New Posts New Posts RSS Feed - Savjet za dobivanje kilaže
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Savjet za dobivanje kilaže

 Post Reply Post Reply
Author
zumzo View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 04 Veljaca 2014
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zumzo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Savjet za dobivanje kilaže
    Posted: 11 Svibanj 2018 at 18:56
Bok svima! Ovako, trebao bi dobiti na kilaži, bolje rečeno na mišićnoj masi. Trenutno variram oko 78kg na 185cm visine. Mogu reći da sam umjereno aktivan, recimo svaki drugi-treći dan je bicikl ili trčanje. E sad, trebao bih savjet i preporuku, da li je moguće uz neke vježbe kod kuće i određenu prehranu (možda dodatak proteina?) dobiti na mišićnoj masi? Svaki savjet je dobrodošao :)

EDIT: Također, planiram upisat teretanu, no zbog obaveza to ce biti tek kroz mjesec dana. Pa bi i savjet oko treninga u teretani isto dobrodošao pošto nemam nikakvog iskustva sa teretanom :D

Edited by zumzo - 11 Svibanj 2018 at 18:59
Back to Top
CeLe111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 06 Listopad 2015
Status: Offline
Points: 323
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CeLe111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Svibanj 2018 at 10:12
Bok,

svakako bi teretana olaksala citavu pricu oko nabijanje misicne mase..
Za pocetak to moze biti i trening doma (bolje ista nego nista u svakom slucaju). 

Kako se trenutno hranis?

Bicikl i trcanje radis zato sto volis ili s nekom namjerom?
Online Mentorstvo;
Prehrana/trening, misicna masa/mrsavljenje.
Stalni pristup i motivacijska podrska.
Rad temeljim na hrpi zadov. klijenata i uspjesnim transformacijama!
www.facebook.com/FGFitness
Back to Top
zumzo View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 04 Veljaca 2014
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zumzo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Svibanj 2018 at 10:50
Baš dosao sad s namjerom da napišem malo više kak živim

Radim uredski posao pa više-manje presjedim 8h svaki dan. Kao što sam spomenuo, recimo 2-3 u tjednu odradim bicikl (po 20-30km) i trčanje (4-5km). To dvoje radim zato što volim i ne vidim se uopće da to izbacujem iz rutine. Dapače, kako je stiglo sad lijepo vrijeme vjerojatno će se učestalost aktivnosti i povećati.

Prehrana..to mi je najveći problem i volio bi da imam toliko volje i želje za prehranom kao za biciklom i trčanjem Ovako to nekako ukratko (užasno) izgleda kod mene:

Doručak - corn flakes/vafli sa pekmezom/neki namaz, to su uglavnom najučestalije namirnice koje jedem ujutro. No problem je što u 10 slučajeva, 7 puta ne jedem ujutro ništa. Tako da mogu slobodno reći kako preskačem doručak.
Ručak - pošto je to na poslu, uvijek bude neka dostava (burgeri, teriyaki piletina, varivo,.. kako kada) ili pekara.
Večera - kako kada, tu znam složiti nešto na brzinu, pileća prsa, odrezak ili tako nešto, gotovo na brzinu.

Dakle, sigurno mi najveći problem stvara prehrana. Nije mi problem kuhati i nije da ne volim to, ali mi je najveći problem smislit što kuhati. Po pitanju hrane nisam izbirljiv

Pa eto, nadam se da to malo bolje pokazuje sliku i da će biti nekih komentara kako i šta dalje

I da, mislio sam kupiti ovako nešto za trening doma - https://www.fitness.com.hr/shop/oprema/fitness-oprema/Jednorucni-uteg-15kg.aspx
Back to Top
CeLe111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 06 Listopad 2015
Status: Offline
Points: 323
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CeLe111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Svibanj 2018 at 11:58
Ma ne trebas kupovat uteg ako planiras u teretanu (koja je definitivno najbolja opcija ukoliko zelis povecat misicnu masu). =) Sa solo utegom i sa samo 15kg. si opet poprlicno ogranicen u treningu..

Sto se tice trcanja i bicikla, super..
Samo u trenutnoj kombo koju radis, siromasna prehrana, kardio aktivnost, bez treninga misica upravo rezultira maksimalnim smanjenjem misicne mase u jednu ruku..

