New Posts New Posts RSS Feed - Blue - dolje s njima
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Blue - dolje s njima

 Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Blue View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Studeni 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Blue Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Blue - dolje s njima
    Posted: 27 Studeni 2010 at 20:31
  hvala key..to sam procitala baš neki dan..morat cu opet detaljno da sam sigurna u sve šta radim..

mene sada muci onaj nastavak..znam koliki mi je bazalni metabolizam..i šta sad dalje..trebam zbrojiti koliko potrošim na treningu i oduzeti još da dobijem deficit..e taj dio kao što možete vidjeti me zbunjuje..ne znam šta ni koliko..


Back to Top
crna_kej View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 04 Rujan 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 987
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crna_kej Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Studeni 2010 at 20:26
Originally posted by Blue Blue wrote:

  Evo i mene nazad.

Treninzi su redoviti. Mjerenje za ovaj mjesec sam obavila. Sveukupno 4 cm manje :) Sutra u teretani se izvažem pa cu i to provjeriti.

Uglavnom zašto vas trebam je prehrana. Izracunala sam da mi treba 2000 kalorija (BMR). Pocela sam zbrajati koliko pojedem na dan i to je u zadnjih par dana š600 - š900. E sad vas trebam. Gdje da krenem citati i šta trebam napraviti da salo ide dolje :)

Uglavnom vidim da se na drugim temama o tome pricalo pa cu si sad uhvatiti malo vremena i pohvatati to. Ali ako imate neki link ili savjet meni puno bi mi pomogli.


https://www.fitness.com.hr/forum/forum_posts.asp?TID=3854
ako zelis pobjediti, ne smijes izgubiti
Back to Top
Blue View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Studeni 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Blue Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Studeni 2010 at 20:04
  Evo i mene nazad.

Treninzi su redoviti. Mjerenje za ovaj mjesec sam obavila. Sveukupno 4 cm manje :) Sutra u teretani se izvažem pa cu i to provjeriti.

Uglavnom zašto vas trebam je prehrana. Izracunala sam da mi treba 2000 kalorija (BMR). Pocela sam zbrajati koliko pojedem na dan i to je u zadnjih par dana š600 - š900. E sad vas trebam. Gdje da krenem citati i šta trebam napraviti da salo ide dolje :)

Uglavnom vidim da se na drugim temama o tome pricalo pa cu si sad uhvatiti malo vremena i pohvatati to. Ali ako imate neki link ili savjet meni puno bi mi pomogli.


Back to Top
The Phoenix View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 31 Svibanj 2010
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 4250
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote The Phoenix Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Studeni 2010 at 18:51
  Kaj te muci s kalorijama?
Back to Top
Blue View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Studeni 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Blue Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Studeni 2010 at 17:27
  Pozz svima..
malo da se javim prije nego odem na trening..upravo sam rucala..drugi danas po redu..(manji, ali cešci obroci) i sad odmaram malo do treninga..


Back to Top
Blue View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Studeni 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Blue Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Studeni 2010 at 21:51
  Bok svima!

Evo mene napokon ovdje..malo sam zaglavila u guzvi ovih dana..
uglavnom..treninzi su redoviti..anerobni i ancrobni..

@dalila: hvala na potpori..što se mojih treninga tice pocela sam sa pilatesom prije skoro godinu dana..mišici su se aktivirali tako da mislim da sam definitivno u fazi da poznajem svoje tijelo detaljno..pilates mi je super i sada ga ubacim 2-3 puta mjesecno..ali treninzi su mi od pocetka 9.mjeseca ipak žešci..dosta crobnog, ali i hrpa ancrobnog..uglavnom grupni treninzi..ali se zaletim i sama u teretanu bar jednom tjednom i odradim malo detaljnije neke dijelove tijela

Definitivno odustajanja nema..svaki dan i svaki trening mi je izazov..obožavam to i super se osjecam.. ovaj vikend je mjerenje i baš se veselim vam javiti rezultate..inace obukla sam neke hlace koje nisam mogla ni zakopcati

