Noge u formi važne su koliko i ostatak tijela

Image

Istina je takva da većina muškaraca koja brine o svojem tijelu najviše pažnje posvećuje bicepsima, prsima i trbušnjacima dok istovremeno zanemaruje noge. O tome radi li se o zdravlju ili estetici dalo bi se raspravljati. No, evo zašto je to pogrešno.

Noge obavljaju najviše posla

TrčanjeDa bi izdržale svakodnevni stres, noge moraju biti dobro uvježbane jer na njima ste gotovo čitav dan. Tijekom dana trčimo za tramvajem, penjemo se stepenicama, stojimo i slično. Svaka takva aktivnost napreže donji dio tijela, točnije noge koje se sastoje od velikih skupina mišića i zahtijevaju mnogo energije, kisika te krvi prilikom svakog pokreta.

Tko ima slab donji dio tijela postoji i veća mogućnost ozljede

Slabost jednog dijela tijela izaziva veće naprezanje drugih dijelova prilikom izvođenja kompleksnijih vježbi. Neravnomjerna razvijenost tijela utjecat će na položaj tijela, izazvat će bolove u leđima i “krivicu” će podnositi drugi dijelovi tijela.

To izgleda, pa u najmanju ruku, čudno

Mišićavo tijelo muškarcaMnogi muškarci imaju dobro razvijen gornji dio tijela - ruke, ramena, prsa, leđa. Torzo znaju naglasiti i uskim majicama. No, nerazmjer ubrzo postaje očit. Tanjušne nožice ne pristaju razvijenom torzu. Usto, stezanje gornjih mišića samo će vam izazvati bolove u leđima. Tijelo mora disati. Ne zaboravite da na nogama stojite čitav dan - one nose sav vaš teret.

Evo nekoliko vježbi za donji dio tijela. Vježbe nisu teške i predviđene su za poslovne ljude i radnike koji nemaju previše vremena da idu po teretanama, a mogu se obavljati u vlastitom domu:

  1. U sjedećem položaju ispružite noge. Zatim naizmjenično nogu po nogu savijajte tako da vam stopalo dođe do paralele s koljenima, a zatim je ponovo ispružite. Napravite dvije serije po 15 ponavljanja na svakoj nozi i to tri puta tjedno. Kasnije možete staviti i utege za noge.
  2. Legnite potrbuške. Podižite noge savijajući ih u koljenima tako da vam pete dođu što bliže butinama. Zatim ih opet ispružite. Napravite dvije serije po 15 ponavljanja na svakoj nozi i to tri puta tjedno.
  3. U stajaćem položaju raširite noge u širinu struka. Podignite jednu nogu unazad do granice prije nego postane neugodno. Savijte ju zatim u koljenu. Nakon toga, tako savijenu nogu vratite u vertikalan normalan položaj. Tek tada ispružite nogu iz koljena i stanite u normalan položaj. Napravite dvije serije po 15 ponavljanja na svakoj nozi i to tri puta tjedno.
  4. Dobri stari čučnjevi. Vjerujemo da svi znate kako izvoditi osnovnu vježbu čučnjeva koja jača cjelokupne mišiće nogu ali i gluteuse. Ruke stavite u visinu ramena ispred sebe i napravite 2 serije po 15 ponavljanja i to tri puta tjedno.

Evo par savjeta za svakodnevnu rutinu

Oni koji na poslu dugo stoje često imaju običaj da se oslanjaju samo na jednu nogu. Nastojte to izbjegavati češćim odmaranjem. Ako nosite laptop, bolje je da ga imate u torbi koja se nosi na leđima kako bi se težina ravnomjerno rasporedila. Prilikom izlaska iz automobila obično izbacimo jednu nogu, na nju prebacimo svu težinu, a zatim izbacimo i drugu nogu. Promijenite tu naviku. Izbacite obje noge istovremeno i zatim izađite van. Obrnut je postupak kad ulazite u automobil - sjesti, zatim ubaciti noge.

I na kraju, kad god uhvatite vremena, trčite.

Objavljeno 30.07.2010.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
4
1
Podijeli s prijateljima!