Tako da ako je stvarno cilj misicna masa i zelis nastavit s tom aerobnom aktivnoscu, trebas velike promjene u prehrani uz povecani unos kcal. i naravno adekvatan trenings opterecenjem.. u pocetku mozda nekakav kucni kruzni za cijelo tijelo, ili mozda cako ako imas parkic u blizini sa djecjim penjalicama, gdje bi mogao koristi i sipke u treningu sa vlastitom tezinom.. A kasnije svakako gym!
Online Mentorstvo;
Prehrana/trening, misicna masa/mrsavljenje.
Stalni pristup i motivacijska podrska.
Rad temeljim na hrpi zadov. klijenata i uspjesnim transformacijama!
www.facebook.com/FGFitness
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8509
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Svibanj 2018 at 16:49
Originally posted by zumzo zumzo wrote:




Doručak - corn flakes/vafli sa pekmezom/neki namaz, to su uglavnom najučestalije namirnice koje jedem ujutro. No problem je što u 10 slučajeva, 7 puta ne jedem ujutro ništa. Tako da mogu slobodno reći kako preskačem doručak.
Ručak - pošto je to na poslu, uvijek bude neka dostava (burgeri, teriyaki piletina, varivo,.. kako kada) ili pekara.
Večera - kako kada, tu znam složiti nešto na brzinu, pileća prsa, odrezak ili tako nešto, gotovo na brzinu.


zumzo, kako se osjećaš kad preskočiš doručak? Odgovara li ti to ili biš u biti nešto pojeo samo ne znaš šta bi bilo ok?

Šta bude prilog za večeru uz to meso?

Kako jedeš vikendom?

Pretpostavljam da nisi baš od nekih velikih porcija hrane, bi li ti onda više odgovaralo jesti više puta tokom dana pa manje? Ili imaš kapaciteta to odraditi u 3 obroka? :)

Nekako ovdje vidim dobar prostor za jedan tekući, kaloričan obrok ;)


"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
PN Certif. Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
zumzo View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 04 Veljaca 2014
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zumzo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Svibanj 2018 at 15:56
Originally posted by Gym_girl Gym_girl wrote:

Originally posted by zumzo zumzo wrote:




Doručak - corn flakes/vafli sa pekmezom/neki namaz, to su uglavnom najučestalije namirnice koje jedem ujutro. No problem je što u 10 slučajeva, 7 puta ne jedem ujutro ništa. Tako da mogu slobodno reći kako preskačem doručak.
Ručak - pošto je to na poslu, uvijek bude neka dostava (burgeri, teriyaki piletina, varivo,.. kako kada) ili pekara.
Večera - kako kada, tu znam složiti nešto na brzinu, pileća prsa, odrezak ili tako nešto, gotovo na brzinu.



zumzo, kako se osjećaš kad preskočiš doručak? Odgovara li ti to ili biš u biti nešto pojeo samo ne znaš šta bi bilo ok?

Šta bude prilog za večeru uz to meso?

Kako jedeš vikendom?

Pretpostavljam da nisi baš od nekih velikih porcija hrane, bi li ti onda više odgovaralo jesti više puta tokom dana pa manje? Ili imaš kapaciteta to odraditi u 3 obroka? :)

Nekako ovdje vidim dobar prostor za jedan tekući, kaloričan obrok ;)




Prije nekog vremena sam doručkovao svaki dan, no kako sam stalno vrtio iste namirnice, zasitio sam ih se i tako sam polako poceo preskakat dorucak. Kak se osjecam? Pa mislim da cak osjecam vise energije dok obavim dorucak, dok općenito pocnem osjećat umor oko 14h (sat i pol-2 nakon rucka).

Prilog? Paradajz, svjezi/kiseli krastavci, ajvar :D

Sto se tice porcija, stvarno sve ovisi. Inace mogu dosta pojest i uglavnom se svi cude sto imam takvu kilazu s obzirom sta i koliko jedem. Dok mi je ponekad dovoljan i mali komadic mesa.

Primjer jela ovaj vikend:
Subota - Dorucak (pizza iz pekare), Rucak + vecera (salata od piletine, paradajza, paprike, zjestenina i umak),
Danas - Dorucak (corn flakes), Rucak (2 komada krmenandle + paradajz)
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8509
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Svibanj 2018 at 13:56

Znači trebaju ti ideje za doručak :)

Ok, ima li razloga što za ručak/večeru ne jedeš nikakav prilog u obliku npr. krumpira, riže, pašte, kruha, itd.? Možda je to samo tako ispalo prema ovim primjerima ali ako je to uglavnom tako zanima me da li ne voliš nešto od toga, nastojiš si maksimalno pojednostavit te obroke, jedeš ali si zaboravio navest ili nešto treće?

