Božićna akcija: iskoristi do 40% popusta na sve proizvode za mršavljenje!

Trening za cijelo tijelo na TRX-u u 20 minuta (video)

Image

TRX nudi mogućnost da napravite odličan trening za cijelo tijelo na samo jednom rekvizitu. Trening na suspenzijama uključuje rad i opterećenje osiguranim vlastitom težinom tijela izvodeći vježbe različitih kuteva uključujući više mišićnih skupina odjednom.

Odlično je i to da promjenom položaja, u nekim slučajevima samo nekoliko centimetara, dobivate različito opterećenje čime se osigurava sigurno vježbanje pojedinaca bez obzira na razinu utreniranosti.

Jedna od najvažnijih odlika ovog sjajnog rekvizita je da su u svakoj vježbi uključeni mišići corea, odnosno u slučajevima kada mišići corea nisu u zadovoljavajućem funkcionalnom stanju, gubite ravnotežu. Zbog toga TRX i svaka vježba na njemu ima dodatnu funkcionalnu vrijednost.

Ne postoji vježba sa TRX-om koja djeluje izolirajuće, na samo na jedan mišić. Stabilan i jak core je jedan od osnovnih preduvjeta u zaštiti od ozljeda, a njegovo jačanje TRX itekako osigurava.

TRX trake

TRX unapređuje vašu snagu pomoću funkcionalnog pokreta velikog opsega i dinamične pozicije

Većina sprava zahtijeva neki oblik sjedenja ili stajanja, odnosno neku statičku poziciju čime se smanjuje mogućnost aktiviranja stabilizacijskih mišića koji su nužni za efikasan i funkcionalan pokret.

Vježbama na TRX-u obavezno se obuhvaća nekoliko mišićnih skupina što zahtijeva međusobno povezane pokrete i utječe na povećanje sposobnosti da živčani sustav učinkovito koordinira pokrete na višim razinama i izgrađuje snažne motoričke obrasce povećavajući stabilizaciju i funkcionalnu mišićnu masu. Ljudsko tijelo je građeno da se slobodno kreće u prostoru što daje prednost treningu na TRX-u u odnosu na statičke sprave.

Na ovom rekvizitu možete napraviti odličan trening i postoji mnoštvo vježbi i njihovih inačica. Predloženi trening se sastoji od:

Zagrijavanja

Vježbe za mišiće corea

Vježbe s naglaskom na gornji dio tijela

Vježbe s naglaskom na donji dio tijela i vježbe istezanja

U svakoj vježbi se vodilo računa da obuhvaća više mišićnih skupina i da se rade u određenoj dinamici. Svaka vježba traje po 30 sekundi, a ukupno trajanje treninga je oko 20 minuta. Dozirati opterećenje možete pomičući se bliže ili dalje od točke polazišta susprenzijskih traka, kao i dinamikom izvođenja.

TRX možete naručiti u fitness.com.hr webshopu.

Objavljeno 04.02.2016.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!