Najbolje vježbe za širinu leđa

Lijepo razvijena leđa su zasigurno jedna od prvih na popisu želja polaznike teretane ili onih željnih "mišićavog" izgleda. Svatko primjeti popularni "V-look" ili često kod nas nazivanih "cobra" leđa. :)

Kada radimo bilo koju mišićnu skupinu, bitno je znati koja je njihova funkcija jer na temelju toga možemo procjenitikojom vježbom ćemo razviti širinu, dubinu itd.

Danas ću vam navesti nekoliko svojih najdražih vježbi za razvijanje širine leđa, odnosno kako "cobri" povećati krunu ili glavu. :)

Ako nam je cilj popraviti "širinu" leđa, a zadovoljni smo "dubinom" predlažem da prvo krenete s vježbama kojima ćemo više raditi na širini.

Zašto?
Na početku treninga smo najodmorniji i najmanja je mogućnost da ćemo zbog mišićnog umora početi nepravilno izvoditi pokret i samim time teret prebaciti na sinergiste, odnosno mišiće koji pomažu u izvođenju nekog pokreta agonista (mišića koji primarno izvodi pokret).

1. Stojeće povlačenje užetom
Kod većini vježbi za latove, često se dosta uključuje biceps (sinergisti o kojima smo pričali). Ova vježba je odlična izolacijska vježba za latove i iako dosta ljudi koristi ravnu šipku kod izvođenja, užetom ćete dobiti još prostora za dodatnu kontrakciju leđa.

Lat povlačenje užetom


2. Jednoručno povlačenje na lat mašini
Ovom vježbom također odlično izoliramo latove. Napomenuo bih samo da u gornjem dijelu pokreta, voljno dodatno istegnite lat. Istezanjem ćete djelovati na širenje mišićne fascije i s vremenom ćete bolje početi osjećati mišić koji radite.

Jednoručno lat povlačenje na lat mašini


3. V-grip zgibovi i V-grip povlačenje na lat mašini
Ovo je stara vježba i više se ne izvodi dovoljno često po teretanama. Ukoliko imate striktnu formu, pogoditi ćeteizvrsno latove. Za one koji trebaju veće opterećenje
od vlastite težine, predlažem da V-grip postavite na lat mašinu i izvodite povlačenje na prsa (nije potrebno ići posebno jedna pa druga strana)

V-grip zgibovi

ili

V-grip povlačenje na lat mašini


Nakon što ste dobro odradili latove, predlažem da odradite još klasično povlačenje na lat mašini i pritom pređite na veslanja kako ne biste postali "preširoki" a opet "preplitki"! ;)

Objavljeno 10.06.2015.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!

Ostali postovi

Postoji0komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.
Registracija

Ostali postovi

Postoji0komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.
Registracija