18.6.2019. Sanja Žuljević trenira s vama: Završni udarac - definirajte trbušnjake
Sanja Žuljević, mag.cin.
Treninzi kao što je ovaj, koji su usmjereni na 'brušenje', definiciju pojedine mišićne skupine, odlično služe da nakon što otopimo salo, pokažemo što smo to izgradili ispod njega.
Programi treninga
17.6.2019. Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 12. trening
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Kao što nam je ranija praksa, nakon 2 treninga za učvršćivanje mišića gluteusa, na redu je novi HIIT trennig koji će potaknuti topljenje masnoga tkiva. 
Programi treninga
14.6.2019. Fantastična elastična traka: Koje su prednosti u odnosu na vježbanje s utezima?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vjerojatno nema teretane ili studija za vježbanje, a da u njemu ne postoji neka verzija elastične trake. Ako do sada niste nikad radili s elastičnim trakama, pročitajte članak da bist to promijenili, jer su benefiti i efekti koje nam ona donosi u vježbanju jako dobri.
Savjeti za vježbanje
13.6.2019. Za sve buduće mame: Vježbe za lakši i brži porod
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Kakav će biti porod ovisi o mnogo faktora, ali definitivno je to vrlo individualno od žene do žene. Na vanjske faktore možemo utjecati, ali većina stvari ovisi o samoj ženi odnosno o stanju organizma.
Opisi vježbi
13.6.2019. Listovi: zašto ne rastu i kako ih potaknuti na rast?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Mišići listova su generalno na glasu kao mišići čiji izgled je uvelike određen genetikom. Koliko ova ideja ima uporište u znanosti?
Savjeti za vježbanje
12.6.2019. Vodič za kupovinu: Kako odabrati spravu za veslanje
Robert Radoš, prof. kineziologije
Oni koji od svojih treninga traže više te bi željeli svoju kondicijsku spremu podići na viši nivo svakako bi trebali razmisliti o kupovini sprave za veslanje.
Savjeti za vježbanje
11.6.2019. Sanja Žuljević trenira s vama: Trening za noge i stražnjicu
Sanja Žuljević, mag.cin.
Današnji trening ciljan je za noge i stražnjicu. Ukoliko ste početnik, definitivno krenite sa malim kilažama u rukama (bučice od 1 ili 2 kg) te ako i to bude preteško, slobodno radite bez bučica.
Programi treninga
10.6.2019. Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 11. trening
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Pred vama je novi, 11. trening kojim vam pomažemo učvrstiti mišiće stražnjice i ljeto dočekati u dobroj formi. 
Programi treninga
7.6.2019. 10 joga položaja za duboko i postupno otvaranje kukova
Sandra Petra Pintarić
Donosimo vam jednostavne joga položaje koje svatko može probati i koji će pomoći osloboditi stegnutost kukova, ojačati mišiće oko njih te otpustiti duboke napetosti.
Opisi vježbi
4.6.2019. Sanja Žuljević trenira s vama: Trening s vlastitom težinom kroz životinjske vježbe
Sanja Žuljević, mag.cin.
BWT je sinergičan, multi-dimenzionalni, visoko proprioceptivni i funkcionalni trening koji može spriječiti ozljede tijekom i izvan treninga jer učimo prirodne pokrete.
Programi treninga
3.6.2019. Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 10. trening
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Nakon prošlotjednog fat burning treninga, u našem novom treningu nastavljamo s vježbama za učvršćivanje mišića gluteusa.
Programi treninga
31.5.2019. Kupka s hladnom vodom nakon treninga: dobra ili loša ideja?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
U ovom članku, diskutirat ćemo primjenjivost kupki s hladnom vodom nakon treninga s opterećenjem koji je napravljen s ciljem povećanja mišićne mase i jakosti.
Savjeti za vježbanje