vječito pitanje...vječita enigma

Pozz svima. Evo pronašla sam i ja 5min slobodnog vremena u ovom danu, da podijelim sa vama svoja razmišljanja a vezana uz (moju osobnu) vječitu enigmu - zašto i dalje uz "cjeloživotno" bavljenje sportom, vježbanjem, "prolivenim znojem", treniranjem min.3x tjedno... ne mogu definirati tijelo onako kako bih željela - mišićavo "na prvi pogled", a ne samo po "napinjanju" mišića . Ne mogu reći da sam nezadovoljna svojim izgledom, ali kada vidim fotke svih onih ženskih komada koje se bave fitnessom...zapitam se: što JA to krivo radim? Očito da griješim u nečemu, a svih ovih godina to ili ne shvaćam ili ne vidim i jednostavno sve ostaje na (za mene) osrednjem izgledu. Vjerujem kako nisam jedina koja se bavi ovim vječitim pitanjem, a isto tako vjerujem da nisam jedina koja bi željela da se to pitanje više ne ponavlja negdje duboko u sivim stanicama moga mozga:) Znam da su osobe koje se bave fitnessom podredile pola svoga života i dana jednom cilju i isto tako znam da s obzirom na moju profesiju...fitness nikad ne može biti preokupacija u mom životu (ne zato što ne želim, već zato što mi posao to ne dozvoljava)...ali ipak...mišljenja sam da se u životu uvijek može bolje i od onoga što imaš sad i od onoga što možeš sad. Upravo sam pročitala blog "7 pravila dobrog treninga" - zanimljivo vrlo ali sve već poznato i daleko se primjenjuje u praksi...ali "ALI" i dalje ostaje. Eto dragi moji fit-ovci, sigurna sam da će netko od vas pročitati ove moje misli i napisati nešto korisno za mene sutra kad odem na trening (4.u ovom tjednu:). Pozz svima i žene izdržite ovih 2 tjedna koliko traje Euro...ja sam se oboružala debelim strpljenjem za svog muža, a i imat ću više vremena čitati postove sa ovog super sajta:)

Kakav ti je post? 
Plan treninga,promjena plana sigurno a možda i prehrane svaka 2 mjeseca moglo bi pomoći.Nisi nam napisala ništa od toga?
Igor
08.06.12. u 22:28
line
Vjerojatno je stvar prehrane, a možda i treninga. I slažem se s Igorom, smatram da je promjena ono što tebi treba, ali ne znamo kakva pošto nisi napisala što sada radiš i kakva ti je prehrana!
_mrki_
08.06.12. u 23:40
line
Prehrana mi je raznolika:) ne mogu reći da non stop pazim što jedem ali svakako pazim na kombinaciju hrane i unesenu količinu iste. drugim riječima - ne jedem junk, bazirana mi je prehrana većinom na piletini/puretini, siru, povrću i kuhanom i svježem. svako jutro zobene s medom jer to mi zamjenjuje dnevnu dozu šećera kojeg ako ne unesem...hm, nije mi bash dobro:) naravno da zobene ne zamjenjuju slatko uvijek i stalno ali pazim da je to ili čokolada sa 75% kakaa, ili keksi sa manjim udjelom šećera itd. a trening? treniram kombinirano - snagu (ili sprave, ili grupni treninzi s bučicama i malim opterećenjima gdje se u 60 min prolazi cijelo tijelo) i cardio. gotovo svaki put kombiniram oboje no 1x tjedno odradim samo cardio 45-60 minuta (cycling). Promjena plana treninga u kojem smislu-jer vratimo se na početak moje priče...nemam puno prostora za manevar s obzirom na posao i radno vrijeme:(
TiSoMa
09.06.12. u 07:30
line
Prehranu si dosta šturo opisala, ali čokolada, keksi,.... vjerujem da znaš što ti je činiti! Trening: koliko vidim, dovoljno vremena (tjedno) trošiš na trening, samo to vrijeme pametnije iskoristi, pročitaj neke od extremefit-ovih (Dalibor Petrinić) savjeta za trening i u manje vremena tjedno napravit ćeš puno više i kvalitetnije!
