Božićna akcija: iskoristi do 30% popusta na kettlebelle, bučice i pločaste utege!

Pripremite svoje proteinske pločice!

Image

Naučite sami pripremati proteinske pločice i dobit ćete kvalitetan obrok za samo djelić cijene kupljenih proteinskih pločica i to bez glicerina, konzervansa i šećera. Ove su domaće, niskokalorične pločice uz malo prirodnog maslaca od kikirikija i jedan proteinski napitak uravnotežen i kvalitetan obrok.

Mješavina

Težina pripreme: lagano

Vrijeme potrebno za pripremu: 20 minuta

Sastojci:

  • 3 1/2 šalice zobenih pahuljica
  • 1 1/2 šalice mlijeka u prahu
  • 4 jušne žlice proteinskog praha s okusom čokolade ili vanilije
  • 1 šalica javorovog sirupa bez šećera
  • 2 bjelanjka (istučena)
  • 1/4 šalice narančinog soka
  • 1 čajna žličica vanilije
  • 1/4 šalice prirodnog soka jabuke

Proteinske pločice

Način pripreme:

1. Zagrijte pećnicu na 160 stupnjeva i namažite posudu za pečenje (22x30 cm).
2. Pomiješajte zobene pahuljice, mlijeko u prahu i proteinski prah u zdjelu.
3. U posebnoj zdjeli pomiješajte bjelanjke, sok od naranče, sok od jabuke i sirup bez šećera.
4. Umiješajte tekuću smjesu u onu suhu i dobro ih promiješajte. Smjesa bi trebala biti gusta i slična tijestu za kolače.
5. Ulijte smjesu u posudu za pečenje i pecite dok rubovi ne postanu hrskavi i smeđi.
6. Izrežite na 10 pločica i spremite ih u vakumirane posude ili zamrzivač.
7. Hranjive vrijednosti po pločici: 157 kalorija, 23 g ugljikohidrata, 15 g proteina, 5 g masnoća, 4 g vlakana.

Savjeti:

Želite li sočnije pločice koristite 1/2 šalice prirodnog soka jabuke.

Proteinske pločice

Ulje u receptu možete zamijeniti prirodnim sokom jabuke (ili još bolje sa kašom od kuhanih jabuka), smanjit ćete unos kalorija, a okus pločica ostat će isti.

Izvor slika: flickr.com

Objavljeno 07.07.2009.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!