Uglavnom pocela sam zbrajati kalorije..pa kad se netko pojavi da mi pomogne oko toga ja cu sve staviti ovdje :)

Hvala svima na potpori!
Back to Top
dalila View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 15 Srpanj 2007
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 4399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dalila Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Studeni 2010 at 17:21
  Moj savjet Blue, da samnjiš obroke i povecaš njihov broj, šta su ti i drugi rekli, opcenito da se pocneš više kretati, brzo hodanje je idealno.... baš ono.... najbolji nacin trošenja kcal opcenito ....a za tebe sada posebno..... i da radiš još 3x tjedno treninge ancrobnog tipa, teretana, može i neki pilates za pocetak dok ne upoznaš svoje tijelo i posložiš se u prostoru, osobno, ako imaš blizu bi ti savjetovala body tehniku.

 Ono što je bitno da ne posustaješ, da se ne muciš na vježbama nego da uživaš, i da ne budeš gladna.... Na pocetku ce možda teško biti odreci se nekih loših navika, no na kraju ce se isplatiti......

 Inace pozdrav i neka si se prikljucila.... sigurna sam da ceš napredovati i usput uživati u tome....
Back to Top
Rahxephon View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 19 Listopad 2010
Location: Bosnia Hercegovina
Status: Offline
Points: 153
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rahxephon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Studeni 2010 at 16:01
  Blue, kako napredujes? :)


Back to Top
Blue View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Studeni 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Blue Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Studeni 2010 at 17:39
  Mislim da je ovaj dio sa treininzimadobro poceo, ali cini mi se da cu trebati više pomoci oko prehrane. Od sutra zapisujem koliko cega jedem, pa cu vam znati stvarno tocno reci da me onda i ispravite

Evo prošao mi vikend bez trebinga, ali zato sam se naskakala sinoc. Sutra nadoknađujem.
Back to Top
Zoki View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator


Joined: 19 Studeni 2006
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 5840
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zoki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Studeni 2010 at 17:48
Originally posted by Blue Blue wrote:



Hvala Ena na podršci!! Naravno da cu uspjeti. Nema stajanja. Evo baš sam sa treninga stigla.Mrtva, ali sa smješkom na licu


Tako treba! Samo ustrajati s treningom i prehranom, rezultati ne mogu izostati.
Fitness oprema i dodaci prehrani na : Fitness.com.hr WebShop-u - Proteini
Back to Top
Blue View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Studeni 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Blue Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Studeni 2010 at 22:10
Originally posted by ena:))) ena:))) wrote:

go blue! svaka cast na hrabrosti i motivaciji :) .. nadam se da ces uspjet u svojem cilju! 


Hvala Ena na podršci!! Naravno da cu uspjeti. Nema stajanja. Evo baš sam sa treninga stigla.Mrtva, ali sa smješkom na licu
Back to Top
ena:))) View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 13 Srpanj 2009
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ena:))) Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Studeni 2010 at 18:10
go blue! svaka cast na hrabrosti i motivaciji :) .. nadam se da ces uspjet u svojem cilju! 
Back to Top
Blue View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Studeni 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Blue Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Studeni 2010 at 15:45
  ZIKA HVALA!!

Definitivno treba malo vremena da to proucimo. Javim kako ce ici..
Back to Top
Mini me View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 19 Travanj 2010
Location: Miami
Status: Offline
Points: 685
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mini me Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Studeni 2010 at 14:21
  Zika, citam, i citam, i citam... mail, i imam osjecaj da imam disleksiju
koliko toga ima, tribat ce mi par dana da uopce skužim kako se izvode neke vježbe

al svejedno HVALA!!!
Obstacles are what you see when you take your eyes off your goal.
Stay focused.
Back to Top
zika View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 16 Lipanj 2010
Location: Jamaica
Status: Offline
Points: 3015
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Studeni 2010 at 13:35
Detaljan OVO je NAJSKRAcENIJA verzija koju sam sad ovdje stavila, inace sam u mailu slala curama po ljetu ono sa svim još mogucim primjerima i opisima. Jer, gle, oni koji to inace ne rade, pa nađu neke nazive u tri rijeci, ne kuže nikaj

