19.9.2017. 54 načina izvedbe dinamičkog planka! (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Beneficija položaja planka ostvaruje se nakon 10 sekundi zadržavanja položaja. Nakon toga može se izvesti modifikacija koja osigurava 1 do 2 sekunde relaksacije mišića i nakon toga opet ponoviti zadržavanje položaja.
Opisi vježbi
16.9.2017. Od malih nogu: Je li fitness primjeren osnovnoškolcima?
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Činjenica je da se djeca sve manje i manje kreću i sve češće ulaze u pretilu kategoriju, a razina motoričkih i funkcionalnih sposobnosti djece u ovo doba pametnih telefona i tableta ispod je prihvatljivih granica.
Savjeti za vježbanje
14.9.2017. Koje je idealno vrijeme trajanja treninga?
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Ovo je jedno od najčešćih pitanja koje se vježbači i oni koji tek počinju vježbati pitaju.
Savjeti za vježbanje
12.9.2017. Udaranje čekićem po gumi - kako se pravilno izvodi i kojih se pravila treba držati?
Zorana Jagodić
Ova vježba je jedna od najučinkovitijih u razvoju snage cijeloga tijela, ali i kondicije, eksplozivnosti, koordinacije i ravnoteže.
Opisi vježbi
10.9.2017. Za snažna ramena: 5+1 potisak bolji od vojničkog (military) pressa
Zorana Jagodić
Iako se vojnički potisak smatra jednom od najvažnijih vježbi za razvoj jakosti ramena, čini se da postoje i neke druge vježbe koje su jednake, a po mnogima i bolje od klasičnog vojničkog potiska.
Opisi vježbi
8.9.2017. Učvrstite bedra: varijacije abdukcije i adukcije s različitim rekvizitima (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Učvrstite bedra i pripremite se za plažu s vježbama abdukcije i adukcije uz pomoć raznih rekvizita, kao i s težinom vlastitog tijela.
Programi treninga
6.9.2017. Vlastiti trening na otvorenom - jeste li sigurni da podižete razinu zdravlja?
Fitnes učilište, Filip Sabol, mag.cin.
Ljeto je doba kada biram treninge na otvorenom, ne jer imam nešto protiv teretana, već zato što boravim na različitim lokacijama i volim provoditi vrijeme u prirodi.
Savjeti za vježbanje
4.9.2017. Vježbe mobilnosti - što obavezno istegnuti nakon sjedenja cijeli dan?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ovim vježbama ćete istegnuti mišiće vrata koji su bili u skraćenom položaju zbog spomenutog položaja glave.
Savjeti za vježbanje
3.9.2017. Ekscentrično izometrička metoda treninga - najbolja za povećanje jakosti!
Zorana Jagodić
Ekscentrično izometrička (EI) metoda treninga svakako nije novost među metodama treninga jer je godinama, s malim modifikacijama, u svojim treninzima provode mnogi powerlifteri, olimpijski dizači, bodybuilderi, ali i drugi sportaši u svojim treninzima snage.
Savjeti za vježbanje
1.9.2017. 5 vježbi koje vam preporučamo da radite u svakom treningu
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Slijedi prikaz vježbi koje možete ubaciti u svaki trening, statičke su, obuhvaćaju veliki broj mišića i mišićnih skupina i uključuju core.
Savjeti za vježbanje
29.8.2017. 10 grešaka koje rade osobni treneri i na koje treba pripaziti
Fitnes učilište
Treneri su često zauzeti i nemaju vremena pratiti nova istraživanja i literaturu, ali događaju im se greške koje se mogu prepisati nemaru, a ne nedostatku vremena.
Savjeti za vježbanje
26.8.2017. Dva mehanizma za brz i kvalitetan mišićni rast
Zorana Jagodić
Među najčešćim ciljevima koje ima muška populacija koja vježba u teretani ističe se stjecanje mišićne mase, a ovaj proces usko je povezan s povećanjem snage.
Savjeti za vježbanje