_mrki_
09.06.12. u 09:04
line
šturo? više-manje svakodnevno isto. jutro zobene s mlijekom + med, ručak oko 13h piletina/puretina uvijek u kombinaciji sa salatom (priloge u toj kombinaciji ne jedem osim eventualno riže - koja nije integralna), večera je uvijek malo toga ili svježi sir ili jaja ili tvrdi sir. a čokolada, keksi...to je onaj period nakon ručka kada mi padne šećer ali dok dođem doma, odradim trening tako da sa psihološkog aspekta...nekako imam osjećaj da si time ne radim prevelike štete. Ili sam u zabludi, hm...? Previše vremena trošim na trening, pa nekako mislim da trošim dovoljno. Ali slažem se s tobom glede savjeta iskusnijih od mene i svega što oni napišu, tako da ću morati (očito) pročitati još dosta toga:) u svakom slučaju hvala na komentarima.
TiSoMa
09.06.12. u 12:56
line
Da šturo i paušalno...koliko grama zobenih i zašto ih jedeš određeni dan.Kakav tip treninga sa utezima?Razlika između nekoga ko je došao do željenog cilja je i tebe je što on zna točno koliko jede i zašto jede tu vrstu hrane;da li doručak zobenih uključuje teški trening taj dan.Med svakako ne sa zobenim,a kako imaš porive za slatkim pojedi onda žlicu-dvije meda
Igor
09.06.12. u 20:02
line
Grama=cca 10-15. Ne jedem ih određeni jedem ih gotovo svaki. Ako nije svaki onda je svaki drugi a u zamjenu za dan kad nisu na meniju jedem ili šnitu integralnog kruha sa svježim sirom ili sa tvrdim sirom. moja prehrana je (ja mogu reći) štura, jednolična i tu nema nikakve nauke te iz tog razloga nema potrebe da ju opisujem bash u detalje (ili ima)? Ja u svakom trenutku znam kad jedem (dakle obroci su mi pravilno raspoređeni kroz cijeli dan - navela sam gore u jednom od komentara), točno znam što ću jesti taj dan i niti jedan se nije neplanski "dogodio" pa čak i slatko koje pojedem iza ručka (navela sam da i tu pazim da to ne budu npr.prvi keksi koje vidim ili najčokoladniji sladoled), a količina unesenog je uvijek ista - ako je to meso i povrće za ručak onda je to šaka povrća i npr.1,5 komada pilećih prsa. Nema smisla da opisujem prehranu svakog svog dana u tjednu...lako je za shvatiti da na prehranu pazim, da mi se dogode povremeni "izleti" u candyland ali da se oni isto kontroliraju kad i koliko. Treniram 4x tjedno...evo jučer mi je trening izgledao ovako... sat i 30 trening snage (grupni trening) od čega je 30 min bio core a ostalih sat vremena trening snage cijelo sa šipkom opterećenje 3,5 kg sa svake strane..u tih sat vremena grupnog kružnog radio se biceps, triceps, čučnjevi, iskoraci, prsa, ramena, leđa. Nakon tih sat vremena odradila sam 45min cardio treninga (jer osjećala sam da imam snage). Dakle ako računaš provela sam cca 2,5 sata vježbajući što je čak i previše. E sad ako pogledaš da tako treniram 4x tjedno s tim da mi trening traje po sat, sat i pol...ali da na jednak način prolazim cijelo tijelo sa opterećenjem koje sam napisala...onda sam opisala i svoj/e trening/e. Rijetko kad radim isključivo sprave ... većinom je to trening sa bučicama na prostirci, čučnjevi i iskoraci obavezno i uvijek. Sprave ne koristim prečesto. Med sa zobenima - zašto ne? Nije li med zdravi šećer...
