28.8.2016. Kardio vs trening snage: potrošite 450% više kalorija treningom snage
Zorana Jagodić
Studije su potvrdile da HIIT trening za čak 9 puta više topi masno tkivo od tradicionalnog kardio treninga izdržljivosti, uz održavanjem istog intenziteta aktivnosti.
Savjeti za vježbanje
24.8.2016. Kako do vitkijih nogu i čvršće stražnjice bez čučnjeva? (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Želite li istaknuti svoje adute u donjoj polovici tijela morate cijelo tijelo izlagati sagorijevanju masnoća i provoditi ciljane vježbe za bokove, bedra i stražnjicu. Donosimo trening za vitke noge i čvrstu stražnjicu bez čučnjeva!
Programi treninga
22.8.2016. Vježbe na karikama - prednosti, nedostaci i primjer treninga za cijelo tijelo (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Neovisno o tome vježbate li u fitness centru ili kod kuće, gimnastičke karike su rekvizit koji biste trebali koristiti u svom treningu.
Programi treninga
16.8.2016. Oblikujte stražnju ložu i stražnjicu – 11 vježbi s pilates obručem (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Pilates obruč je vrlo efikasan rekvizit za aktivaciju mišićja stražnje lože, stražnjice, kao i čitavih bedara. U nastavku pogledajte dva seta video vježbi s pilates obručem.
Savjeti za vježbanje
12.8.2016. Program treninga za cijelo tijelo s bučicama - trajanje: 30 min
Ivan Lepčin, osobni trener
Sljedeći program treninga može poslužiti kao obrazac treninga za cijelo tijelo za osobe koje su limitirane s vremenom. Trening uključuje vježbe koje možemo izvoditi samo s bučicama, jer, kako je navedeno u naslovu, to je jedini rekvizit koji imamo na raspolaganju.
Programi treninga
6.8.2016. Korištenje visinske maske – jako korisno ili baš i ne?
Fitnes učilište
Kao alternativna odlasku na visine u zadnje vrijeme se sve više počinju koristiti visinske maske.
Savjeti za vježbanje
3.8.2016. 10 najboljih vježbi za svaku ženu
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Oblikujte čitavo tijelo s fokusom na kritične ženske zone – bedra, trbuh i stražnjicu. Za dodatno oblikovanje mišića koristite bučice i utege za noge (0,5-2 kg težine).
Opisi vježbi
1.8.2016. Kako pravilno odrediti volumen treninga prema cilju?
Marko Čakan, mr. kineziologije
U ovim tekstu želimo prenijeti iskustva iz prakse, pojednostaviti proces planiranja i programiranja te prikazati kako na najjednostavniji način dozirati volumen treninga i postići najbolje rezultate.
Savjeti za vježbanje
29.7.2016. Pogledajte trening za mišiće trbuha Petra Brune Basića (video)!
Petar Bruno Basić
Dnevno potrošim oko 2.30 sata samo na trening trbuha, ponekad sve radim odjednom, a nekad trening izvodim u dva dijela.
Programi treninga
25.7.2016. Istezanje u trkača: Pogledajte 10 vježbi za dinamičko istezanje i naučite kako se pravilno pripremiti za trčanje!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
U nastavku pročitajte kako s zagrijati i pravilno pripremiti za trčanje te pogledajte 10 vježbi za dinamičko istezanje trkača.
Savjeti za vježbanje
21.7.2016. Naučite kako izvesti muscle up na ravnoj šipci (video)
Petar Bruno Basić
Donosimo vam niz sitnica na koje biste trebali obratiti pažnju i koje bi vam trebale pomoći da savladate muscle up na ravnoj šipci s najljepšom mogućom formom.
Opisi vježbi
19.7.2016. 10 vježbi za lijepo oblikovana leđa koje možete odraditi kod kuće
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Ženska leđa posebno dolaze do izražaja u ljetnim mjesecima. Osim standardnih ženskih atributa, stražnjice, nogu i trbuha, lijepa leđa su nešto što će u otvorenim haljinicama sigurno plijeniti pažnju.
Opisi vježbi