Paleo pohane lignje koje jednostavno morate probati

Jako volim lignje, kako one sa žara tako i one frigane, pohane. No, svjesna da će mi poslije želudac jako patiti nakon verzije friganih, bila sam prisiljena pronaći neku verziju koja će mi ipak malo bolje "sjesti na želudac".

Čini se kako sam je našla, a ako i vi imate sličnih tegoba, možda vam ova jednako ukusna receptura u tome pomogne. Probajte i dobar tek! 

Sastojci

3 srednje lignje

smjesa za pohanje

1 jaje
90 ml škroba od tapioke
1 žlica kokosovog brašna
prstohvat himalajske soli
papar
30 ml vode (ili više, ovisi o gustoći smjese)
par žlica maslinovog ulja

Priprema

Lignje očistiti i narezati na kolutiće te ih 15 min ostaviti u limunovom soku. Potom ih dobro posušiti papirnatim ručnicima.

Umiješati sve sastojke za smjesu za pohanje. Neka smjesa bude gusta, ali i dalje tekuće konzistencije.

Na tavi zagrijati malo maslinovog ulja.

Jedan po jedan kolutić uroniti u smjesu, koja mora biti dovoljno gusta da se zadrži na njemu.

Kolutiće poslagati na tavu, pa ih pržiti dok ne poprime lijepu boju s obje strane. Ne zaboravite ih okrenuti. 

Kolutiće vaditi na papirnate ručnike da upiju višak masnoće.

Kod posluživanja ih po želji možete pokapati limunovim sokom i naravno, pridružiti prilog od blitve i krumpira.

Objavljeno 20.08.2019.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Ostali postovi

Postoji0komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.
Registracija

Ostali postovi

Postoji0komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.
Registracija