No, hvala

Edited by zika
LiveStrong
Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Studeni 2010 at 13:31
Originally posted by zika zika wrote:

"TJEDNI PLAN TRENINGA (8./9.mjesec)

PONEDJELJAK:
250 challenge workout :p (svaki drugi-treci-cetvrti tjedan; osobno mjerim vrijeme, sve po principu 300)
50 cucanj-skok-cucanj (squat jump)
50 sklekovi s nogama na povišenom (steper, stolac, stepenica, što god je pri ruci)
50 podizanje bokova ležeci s jednom nogom ispruženom pod 45° (25 svakom nogom)
50 izmjenicno iskorak-skok-iskorak (25 svakom nogom) (split jump)
25 hangig leg raises
25 stojeci položaj-cucanj-sklek-cucanj-stojeci položaj (burpees)
Total body weight training (kad mi se ne radi 300)
Pocetak radim sve s utezima na gležnjevima, kilu svaki
- hodanje š5 min
- trcanje š0 min (izmjenjivanje brzo-sporo svake 2 min)
- 200 m iskoraci
- uŽe 3 min (izmjenjivanje 30 sec jedna noga, pa druga, brzo-sporo s dvije, pa što više skakanje)
- skokovi na stepenicu 50x
- istezanje, priprema za vježbe
- dr�anje u zgibu do kraja (do otkaza)
- sklekovi (do otkaza)
- vracanje na držanje u zgibu, ponovno sklekovi do otkaza, ponovno držanje u zgibu i tako dok više ne mogu ni sklek izvesti (gotova s gornjim dijelom, ajmo na donji ponovno)
- (bez utega na gležnjevima)
- sprint 20 sec, lagano (oporavljanje) 30 sec, sprint 30 sec, opor.30 sec, sprint 40...sve isto do sprinta 60 sec idem
- do 3 min odmor (ne više)
-(prije svake još istezanje kratko tog dijela tijela koji cu raditi)
- trbuh na redu, direktne vježbe
- npr.reverse crunch+ bocno (koljena prema van); ležeci podizanje nogu (do otkaza)
- bocni 2x30 svaku stranu (leđa na podu, noga na lopti i dizanje s lijevim ili desnim dijelom tijela u stranu)
- trbušnjaci s podizanjem koljena (4kg svaka bucica, utezi na gležnjevima) 3x50 (skolopke)
- vježbe za guzu
- npr.na lopti trbuhom i podizanje nogu, utezi na gležnjevima, 8xš0 svaka /prsti 2, peta 2 izmj./ cucnjevi s 5kg bucicom u rukama 5x20 (dvije serije s podizanjem na prste kod dizanja) (ovo je samo primjer tih vježbi za trbuh i guzu, svaki put uvedem nežto drugo)
- trcanje 200 m lagano
- istezanje

UTORAK:
Kružni kardio trening (circuit cardio)
Sve ove vježbe raditi tocno 60 sec i odmah prelazak na drugu!!! Sve ide brzo i eksplozivno! Napraviti više serija, kako se kondicija poboljšava povecati i težinu bucica! Za pocetak 2 serije barem!!! Jedini odmor dopušten je u prelasku na sljedecu vježbu, tek pravi odmor do 3 min između serija!

-iskoraci + skokovi (alternating lunges), može se poceti bez bucica, a onda ih dodati
-lateralno podizanje bucica (jumping jacks, ali ne ruke više od visine ramena ovdje)
-upor s nogama na steperu, težina na podlakticama i no�nim prstima, tijelo savršeno ravno, svaka noga u zraku 30 sec. (+bocni upor s nogama na steperu, s podizanjem noge)
-Squat skokovi, nakon što se doskoci odmah u cucanj i skok
-Potisak bucicama
-Hip thursters - položaj za sklek i skokovi - privlacenje koljena što bliže prsima (zahtijevno je cijelu minutu, može i jednom nogom tipa mountain climbers)

Kardio: trcanje ujutro prije dorucka 30 min+hodanje 30 min; kasnije tijekom dana: bicikl (~š-2-3h), makadam (�uma);

