New Posts New Posts RSS Feed - Vježbe s girjama da ili ne ??
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Vježbe s girjama da ili ne ??

 Post Reply Post Reply
Author
Cofaa View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 12 Rujan 2011
Status: Offline
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cofaa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Vježbe s girjama da ili ne ??
    Posted: 08 Listopad 2011 at 22:36
Pozdrav ekipo

Evo zanima me da li oblik treninga s girjama je dobar i da li ga upotrebljavaju sportaši u vremenu kondicijskih priprema inace treniram nogomet pa me zanima da li bi mi pomogao ovaj tip treninga jer u ovom trenutku se više baziram na vježbama i treninzima za poboljšanje brzine i eksplozivnosti ali ubacim koji i trening snagee s utezima pa me zanima da li bi te utege girja mogla zamjenit? ? :D
Savjeti i iskustva sa girjama su od svakog dobro došla..;)
Back to Top
Zoki View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 19 Studeni 2006
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 5838
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zoki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Listopad 2011 at 14:43
Cofaa, definitivno preporuka da probaš  vježbati s girjama.
Girje su sve popularniji rekvizit i svi vec lagano vježbaju ili su probali vježbati s njima.

Pogledaj malo naše clanke na ovom linku: Girje

Saša ce ti više znati reci, on je RKC instruktor. Girje ce ti definitivno pomoci u treningu snage, izdržljivosti i eksplozivnosti.



Edited by Zoki
Fitness oprema i dodaci prehrani na : Fitness.com.hr WebShop-u - Proteini
Back to Top
Iluvatar View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 08 Veljaca 2009
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 4357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Iluvatar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Listopad 2011 at 18:36
Pa... girje ne mogu zanmjeniti cucanj, ali ostale stvari što se tice utega a koje tebi trebaju mogu :)   
Muscle mass does not always equal strength. Strength is kindness and sensitivity. Strength is understanding that your power is both physical and emotional.

O osobnim treninzima kontakt na pm.
Back to Top
Zvonimir Brle View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2011
Location: Sunja
Status: Offline
Points: 1018
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zvonimir Brle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Listopad 2011 at 10:32
Negdje sam procitao da je bilo istraživanje : jedni su imali oko 2 god. vojnicki trening ( zgibovi, trcanje na š00 m. ...) , a drugi su vježbali samo sa girjama. Nakon 2 godine ovi koji su vježbali samo sa girjama su imali bolje rezultate od prvih iako neke vježbe nisu nikada ni radili !

Back to Top
bea View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 06 Svibanj 2011
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 61
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bea Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Prosinac 2011 at 22:12
da,defintivno ih ubaci u program treninga...stariji pioniri bi vec trebali pocet koristit girije
Where are you?
Here.
What time is it?
Now.
What are you?
This moment.
Back to Top
Amiketa View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2010
Status: Offline
Points: 54
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Amiketa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Lipanj 2012 at 20:42
Girje ili kettlebell je odlican rekvizit.
Slobodno baci oko na koji od ovih clanaka
http://www.centar-miketa.hr/programi/hard-core.html
Centar za promicanje zdravlja Miketa
        http://www.centar-miketa.hr
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.