji (nemojte me ubit za to jaje viška, ipak sam još jučer ujutro smazao burek).
Osam sati, doručkujem spreman na posao, dobre volje, zadovoljan. Sad je 11:00, jedan dio posla već odrađen, još uvijek nisam gladan (ponio sam jednu bananu za kasnije) i dalje sam vedar. Ručak je u 16:00, draga najavila piletinu u nekoj light varijanti, vjerojatno sa špinatom (sprema klopu za našeg sinčića od deset mjeseci, pa se ja prikrpam J ). Navečer prije spavanja planiram odraditi seriju sklekova, čunjeva, trbušnjaka na lopti, ali nemam baš ideju koliko čega.
Vagu mrzim i plaho hodam po kupaonici kako ne bih slučajno stao na nju. Bit će bolje, ne dam se ja!

Eto zasad toliko, obavještavat ću vas i dalje. Svaki savjet mi je dobrodošao, čak i nužan, jer sad sam uvidio da baš i nije lako improvizirati, naročito kad neznam puno niti o vježbama a još manje o prehrani. Za najbolji savjet plaćam ćevape s kajmakom, gomilom luka u zapečenoj lepinji i dva velika piva (šalim se,hehe)

Vaš Škemba ;)

P.S. - E da, na iphone aplikaciji mi piše da sam sagorio 200 kalorija :)

Objavljeno 03.02.2010.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Ostali postovi

Postoji13komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.