SRIJEDA:
Total body weight training (kao ponedjeljak)

cETVRTAK:
Fat loss cardio
Svaka vježba eksplozivno, 30 sec i odmah prelazak na drugu. Nakon ovih 5 vježbi, odmor 30 sec, pa još dvije serije, kako bi to bila 3 kruga ;)
-stav malo šire od ramena, sagnuti se i zanjihati bucice ispod sebe i digni iznad
-upor
-eksplozivno skok, cucanj, i udarac sa strane (kao u kick-boxingu)
-jumping jacks (zvuci jednostavno, ali nakon ovih cucnjeva i nije baš)
-skokovi s jednu noge na drugu s visoko podignutim

Ovo je jedan kružni, 30 sec odmor do min i još 2.
BIT: forsiranje tijela da radi jako kada se nije oporavilo (nije bilo pauze)

+ Vježbe snage za oblikovanje tijela u popodnevnim satima. Na www.womensfitness.co.uk; www.exrx.net - workouts, ima ih stotine po svim mišicnim skupinama! Radim sat vremena najmanje!

Kardio: hodanje prije dorucka 30 min

PETAK:
Vježbe snage za oblikovanje tijela. 2h obavezno. Sve mišicne skupine.

Kardio: brzo hodanje prije dorucka 30 min

SUBOTA:
Pliometricki trening

CILJ: kao i kod kružnog kardia; krace trajanje izvođenja vježbi i sagorijevanje masti nakon vježbanja; eksplozivni pokreti ciljaju na dio mišica (type II muscle fibers) što stvara izduživanje mišica i jace sagorijevanje masti; zamjena standardnog kardia, poput trcanja samo, s netradicionalnim pokretima (pliometricke i vježbe s vlastitom težinom-body weight) sprjecava gubljenje mišicne mase i rezultira zategnutim i mršavim tijelom; intervalni kardio, što znaci npr.lagano joggiranje na mjestu praceno peridom intezivnije tjelovježbe!

-skokovi na mjestu, lagani intezitet, kombiniranje s iskorakom, cucnjem
-skokovi u dalj, skokovi u visinu, pojacavanje inteziteta - lagani-srednji
-skokovi s mjesta na stepenicu, preko necega (stavi se nešto preko cega se preskace) - srednji intezitet
-skokovi s trcanjem - skociti u dalj i trcanje na mjestu s visokim podizanjem koljena - visok intezitet
-skokovi u visinu s cucnjem, skok u dalj s cucnjem -visok intezitet
-sprint po 4x20 m - visok intezitet

NEDJELJA:
-odmor ;)

Ovo š0 minuta se mo�da cini bezveze, ali nije uopce, jako je promišljeno ukomponiran trening!

Ovo je program vježbanja koji se izvodi kod kuce i tako sam si ga napravila i prilagodila jer s teretanom tek startam u š0.mjesecu."

Da, zicer, krenula sam tek sad u šš.    

Ugl.smšravila sam bila s ovim, cak 54 imala jedno vrijeme na svojih š75, al to mi nije dobro izgledalo pa sam udarila po palacinkama svaku vecer !

TRENING SADA:
Radim full drukcije stvari, utezi'n'stuff! Više mi se neda radit tisuce razlicith vježbi (da trebam otic na pilates, ono, kill me please, dok sam kojih godinu dana bila u toj fazi da mi se to baš sviđalo i ocito sam se zasitila takvog nacina treninga), sad jednostavno napravim par good mornings-a i to je to .

Tako da sam još u fazi eksperimentiranja s treningom i prehranom, ali mislim da sam se pronašla polako. Sada mi trening izgleda nešto slicno kako ima onaJamie! Znam da ju stalno spominjem, ali kad je tak , to mi se trenutno najviše sviđa. Makar, kod onog ljetnog treninga, bila sam u kondicijskoj spremi ko nikad prije. Sad cu vidjet kako ce ovo ic, ali mislim da ce bit odlicno!       

Eto, probajte nešto os ovog cure!


Koji detaljan opis..
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.