3.3.2015. Focus T25 - u samo 25 minuta do brutalne forme!
Zorana Jagodić
"Nemate vremena za vježbanje? Mi imamo rješenje za vas, zove se Focus T25 i u samo 25 minuta dnevno postići ćete vrhunske rezultate", stoji u objašnjenju programa vježbanja Focus T25, koji je osmislio Shaun T, tvorac Insanityja koji je u rekordnom roku zadobio velik broj poklonika širom svijeta.
Programi treninga
27.2.2015. Napravite test: Aktivirate li pravilno mišiće stražnjice?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Da bismo razumjeli funkciju i važnost mišića stražnjice, lokomotorni sustav treba promatrati kao cjelinu i sustav koji samo međusobnim djelovanjem i nadopunjavanjem može pravilno funkcionirati.
Opisi vježbi
23.2.2015. Napredni sklekovi za supersnažna prsa
Ivan Lepčin, osobni trener
Jedna od prvih vježbi uopće s kojom se u životu sretnemo su sklekovi, a oni i u nastavku našeg vježbačkog staža uvijek imaju svoje mjesto. Vježba je vrlo popularna, efektna i daje prostora za niz varijacija pa ni najnapredniji vježbači ne ostaju uskraćeni za svoju porciju.
Opisi vježbi
18.2.2015. Pojas za dizanje - funkcija pojasa, kakav izabrati  i kako ga koristiti
Ivan Lepčin, osobni trener
Vjerojatno najčešći dio dodatne opreme koji vidimo u teretani je dizački pojas. Varijanti pojasa ima mnogo, isto kao što je mnogo različitih savjeta o korištenju pojasa u treningu.
Savjeti za vježbanje
17.2.2015. Insanity – trening visokog intenziteta za iskusne vježbače
Zorana Jagodić
Tražite li trening koji će vam pomoći izgubiti višak kilograma ili aktivnost koja će pomoći u stjecanju fantastične kondicije, postoji aktivnost kroz koju to možete ostvariti – INSANITY!
Programi treninga
16.2.2015. 7 Yoga vježbi za jačanje libida
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Od davnih vremena, poznato je da yoga koristi tijelu i umu: pomaže očuvati zdravlje, tonizira, opušta i isteže mišiće i poboljšava razna zdravstvena stanja. U članku pročitajte koje yoga poze bude senzualnost i jačaju libido uz već poznat pozitivan učinak na cjelokupno zdravlje organizma.
Opisi vježbi
13.2.2015. Zaveslajte do vitke figure i čvrstog tijela!
Mirjana Kolac, prof. kineziologije
Trening na veslačkom ergometru pokazao se idealnim i najkompletnijim za cijelo tijelo budući da unutar jednog zaveslaja aktivira preko 90% svih mišića, a sve s vrlo malim opterećenjem na zglobove i intenzitetom koji odgovara svakom pojedincu.
Programi treninga
9.2.2015. Najčešće greške tijekom izvođenja vježbi za trbuh i kako izgledaju pravilni trbušnjaci (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Vježbe za trbuh su sastavni dio svakog treninga, stoga je i važnost njihovog pravilnog izvođenja još veća. Velik broj rekreativaca izvodi trbušnjake na nepravilan način te time stvara nepotrebne tjelesne povrede i bolove, najčešće u području vrata i lumbalnog dijela leđa.
Opisi vježbi
5.2.2015. Jumping Jack - vježba i sve varijacije izvedbe
Zorana Jagodić
Znate li koja je vježba "skok s raznoženjem i odručenjem"? Znate li što je Jumping Jack? Ako i ne znate po imenu, radi se o vježbi koju smo svi radili, već u vrtiću.
Opisi vježbi
2.2.2015. Pilates obruč - vježbe za ravan trbuh i čvrsto tijelo (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Pročitajte više o prednostima pilates obruča kao rekvizita i pogledajte video prikaz pilates trbušnog slijeda koji će vam pomoći oblikovati trbuh i učvrstiti čitavu muskulaturu u stabilnim položajima kralježnice i zdjelice.
Opisi vježbi
28.1.2015. Intervalni trening na sobnom biciklu sa dodatnim rekvizitima
Zorana Jagodić
Teško ćete naći vježbački prostor koji u sebi nema statične bicikle. Mnogi vježbači upravo na njima odrade zagrijavanje prije treninga snage ili ih koriste za aerobne treninge kada skidaju višak kilograma. U posljednje vrijeme sve češće vidimo vježbače koji na statičnim biciklima, osim samog pedalir...
Programi treninga
22.1.2015. Smith mašina: prednosti, nedostaci i kada je uključiti u trening
Ivan Lepčin, osobni trener
Kao što postoji niz kontroverzi vezanih uz svaki pa i najmanji detalj treninga i pristupa vježbanju, ni u segmentu opreme koju koristimo, očekivano, nema iznimke.
Savjeti za vježbanje