Tu vidim dosta prostora za dodavanje nekog kaloričnijeg priloga koji bi ti dignuo kalorijski unos. No, naravno, ako ne želiš da to bude neki škrobni prilog možeš dizati i masnoće ako ti tako više odgovara.

Imaš mogućnost i za pojačati doručak pa tu već odradiš pol posla. A možeš si ubaciti i neki međuobrok.

Šta bi ti od svega toga nekako najviše odgovaralo? Možeš početi s jednim :)





Edited by Gym_girl - 14 Svibanj 2018 at 13:58
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
PN Certif. Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
zumzo View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 04 Veljaca 2014
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zumzo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Svibanj 2018 at 10:40
Kruh jedem uz apsolutno sve, tesko mi je uopce pojest nesto bez kruha jer mi je onda obrok prazan nekako.

Smatram kako mi je najveci problem samo smisljanje obroka. Kazem, nije mi realno nista problem skuhat i napravit, jednostavno me najvise "ubije" to planiranje obroka. A izbirljiv sto se tice hrane stvarno nisam :D
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8509
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Svibanj 2018 at 11:15

Odlično, onda si na pravom mjestu jer na portalu imaš brdo primjera obroka. Pogledaj samo blogove - gotovo svakodnevno izađe nešto novo i zanimljivo.

Dat ću ti i link na članke koje sam pisala neko vrijeme, i tu biš mogao pronaći neke ideje i recepte, pogotovo sa zobenima i svježim sirom pa pronjuškaj malo

Članci



Odredi si neku količinu, testiraj i korigiraj. Razmisli o tome da kreneš od doručka, da si to nekako standardiziraš.

Imaš li pojam o tome koliko količinski pojedeš tog škroba? Možda ti nebi bilo loše odvojiti nešto vremena da to malo popratiš da si možeš povećat i pratit kako to povećanje djeluje na tebe.

Poanta je da povećaš unos hrane i to na način na koji će tebi odgovarati s obzirom na raspored kojeg imaš kroz dan. Aktivnosti koje toliko voliš ne moraš niti smiješ micati kada te toliko ispunjavaju samo vodi brigu o tome da si taj dan nadoknadiš izgubljenu energiju, pa i pojedeš povrh toga ;)








Edited by Gym_girl - 15 Svibanj 2018 at 11:51
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
PN Certif. Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
zumzo View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 04 Veljaca 2014
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zumzo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Svibanj 2018 at 17:36
Evo da se javim nakon 2 dana sa stanjem na vagi. Napomena samo kako nisam jos uspio sloziti neki jelovnik prema ovim člancima sta si mi poslala (hrpa ostalih obaveza :( )

Uglavnom, zadnjih tjedan dana nemam nikakvu aktivnosti, niti bicikl niti trčanje. Zadnjih dva dana imam i doručak, i ručak, i večeru. Stanje na vagi je danas ujutro pokazivalo 79.4kg što više s obzirom da je 11.05. stanje bilo 77.5kg (svaki dan je po malo sve vise, jedino je jucer bilo 79.6 pa je danas mali pad od -0.2).

E sad, meni ne smeta to povecanje kilaze, dapace. No brine me drugi dio, a to je povecanje kilaze/mase na pravim mjestima :D I zato bi tu trebala doci teretana. No da li postoje neke kvalitetne vježbe za odraditi doma?
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8509
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Svibanj 2018 at 18:37

Opa, brzo ti napreduješ :D

Dosta si smanjio potrošnju i ubacio malo više kalorija, to je to, uz dodatno navlačenje vode i općenito veće zalihe ugljikohidrata s obzirom da ih nisi potrošio povećanom aktivnošću. Kako doručak sad izgleda?

Polako sa člancima, čisto si odaberi jedan po jedan obrok. To sam ti poslala da si ubereš kakvu ideju, kad nešto zanimljivo vidiš, isprobaj. Ima dosta toga zajedno sa blogovima, nemoguće je to sve obuhvatit. Zato kreni malo pomalo.

Kako stojiš sa sklekovima? To bi ti za sada bez opreme bilo najjednostavnije. Možeš kombinirati razne stavove ruku pa time pogoditi više prsa ili triceps - uži stav. Kao što ti je Cele rekao, neki parkić možeš iskoristiti za zgibove. Za noge možeš raditi malo čučnjeva i iskoraka.  Čučnjeve možeš raditi i unilateralno - jednom pa drugom nogom - da povećaš opterećenje (npr. Bulgarian squat, ili split squat). Nemaš opterećenje ali uvijek možeš nešto malo teže uhvatiti u ruke pa si malo otežati.

Kad planiraš upisati gym?





"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
PN Certif. Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.