Sve je počelo iz Inata :) sada tražim pomoć :)

  • 6 komentara
  • 4 x
  • ponedjeljak, 13 srpnja, 2015. u 01:59

Moja priča počinje oko Božića, kada me rođakinja, pretilna osoba upozorila kako nam ne treba još jedan komad janjetine jer imamo već toliko toga u sebi, onako sa podsmijehom, ruga se jer se i meni to desilo, ta kilaža, to "tijelo" ... Ja takva nisam bila prije, al eto, nezdravom prehranom, ne kretanjem, nakon 3 poroda (curke 7, 4 i 1,6 god.)  - složile se kile na 87 kg. :(

Javio se u meni nekakav inat, rastao rastao dok se nisam upisala u teretanu, 22.01. i počela redovno odlaziti, u početku 3X tjedno, sada se to dešava 5X tjedno po sat i pol.

Dakle, malo brojki, imam 37 godina, visoka 164 cm, trenutno teška 76 kg - u tih nekoliko mjeseci spustile se kile - ne znam dal dovoljno, čini mi se da je to malo - ako uzmem u obzir da imam malu djecu, da kušam i nihovu hranu, da smo u tih 6 mjeseci bili na 5-6 dječjih rođendana gdje nemaju posni sir, piletinu, povrće - da sam pravila 3 torte u međjuvremenu, da smo bili na krizmi... kada sve to sagledam, možda su te kile ok, ili možda nisu.

Naletila sam na ovu stranicu, isprintala punooooo sadržaja što se tiče zdrave prehrane, kako ubrzati metabolizam, kako započeti vježbanje, o cikliranju ugljikohidrata, tablične vrijednosti .... al trenutno je sve to stalo ... i to me ubija. Oduzima volju. Imam "ubojica" motivacije sa svih strana oko sebe, gledaju čudno što čitam deklaracije, što ne jedem "normalno" kao svi zdravi?! Ajme.

Probala sam si nekako složiti jelovnik, kako bi pokušala sa cikliranjem ugljikohidrata, poredale te tablice po stolu, počela zapisivati - i dodje najmanje dijete - sve u zrak, ode. Odustala nakon nekoliko pokušaja.

Isprintala sam punooooo motivacijskih postova Gym girl, ni svijesna nije koliko pomaže nama "duhovima" koji čitaju sa strane.

Još da napišem nekakav svoj jelovnik pa ako može netko stručniji predložiti štogod :)

 

ocijeđen grejp

doručak: zobene (50gr) sa šumskim voćem, malo agavina sirupa, mjerica Wheya ili raženi kruh s marmeladom bez šećera, kava bez šećera s mlijekom

međuobrok: voće - jabuke, marelice ili posni sa lanenim sjemenkama ili posni s naktarinama

ručak: piletina/riba s povrćem kuhanim ili svježim

međuobrok: rižini krekeri s maslacom od kikirikija ili posni s bademom

trening

Whey s mlijekom (ne mogu s vodom)

večera: što ostane od ručka s punooo povrća, ili posni ako ga taj dan ne jedem, ili jaja s povrćem

 

 

molim mišljenje, i pomoć

stvarno želim skinut još 15 kg

hvala :)))

Kakav ti je post? 
Bit će da sam pogriješila. Jel ovo trebalo biti na forumu ili ovdje? a svašta :)
morinissima
13.07.15. u 19:54
line
Pa nisi izgubila malo kg, u redu je to i nema trenutno potrebe za kompliciranjem , razvlačenjem tablica po stolu i sl, Jelovnik kaj si pisala ne govori previše, to može biti svaša u praksi po pitanju količina. Jedino kada navodiš obrok/međuobrok imaš potpuno nutritivno različite obroke. Ako trenutno ih ciljano biraš onda gledaj da nutritivno budu uravnoteženi, jer obrok marmelada i kruh ili zobene i whey nikako nisu niti približno jednaki po pitanju nutrijenata. Uglaavnom ja nebi previše komplicirao, nastavi trenirati,po potrebi unaprijedi treninge i uravnoteženo jedi bez tablica
The Phoenix
13.07.15. u 20:43
line
zahvaljujem :) ovo sam valjda htjela-željela čuti da je takvo što u redu i da ne kompliciram :) prvo pozitivno u posljednjih nekoliko mjeseci, jer kako napisah gledaju me s čudom, ne želim njihove njoke sa šugom, ne želim na pizzu, na čevape....Jelovnik mi je šarolik, nastojim jesti što više piletine, ribe, povrćaaaa, minimum zdrave ugljikohidrate - na zobene sam se navukla, na rižine krekere. Voće ne jedem u kasnim satima i tako uspijevam... uglavnom mi sve ovisi koliko imam vremena i kada se koje dijete probudi - najsretnija sam kad si doručak spremim navečer pa u hladnjak s tim- zobene sa šumskim voćem i mjericom wheya - to ujutro ima posebnu čar :)
morinissima
13.07.15. u 21:35
line
Ima vremena za kompliciranje kasnije. Za sada imas jos dovoljno kg da to ide dolje bez opsesivnog zbrajanja svega i sitničarenja. Btw njokama apsolutno ništ ne fali, uz to fini neki umak s mesom i paradajz umakom i super.Nit ce te i poneka pizza i sl povremeno unazaditi, bitno je da generalno imas konstantu u uredan zivot i prehrani i redovito treniras....
The Phoenix
13.07.15. u 22:46
line
inace na forum trebas za ovakve stvari
The Phoenix
13.07.15. u 22:46
line
selim na forum sutra :) merci
morinissima
13.07.15. u 23:54
line
6 Komentara
Zadnji postovi od morinissima: