5.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 2: Mrtvo dizanje
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening sastoji se od dva dijela, treninga jakosti i treninga kardiovaskularne izdržljivosti.
Programi treninga
3.12.2018. Ibuprofen nakon treninga: dobra ili loša ideja?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Vjerojatno ste nekad do sada imali tako jake upale mišiće nakon treninga da ste se odlučili popiti ibuprofen ili neki drugi nesteroidni protu-upalni lijek. Koliko je zapravo dobra (ili loša) ideja piti lijekove ove klase nakon treninga? Idemo vidjeti.
Savjeti za vježbanje
30.11.2018. Kojim vježbama smanjiti krutost stražnjih mišića natkoljenice (stražnje lože)?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Puno ozljeda se javlja kod sportaša i rekreativaca kod ovih mišića, a jedan od glavnih razloga je krutost i skraćenje.
Savjeti za vježbanje
29.11.2018. Osjećate bol u vratu i glavi: naučite kako smanjiti bol istezanjem mišića levatora scapulae
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Skraćeni vratni mišići vrata mogu biti posljedica lošeg držanja, stresa, ozljeda i svakodnevne loše pozicije koje se zadržavaju duže vrijeme (način sjedenja za radnim stolom, nepravilan hod, loš položaj spavanja i sl. ).
Savjeti za vježbanje
28.11.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 1: Čučanj
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening vrlo je jednostavan i sastoji se od trčanja te dvije osnovne vježbe sa vlastitim tijelom, čučnjeva i sklekova.
Programi treninga
27.11.2018. Trening kod kuće: 10 minuta za znojenje i toniranje mišića
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Istraživanja pokazuju da nekoliko kratkih sekvenci kroz dan ima iste efekte kao duži trening. Ako imate vrlo gust raspored ovih 10 minuta su idealan način za toniranje i potencijalno gubljenje viška potkožnog masnog tkiva.
Programi treninga
26.11.2018. Funkcionalni trening - koje su prednosti i kako isplanirati trening i odabrati najbolje vježbe?
Damir Laštre, prof. kineziologije
Funkcionalni trening pomaže vam razviti snagu, stabilnost i mobilnost koja vam je potrebna za napredovanje u vašem životu ili sportu. Koristite osnovne funkcionalne obrasce kretanja kao što su guranje, povlačenje, sagibanje, čučanje, nošenje, rotirajuće uzorke pokreta.
Savjeti za vježbanje
23.11.2018. Foam roller – treba li rolati donji dio leđa?
Zorana Jagodić
Je li potrebno i učinkovito rolati sve mišićne skupine? Je li preporučljivo bolove u donjem dijelu leđa pokušati umanjiti rolanjem tog osjetljivog dijela leđa?
Savjeti za vježbanje
22.11.2018. Što je bolje: trening ujutro ili navečer?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Trening ujutro ili navečer za povećanje mišićne mase i jakosti? Što je bolje i ima li zapravo razlike? U ovom članku prezentirat ću vam rezultate najzanimljivijih istraživanja na ovu temu te dati par praktičnih savjeta koje možete iskoristiti i za svoj trening.
Savjeti za vježbanje
21.11.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Kako bi trebao izgledati grupni funkcionalni trening?
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Serija članaka imena „Mala škola funkcionalnog treninga“ pomoći će manje iskusnim trenerima da lakše izbruse svoje sposobnosti programiranja treninga te sigurnog i efikasnog provođenja sadržaja, a onim iskusnijima dati nove ideje koje mogu uklopiti u svoje treninge.
Savjeti za vježbanje
19.11.2018. Prvi mjeseci trudnoće - smijete li vježbati, kako i koliko?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Kada potvrdite sumnju da ste trudne, morat ćete promijeniti neke dosadašnje navike i načine vježbanja. U vrijeme kada znate da se mučnine javljaju nemojte planirati vježbanje.
Savjeti za vježbanje
14.11.2018. Za napredne vježbače: Metodika muscle upa na gimnastičkim karikama
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Kada vam ostale vježbe za razvoj snage gornjeg dijela tijela dosade, probajte ovu vrlo učinkovitu. Samo za napredne vježbače!
Opisi vježbi