TiSoMa
10.06.12. u 09:24
line
Core 30 min? Biceps, triceps? Zobene 15gr? Nesto tu ne stima... Kaze da si procitala moj post a nista od toga nisi primjenila.
extremefit
10.06.12. u 10:21
line
očito ću ga morati pročitati iznova...over & over dok ne utvrdim znanje
TiSoMa
10.06.12. u 13:19
line
Uradi tako,osobno bih te stavio na dijetu čučnjeva,DL,potisaka...Da med je zdravi šećer samo što kao i u svemu treba biti optimalan,med kupljen u trgovini sigurno nema veze sa medom kupljenim direktno od pčelara.Med sadrži glukozu i fruktozu koji podižu inzulin pa nije preporučljivo ujutro i još sa ugljikohirdatima koji takođe podižu razinu inzulina.Previše frutkoze ili glukoze iz voća blokira receptore za inzulin i smanjuje razinu adrenalina,rafinirani šećer to radi svaki put pa ti je tu negdje odgovor na tvoj blog.
Igor
10.06.12. u 14:57
line
Slažem se s extremefitom. Core 30 min i 15g zobenih?! A trening mi se čini kao da je iz nekog prošlog vremena....
_mrki_
10.06.12. u 18:31
line
Mrki-vidiš... moj naum je i bio da me se savjetuje i to netko tko je u tom svijetu puno dublje ... netko tko o tome puno više zna. Ako je trening iz prošlog vremena, savjeti za treninge iz "modernog" doba su više no dobrodošli. Igore-hvala ti na detaljnom pojašnjenju! Savjeti i konkretni komentari (poput ovog) puno više mi otvaraju oči. Sad je puno razumljiviji i komentar extremfita koji je u istom bio štur (no može si i dozvoliti budući da čovjek piše o svemu jako puno pa je na meni da pronađem i pročitam njegove blogove). Uglavnom...da skratimo...moj cilj je bio izjasniti se kako dosadašnjim treninzima i prehranom ne uspjevam ostvariti cilj i istovremeno čuti savjete koji će mi pomoći da se to (napokon) i dogodi jer očito je da nešto krivo radim.
TiSoMa
10.06.12. u 21:01
line
Ma nitko te ne kritizira, pa se nemoj tako niti osjećati! Samo mi je sve napisano bilo jako čudno. Meni full body trening traje 30-ak minuta, a tebi samo core toliko! Također 15g zobenih je cca. 2 pune jušne žlice, a nadam se da niti ne jedeš 150g pošto je to za tebe sigurno previše. Pretraži blogove i članke, nađi neke jednostavne, INTENZIVNE full body rutine (extremefit ti je tata-mata za iste) u trajanju maksimalno sat vremena uključujući zagrijavanje i istezanje i odradi ih 3 x tjedno, ako imaš volje i vremena dodaj u neki od ostalih 4 dana cardio tipa role, bicikl ili trčanje i uz koliko toliko sređenu prehranu rezultat neće izostati!
_mrki_
10.06.12. u 22:16
line
Zbrka je nastala jer opisno si nam napisala što sve radiš i cilj,ali bez detalja nije bilo moguće dobiti cijelu sliku.Nemoj upasti u zamku i iz moga posta izvući zaključak da je med ili voće loše,pitanje je optimale 4 jabuke dnevno nisu nikakva prijetnja,banane imaju dosta šećera u sebi i treba kontrolirati unos.Med je nadasve zdrav,a kako imaš porive za slatkim onda uzmi med i sačekaj neko vrijeme pa vidi da li još imaš želju jesti kekse - daj si šansu pokušaj.Ako u obroku imaš izvor ugljikohidrata kontrabalans su izvori proteina zajedno takav obrok ublažava previsoku inzulinsku reakciju...recimo 100g zobenih sa posnim sirom 200g bio bi primjer toga.Za trening ti je sada većinom jasno,programe imaš u blogovima extremefita.
Igor
10.06.12. u 23:10
line
Mislim da je moj issue više kako stabilizirati pravilnu prehranu nego način, količina i vrsta treninga. Više učenja i čitanja savjeta o prehrani i primjena u svakodnevnom životu i sigurna sam da će i cilj biti znatno više vidljiv. Hvala svima! pozz
TiSoMa
11.06.12. u 12:27
line
15 Komentara
Zadnji postovi od TiSoMa: