Fitness.com.hr izazov: Tko može napraviti najviše naizmjeničnih čučnjeva na jednoj nozi?

Image

Vrijeme je za Fitness.com.hr izazov br. 10. U proteklim izazovima pokazali ste zavidnu razinu forme i vrhunske rezultate i izvedbe, pa vam ovaj put donosimo jednu kompleksniju vježbu, sigurni da ćete se zabaviti izvodeći je.

U travnju smo nagradili najbolje koji su napravili najviše spider sklekova. Ovaj put vam donosimo zadatak koji zahtijeva snagu cijeloga tijela, ali i mobilnost i fleksibilnost.

Fitness.com.hr izazov br. 10: Tko može napraviti najviše naizmjeničnih čučnjeva na jednoj nozi (pistol squat)?

Zadatak je napraviti najviše ispravnih čučnjeva na jednoj nozi bez pauze. Čučnjevi se izvode naizmjenično, jedna pa druga noga.

Minimalan broj izvedenih pravilnih naizmjeničnih čučnjeva na jednoj nozi za sudjelovanje u Fitness.com.hr-ovom izazovu jest:

  • 5 naizmjeničnih čučnjeva na jednoj nozi - za djevojke
  • 10 naizmjeničnih čučnjeva na jednoj nozi - za muškarce

Jednonožni čučanj

Kako se pravilno izvodi vježba iz izazova?

Čučanj na jednoj nozi je napredna vježba koja se izvodi na sljedeći način: Stanite uspravno, stopala lagano razmaknutih i paralelnih jedno s drugim. Potpuno ispružite jednu nogu ispred sebe, tako da zaključate koljeno. Stisnite trbušnjake i spustite se na jednoj nozi u čučanj te se podignite u početni položaj. Cijelo stopalo noge na kojoj radimo pri tome mora ostati u kontaktu s podlogom - peta mora ostati na podu.

Druga noga koju držimo ispruženom ispred sebe ne smije dodirivati pod te onog trena kad ovom nogom dodirnete pod, prestajemo brojati. Radi boljeg i lakšeg održavanja ravnoteže, tijekom izvođenja vježbe ruke možete držati ispružene ispred tijela.

Kod spuštanja je bitno da vam linija kuka prođe ispod linije koljena. To je dubina čučnja koji će se smatrati valjanim te će se brojati u ovom iskoraku. Pokret ponovite suprotnom nogom. Vježbu ponovite ispravno maksimalan broj puta.

Pistol squat je vježba iz koje možemo izvući više benefita nego iz mnogih drugih. Osim što promovira mobilnost i fleksibilnost, odlična je vježba za maksimalnu snagu, a kod snažnijih vježbača koji mogu napraviti veći broj ponavljanja ove vježbe, moguće ju je koristiti čak i za razvoj eksplozivnosti.

Pravilno izvođenje zadatka pogledajte na videu:

Pravila izazova

Za sudjelovanje u izazovu morate snimiti video materijal na kojem se vidi izvršenje zadatka.

Na početku videa, stanite pred kameru i recite "Pristajem na Fitness.com.hr izazov!", kako bismo bili sigurni da je video vjerodostojan i snimljen tijekom trajanja našeg izazova.

Kameru postavite bočno pored sebe tako da se vidi položaj cijelog tijela i ispravnost izvođenja vježbe. Važno je da se vidi da razina kuka prolazi ispod razine koljena. Video materijali na kojima se ne vidi cijelo vježbačevo tijelo neće ući u konkurenciju za nagradu.

U borbu za nagradu ulaze samo natjecatelji koji su čučnjeve na jednoj nozi odradili pravilno (pogledajte video u tekstu). Sve video materijale će pregledavati stručni žiri Fitness.com.hr-a.

Rok za slanje video materijala je ponedjeljak, 16. svibnja 2016.
Imena pobjednika objavljujemo u petak, 20. svibnja 2016. u 16 sati.

Svoje video materijale ili YouTube linkove s videom šaljite na adresu: [email protected]. Sudjelovati u izazovu mogu sve osobe s prebivalištem na području Republike Hrvatske.

pistol squat

Nagrade

Nagradu dobiva 1 muškarac i 1 žena koji naprave najviše pravilnih naizmjeničnih čučnjeva na jednoj nozi, bez pauze. Pravilno izveden čučanj na jednoj nozi pogledajte u videu u tekstu.

Pobjednici biraju nagradu po želji u Fitness.com.hr webshopu u iznosu od 300 kuna. Fitness.com.hr webshop dobitnicima šalje odabrane artikle na kućnu adresu, besplatnom dostavom.

Objavljeno 03.05.2016.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!