1001 glas - FITovci najviše vole zobene i mlijeko
- 10 komentara
- 0 x
- srijeda, 17 ožujka, 2010. u 09:31
1001 glas - FITovci najviše vole žitarice / zobene i mlijeko za doručak
Kao što je jasno vidljivo na naslovnici portala, anketa koju smo postavili vezano za omiljeni doručak sada ima jasni omjer onoga što FITovci preferiraju za doručak, što najradije jedu odnosno što ne vole.
Anketa izgleda ovako..
Omiljeni doručak mi je:
- Žitarice / zobene i mlijeko: 39,26%
- Mliječni jogurt: 4,50%
- Kuhana ili pečena jaja: 10,79%
- Proteinski shake: 2,70%
- Topli sendvič: 14,09%
- Čaj ili kava: 11,89%
- Nešto sasvim drugo: 8,99%
- Ne doručkujem: 7,79%
Najčudnija informacija ovdje jest da FITovci ne vole popiti proteinski shake ujutro, odnosno konzumirati ga kao doručak. Razni svjetski poznati bodybuilderi rano ujutro konzumiraju proteinski shake gdje nakon toga slijedi obrok sa složenim ugljikohidratima.
Žitarice / zobene pahulice su najčešće i na našem forumu spominjane kao NAJ varijanta za doručak. Link se nalazi na nazivu naj doručka.


Nadalje.. posjetioci više preferiraju čaj / kavu nego mliječni jogurt ili kuhana / pečena jaja koja su puno konkretnija rješenja za naše jutarnje potrebe.
Redoslijed NAJ omiljenih doručaka slijedi:
- Zobene / žitarice i mlijeko
- Topli sendvič
- Čaj ili kava
- Kuhana ili pečena jaja
- Mliječni jogurt
- Proteinski shake
Više ideja oko doručka i razloge zašto je taj obrok nezamjenjiv, pročitajte ovdje: Doručak - tag
Kako vam izgledaju rezultati ankete?
Da li vam je čudno što ekipa ne preferira proteinski shake?
- Jaja i kolesterol x 4
Poznato je kako jaja obiluju kolesterolom, a prehrana koja sadrži obilje kolesterola može dovesti do visoke razine kolesterola u krvi. Međutim, način na koji unos kolesterola prehranom utječe na razinu kolesterola u krvi razlikuje se od osobe do osobe. Iako pretjerivanje u jajima može dovesti do povišenog kolesterola, konzumacija četiri jajeta tjedno neće povisiti rizik od bolesti srca. Za zdrave osobe preporuča se unositi manje od 300 mg kolesterola dnevno, dok se za osob... - Pobjednici nagradne igre! x 8
Odabrali smo pobjednike ove nagradne igre! Moram priznati da sam vidio nekoliko vježbi koje još nisam isprobao niti vidio da netko izvodi. Potrudili ste se, netko je snimio i video :), bili ste kreativni i otkrili nam vježbe koje vrijedi isprobati. Najviše ste koristili pilates loptu kao rekvizit, bojali ste se body trimmer-a. :) Imamo dosta blog postova, nadam se da ćete svi isprobati vježbe koje vam se sviđaju, odabrali smo one kod kojih smo ocijenili da su najpotpunije i da su se najv... - Orasi - najkorisniji za zdravlje srca x 8
Istraživači s University of Scranton uspoređivali su polifenole, moćne antioksidanse, porijeklom iz devet prženih i sirovih orašastih plodova kao i iz dvije vrste maslaca od kikirikija – u istraživanju su se orasi pokazali najpotentniji i najkorisniji za zdravlje srca. Istraživanje koje je objavljeno u časopisu Food&Function pokazalo je da, bez obzira jesu li orasi bili prženi ili sirovi, sadrže najvišu količinu polifenola od ostalih orašastih plodova. Smatra se da polifenoli sniž... - Energetski zalogaji prije treninga x 16
Preporučujemo prije vježbanja da prizalogajite jedan od ovih mini-obroka za bolji performans u teretani. Obrok prije treninga možda ne zvuči najprivlačnije onima koji pokušavaju stvoriti planirani kalorijski deficit. Ili jednostavnije rečeno - mršaviti, a malo preciznije - topiti višak masnoće. Međutim, treniranje natašte nije za svakoga te uvijek postoji rizik od prevelika pada šećera u krvi, slabosti, nesvjestice i ranijeg prekida s treningom. Namjeravate li odraditi jednu t...
Zoki














17.03.10. u 21:48
18.03.10. u 07:05
18.03.10. u 09:15
18.03.10. u 11:59
18.03.10. u 12:25
18.03.10. u 21:47
18.03.10. u 21:51
19.03.10. u 09:17
20.03.10. u 20:53
24.03.10. u 12:30