22.1.2019. Landmine trening - naučite vježbe i njihovu pravilnu izvedbu
Robert Hrvoje Čondić
Landmine - rekvizit koji će vam trening dignuti na jednu veću razinu. U članku donosimo niz vježbi detaljno opisanih riječima i prikazanih videom.
Savjeti za vježbanje
17.1.2019. 10 razloga zašto kupiti spravu za veslanje (ergometar)
Zorana Jagodić
Ergometar ili sprava za veslanje je jedan od kardio trenažera koji često privlači najmanje interesa među vježbačima, no kada bi se znalo koliko je prednosti vježbanja upravo na ovoj spravi, svi bi odmah pohrlili upravo na ergometar.
Savjeti za vježbanje
16.1.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 7: Power Clean
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Na današnjem treningu koristit ćemo „power nabačaj“ prvo za učenje i razvoj tehnike, a zatim i za razvoj snage ako vježbači posjeduju dovoljno vještine.
Programi treninga
15.1.2019. Znate li što je VIIT trening i zašto je bolji i sigurniji od HIIT-a?
Zorana Jagodić
Svi znamo što je HIIT (visokointenzivni intervalni trening), no znate li što je VIIT? U nastavku teksta saznajte što je VIIT kao vrsta treninga, koje su razlike između VIIT-a i HIIT-a i otkrijte koji vi točno trening radite.
Savjeti za vježbanje
10.1.2019. Koliko duboko možete čučnuti? - Mali vodič za "ass to grass" čučanj
Borna Butijer, osobni trener
Činjenica jest da je duboki čučanj dragulj svakog vježbača koji ga može izvesti pravilnom tehnikom.
Savjeti za vježbanje
9.1.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 6: „Overhead“ (hokej) čučanj
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening će biti usmjeren prvo na razvoj vještine koordiniranog i stabilnog izvođenja najkompleksnijeg oblika čučnja, „overhead“ (hokej) čučnja, nakon čega slijedi onaj najjači, stražnji čučanj.
Programi treninga
8.1.2019. 2. tromjesečje trudnoće: Vježbe za prevenciju boli u leđima i sprječavanje nakupljanja neželjenih kilograma
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Početkom drugog tromjesečja započinje razdoblje kada biste trebali početi osjećati ono što je poznato kao svjež izgled i puno energije sredinom trudnoće. Od 16. tjedna možete osjetiti prve pokrete svog djeteta, a to ćete osjetiti kao škakljanje ili kao leptiriće u vašem trbuhu.
Savjeti za vježbanje
7.1.2019. Klasične sprave u fitness centru: Jesu li trenažeri više štetni nego korisni?
Saša Segedi, prof. kineziologije
Iako je možda na prvu jednostavnije koristiti trenažere, ako sagledamo širu sliku, trening na njima ima itekako mnogo mana, a u ovom tekstu ću se pozabaviti mogućim štetnim utjecajem jedne od najpopularnijih trenažnih mašina – nožne ekstenzije!
Savjeti za vježbanje
4.1.2019. Probajte ako dosad niste: Što je sandbag (vreća s pijeskom) i koje su njegove prednosti u vježbanju?
Zorana Jagodić
Dok drugi rekviziti često zahtijevaju posebnu tehniku i način izvedbe, sandbag je jedan od najjednostavnijih rekvizita za korištenje i može ga koristiti doslovno svatko.
Savjeti za vježbanje
3.1.2019. Povećanje mišićne mase: Koliko je vremena zapravo potrebno i koliko rastemo po treningu?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Kada ste tek počeli s treningom jedna od prvih stvari koja vam je zasigurno bila na pameti je vrijeme koje će biti potrebno da vidite rezultate svog treninga. U ovom članku objašnjavamo koliko je vremena potrebno da ostvarite povećanje mišićne mase te koliko to povećanje iznosi po jednom treningu.
Savjeti za vježbanje
2.1.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Kako se kvalitetno vodi trening?
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Ni najbolji plan treninga na papiru ne znači ništa ako trener taj plan ne provede kvalitetno uvažavajući inicijalno stanje pojedinih vježbača i cijele grupe te kvalitetnog znanja metodike podučavanja trenažnih sadržaja.
Savjeti za vježbanje
30.12.2018. Vježbanje u trećem mjesecu trudnoće – Primjer treninga u vrijeme prvih vidljivih promjena u trudnoći
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Morat ćete prilagoditi vježbe i smanjiti opseg pokreta, odnosno izvoditi vježbe u kojima su ekstremiteti bliže tijelu. Nikako se ne preporučuje puna ekstenzija u zglobovima.
Programi treninga