Pogledaj top 50 najpopularnijih fitness rekvizita za kućni trening

Proteinski smoothie s mangom (da ne prifali proteina ni za ng)

Kaže mi Jelena nekidan ovako: "E za novu godinu ćemo si raditi whey, da nam forma ne pati i da nam unos proteina ne padne!" Kaže mi to nakon što je otišla u mesnicu i za nas 2 naručila 2 kilograma teletine! Dakle, jasno vam je da nije baš normalna ;) 

No, očito smo obje takve jer sam pristala na njen plan! I za whey i za teletinu! Proteina ne smije nedostajati! 

Ipak, kad je spomenula whey, nije mislila na klasičan proteinski smoothie koji pijemo nakon treninga nego na neku njenu "whey-inovaciju" koju je isprobala nekidan i koja je ispala super"

Evo pogledajte na slici kako je to izgledalo, a ispod pročitajte i recept: 

smoothie

Sastojci: 

Sve sastojke stavite u blender i dobro izmiksate pa smoothie ulijete u čašu i ohladite. Po vrhu pospite prženim usitnjenim lješnjacima, dok su još topli. 

Uglavnom, eto to ću ja imati kao jedan od slijedova za novu godinu. U novu ću ući definitivno s dovoljnom količinom proteina. ;)

Objavljeno 28.12.2016.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Ostali postovi

Postoji0komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.
Registracija

Ostali postovi

Postoji0komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.
Registracija