25.7.2016. Istezanje u trkača: Pogledajte 10 vježbi za dinamičko istezanje i naučite kako se pravilno pripremiti za trčanje!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
U nastavku pročitajte kako s zagrijati i pravilno pripremiti za trčanje te pogledajte 10 vježbi za dinamičko istezanje trkača.
Savjeti za vježbanje
21.7.2016. Naučite kako izvesti muscle up na ravnoj šipci (video)
Petar Bruno Basić
Donosimo vam niz sitnica na koje biste trebali obratiti pažnju i koje bi vam trebale pomoći da savladate muscle up na ravnoj šipci s najljepšom mogućom formom.
Opisi vježbi
19.7.2016. 10 vježbi za lijepo oblikovana leđa koje možete odraditi kod kuće
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Ženska leđa posebno dolaze do izražaja u ljetnim mjesecima. Osim standardnih ženskih atributa, stražnjice, nogu i trbuha, lijepa leđa su nešto što će u otvorenim haljinicama sigurno plijeniti pažnju.
Opisi vježbi
14.7.2016. Kako odrediti trajanje pauze između serija i vježbi prema svojem cilju?
Marko Čakan, mr. kineziologije
Pravilnim određivanjem pauze osiguravamo maksimalne efekte treninga i smanjujemo rizik za nastanak ozljede ili pretreniranost.
Savjeti za vježbanje
8.7.2016. Trening sa živim rekvizitom: Odradite vojnički trening za snažne noge
Marko Čakan, mr. kineziologije
Pripremili smo vam jednostavan vojnički trening s partnerom koji se može provoditi na otvorenom prostoru, a uz pomoć kojeg ćete izgraditi snažne noge.
Programi treninga
5.7.2016. 7 sjedećih pilates vježbi za čvrst trbuh te zdravu kralježnicu i zdjelicu (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Fitness entuzijasti koji su već isprobali pilates vježbe za trbuh, znaju da predstavljaju velik izazov, kako za područje abdomena, tako i za mišiće čitavog tijela.
Opisi vježbi
3.7.2016. Kako da vam fitness postane "stil života"?
Zorana Jagodić
Znači li to konstantno gladovanje, prehrana puna dosadnih obroka i zapostavljanje svega nauštrb redovitosti u treningu? Naravno da ne!
Savjeti za vježbanje
1.7.2016. Što se događa kada prestanemo s treniranjem?
Fitnes učilište, Jozo Grgić, mag.cin
U slučajevima prekida treninga potencijalni efekti mogu biti pozitivni i negativni. Kad će prestanak treninga biti koristan, a kad kontraproduktivan? Tim pitanjem ćemo se pozabaviti u ovom tekstu.
Savjeti za vježbanje
27.6.2016. Video i savjeti: Kako postići bolje trbušnjake
Tihomir Sadibašić, prof. kineziologije
Sve mišićne skupine koje uobičajeno treniramo u fitnesu ili kod kuće (prsa, leđa, ramena, bedra, ruke itd.) možemo svrstati u „tipično muške“ ili „tipično ženske“, ali kada su u pitanju trbušnjaci, i žene i muškarci žele istu stvar: čvrst, ravan i definiran trbuh!
Savjeti za vježbanje
25.6.2016. Kako stanjiti bedra i listove – intervalni trening (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Kako biste smanjili obujam bedara i listova, izvedite intervalni trening u kojem se izmjenjuju setovi kardio vježbi sa setovima vježbi snage.
Programi treninga
23.6.2016. Mit ili istina: kardio aktivnost prije doručka
Ivan Lepčin, osobni trener
Prvo što nam padne na pamet kod spomena kardio treninga na tašte je velika vjerojatnost ulaska u kataboličko stanje. Međutim, zagovornici ovog pristupa mišljenja su da upravo takav oblik kardia čuva mišić, a ujedno omogućuje fat-burning efekt.
Savjeti za vježbanje
20.6.2016. 10 vježbi istezanja za zdrava koljena (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Prethodnim zagrijavanjem, te istezanjem mišića oko koljena poslije treninga, uvelike smanjujete mogućnost nastanka povreda u koljenom zglobu, a ujedno ubrzavate oporavak mišića poslije tjelesne aktivnosti.
Opisi vježbi