26.2.2019. Kako se točno određuje redoslijed vježbi koje radite na treningu?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Kada govorimo o razvoju jakosti i redoslijedu vježbi generalno je pravilo da se na početku treninga postavljaju one vježbe na kojima želite razviti najveću jakost.
Savjeti za vježbanje
21.2.2019. Za hrabre: Rutina zagrijavanja od koje će vam se zavrtjeti u glavi!
Borna Butijer, osobni trener
Ukazujemo na važnost zagrijavanja kao sastavnog dijela trenažnog procesa te demonstriramo rutine izvođenja zagrijavanja.
Programi treninga
20.2.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 10: Power Snatch
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Trzaj utječe na razvoj koordinacije, ravnoteže, propriocepcije, snage, stabilnosti trupa i ramena te pokretljivosti. Stoga nije čudno da je sastavni dio grupnih funkcionalnih treninga.
Programi treninga
18.2.2019. Poboljšajte pokretljivost i funkcionalnost: 4 vrste istezanja za poboljšanje mobilnosti cijelog tijela
Borna Butijer, osobni trener
U članku o istezanju kao sredstvu poboljšanja mobilnosti cijeloga tijela opisali smo i demonstrirali 4 vrste istezanja.
Savjeti za vježbanje
14.2.2019. Kako glazba može utjecati na kvalitetu treninga?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Iako se glazba pušta u svakoj teretani malo se zna o tome koliko glazba može utjecati na kvalitetu treninga. U ovom članku vam prezentiram koliko zapravo glazba može biti važna za dobar trening.
Savjeti za vježbanje
13.2.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 9: Kipping pullup
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Kipping zgib koristi inerciju tijela kako bi se umanjilo opterećenje vlastitog tijela i omogućilo izvođenje većeg broja ponavljanja bez zamora mišića leđa.
Programi treninga
12.2.2019. Može li se s jako malim opterećenjima postići mišićni rast?
Zorana Jagodić
Opterećenje na treningu, odnosno težine koje osoba diže u izvedbi pojedinih vježbi, važno je za rezultate treninga i, dugoročno, realizaciju ciljeva treninga.
Savjeti za vježbanje
8.2.2019. Funkcionalni core trening - Isprobajte napredni core 360° trening!
Robert Hrvoje Čondić, prof. kineziologije
U ovom članku ću vam pokazati naprednije i zahtjevnije vježbe za core. Da biste krenuli s naprednijim vježbama, prvo treba savladati osnove.
Savjeti za vježbanje
7.2.2019. Što je bolje: Puni ili parcijalni opseg pokreta za jakost i hipertrofiju?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Kada gledamo s aspekta opsega pokreta, vježbe se mogu izvoditi punim ili parcijalnim opsegom. Od ove dvije opcije, koja je bolja za povećanje jakosti i mišićne mase? Tu problematiku razjašnjavamo u ovom članku.
Savjeti za vježbanje
6.2.2019. Što je umor i kako različite vrste umora utječu na hipertrofiju i oporavak?
Zorana Jagodić
Umor nas usporava u napretku, o kojem god napretku govorili. Ukoliko želite napredovati u svojim fitness ciljevima, umor će biti snažna prepreka koja ne samo da će vas usporiti, nego će i povećati rizik od ozljede.
Savjeti za vježbanje
5.2.2019. Trudnoća i postura - Koje je  pravilno držanje tijela u drugom stanju?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
U trudnoći dolazi do velikog porasta težine, koja je uglavnom raspoređena naprijed u trbuhu što će očito djelovati na ženinu posturu tijela. Mijenja se centar težišta tijela koji više ne pada iznad stopala, pa je potrebno svjesno korigirati novonastalo stanje.  Žene koje inače imaju dobru posturu u ...
Savjeti za vježbanje
30.1.2019. Usavršite svoj deadlift - 5 ključnih stavki za pravilnu izvedbu
Borna Butijer, osobni trener
U članku ćemo prikazati 5 ključnih stavki za bolju, efikasniju i sigurniju izvedbu mrtvog dizanja.
Opisi vježbi