Vježbaj kod kuće - pogledaj fitness opremu za kućni trening!

Parcijalna ponavljanja

Čujem vrlo često ljude iz teretane koji govore o parcijalnim ponavljanjima. Nažalost, objašnjenja i razlozi zbog kojih koriste ovaj princip rada je sulud, pa sam odlučio ovdje podijeliti sa Vama zašto i kako se to zapravo radi.

Naime, parcijalna ponavljanja su izvrstan način šokiranja mišićnih vlakana kod iskusnijih vježbača. Ključ je u tome da treba znati kada i kako primjeniti ovaj princip rada. Ukoliko se izvodi ispravno, ovakav trening je vrlo intenzivan i preporučio bih da ga pokušate aplicirati na neku mišićnu skupinu koja Vam "zaostaje" za ostatkom tijela. Npr. svaki 2-3 trening prsa, na jednu vježbu od predviđenih 3,4,5 itd., preporučio bih da ubacite parcijalna ponavljanja. Sve češće od toga bi gotovo 90% uzrokovalo pretreniranost i kontraefekt.

Primjenjuje se na način da se prvo koristi puna amplituda pokreta prilikom izvodenja vježbe, a u trenutku kada više nismo u stanju izvesti pravilno ponavljanje tada ubacimo parcijalna ponavljanja. Tada koristimo "polovičnjake". "četvrtinke" itd. Znači nemorate nužno koristiti baš 50% amplitude kretanja. Možete 25% gornje amplitude samo koristiti.

Naravno, preporučio bih Vam   "spottera" za svaki slučaj da ne izvedete giljotinu na bench press-u naprimjer ;)

Ovakav princip rada se nemora nužno izvoditi samo sa utezima u teretani naravno. Isti princip se može primjeniti i u vježbama sa vlastitim tijelom.

Čisto jedan mali video prikaz kako bi si pokušali predočiti kako to izgleda 

:http://www.youtube.com/watch?v=gDvqvnX4lDo

Objavljeno 06.08.2012.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Ostali postovi

Postoji1komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.
Registracija

Ostali postovi

Postoji1komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.
Registracija