Akcija: do 30% popusta na najpopularnije kardio fitness sprave

T-row - kako ispravno raditi i koje mišiće pogađa

Ljudi koji prepoznaju fizički snažnu osobu, respektiraju "velika" leđa. Masivna i gusta leđa su zaštitni znak snažnog vježbača. Erektori, latovi, romboideusi i trapezi su od značajne važnosti za svakoga tko želi biti snažan kod "pull" vježbi (povlačenja) i pokazatelj su osobe koji se bavi sportovima snage. Jaka i gusta leđa će pomoći da probijete platoe kod čučnja, deadlifta pa čak i bench press-a i postignete novi osobni rekord.

T-bar veslanje je jedna od najboljih vježbi za "gusta" leđa prema mojem osobnom mišljenju. Izvrsno pogađa srednji dio leđa, zadnja ramena, trapez a dobar dio posla odrade erektori i ostale pomoćne mišićne skupine. Ako želite uključiti T-bar veslanje u svoj trening a nemate ga u svojoj teretani, samo prislonite olimpijsku šipku u kut između dva zida, primite šipku (idealno bi bilo staviti ručicu za veslanje na šipku)

Kratki savjeti za izvođenje
• kontrahirajte vaš "core" kako bi osigurali neutralnu poziciju kralježnice i izbjegli nepotrebne ozljede
• isprsite se i povucite ramena prema nazad kako bi osigurali angažman ispravnih mišićnih skupina 
• svako ponavljanje izvodite sa laganom zadrškom od sekunde pri vrhu pokreta, kako bi smanjili            mogućnost loše izvedbe

Predlažem da ovu vježbu uvrstite na sam početak treninga, budući da su to vrlo često mišićne skupine koje zaostaju mnogima, a dok smo odmorni ćemo smanjiti angažman dominirajućih skupina (latovi)

VIDEO IZVEDBE

 

Sretno i razvijte ta leđa! :)

Objavljeno 06.07.2015.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Ostali postovi

Postoji0komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.
Registracija

Ostali postovi

Postoji0komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.
Registracija