12.2.2016. Trening sa šipkom i utezima - oblikujte vretenaste mišiće i razvijte mišićnu izdržljivost
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Šipka s utezima idealan je rekvizit za oblikovanje čitavog tijela, a posebno gornjih ekstremiteta. Namijenjena je svakome bez obzira na dob i trenutnu tjelesnu kondiciju jer se može koristiti bez utega, te je tada s njome lakše izvoditi razne vježbe, a ujedno se može opteretiti s lakšim do težim kil...
Programi treninga
10.2.2016. Power wheel – kako učinkovito odraditi trening za trbušnjake i cijelo tijelo (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
U moru vježbi i sprava, kao jedna od najkorisnijih ističe se Power wheel. Gotovo da ne postoji bolja sprava i vježba koja razvija i jača trbušne mišiće, ne samo iz estetskog, već i s funkcionalnog aspekta.
Savjeti za vježbanje
8.2.2016. Boxing Pro vs Boxing Fitness - koje su bitne razlike i kako ti treninzi izgledaju?
Sponzorirani članak
Boxing Fitness je prvenstveno namijenjen svim rekreativcima, bez obzira na prethodno iskustvo, spol i godine. Svega nekoliko treninga je potrebno početniku rekreativcu da svlada osnovnu tehniku borilačkih sportova.
Fitness discipline
4.2.2016. Trening za cijelo tijelo na TRX-u u 20 minuta (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
TRX nudi mogućnost da napravite odličan trening za cijelo tijelo na samo jednom rekvizitu. Trening na suspenzijama uključuje rad i opterećenje osiguranim vlastitom težinom tijela izvodeći vježbe različitih kuteva uključujući više mišićnih skupina odjednom.
Opisi vježbi
1.2.2016. Video vježbe za one koji (još) nemaju dovoljno snage za - prave zgibove!
Tihomir Sadibašić, prof. kineziologije
Zgibovi su (uz sklekove, obrnuto veslanje, sklekove na ručama i penjanje na uže) nedvojbeno najvažnija vježba za jačanje gornjeg dijela tijela. Razlog tome je vrlo jednostavan: zgibovi spadaju u prirodne ili bolje rečeno – urođene oblike kretanja
Programi treninga
30.1.2016. Program treninga trčanja za početnike
Iva Pranjić
Trčanje je još uvijek najisplativija aktivnost, a možemo slobodno reći i jedan od najzdravijih kardio treninga. Muči vas samo jedan problem, a to je da niste trčali godinama, možda od srednje škole i što jednostavno nemate kondicije za duge maratone? Upravo zato vam donosimo plan kako da se od total...
Programi treninga
28.1.2016. Trening mršavljenja i oblikovanja kritičnih područja s velikom loptom
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
U treningu s velikom loptom koji slijedi u nastavku, učvršćujete muskulaturu čitavog tijela s naglaskom na oblikovanje kritičnih područja: bedara, trbuha i stražnjice.
Programi treninga
27.1.2016. Za razvoj snage: Arnoldova agonist/antagonist metoda treninga
Zorana Jagodić
Jedna od trening metoda koju je Arnold provodio, a koja je i danas općeprihvaćena jest tzv. agonist/antagonist trening metoda.
Programi treninga
25.1.2016. Budite brži i efikasniji: trening snage za trkače (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Uvođenjem treninga snage u treninge trkača neće samo preventivno djelovati protiv ozljeđivanja, nego će trkač postati brži i mnogo efikasniji. Pogledajte naše vježbe i uklopite ih u svoj trening snage.
Programi treninga
21.1.2016. Sklek u stoju - kako se pripremiti za izvođenje i kako izgleda pravilna tehnika
Zorana Jagodić
Sklekovi u stoju se još nazivaju i vertikalnim sklekovima ili obrnutim sklekovima, a radi se o pokretu skleka koji vježbač izvodi dok stoji u stoju.
Opisi vježbi
19.1.2016. Početnički program treninga za žene – drugi dio
Ksenija Tićak, prof. kineziologije
Za početak se služite opterećenjima zapisanim na trećem treningu, uz eventualne promjene. Povećao se broj serija i broj ponavljanja. Ne požurujte s podizanjem broja kilograma, sve u svoje vrijeme, u ovom slučaju više ne znači bolje. Kada prođete ovaj trening program bit ćete 6 mjeseci iskusniji.
Programi treninga
14.1.2016. Početnički program treninga za žene – prvi dio
Ksenija Tićak, prof. kineziologije
Početnici u bodybuildingu nazivaju se svi oni koji vježbaju od četiri do šest mjeseci i manje. No, da li je netko početnik ili ne, vrlo je individualna kategorija. Neki vježbaju godinama, a kao da su jučer počeli, a neki pak napreduju jako brzo. Sve je stvar u shvaćanju i provođenju treninga.
Programi treninga