New Posts New Posts RSS Feed - Prsa
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Prsa

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Stjepan91 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 05 Sijecanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stjepan91 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Prsa
    Posted: 06 Veljaca 2010 at 22:04
  E ovako svima meni je poanta dobit prsa prije ljeta stoga imam jos oko 3 ili 4 mjeseca pa ono molim malo pomoci......Ovako imam Bucice od 5kg(samo to nemogu nista drugo nabavit)...Možete mi reci ovaj kako da nabildam....ako moze pomoc...I molim opistit svaku vjezbu ja sam amater pa ono neznam strucne izraze.....
Back to Top
zmaj View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak


Joined: 19 Ožujak 2009
Location: Trogir
Status: Offline
Points: 3429
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zmaj Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Veljaca 2010 at 01:14
pa s tim bucicama od 5kg se neces nista nabildat pogotovo u prsima jer je pre mala kilaza pa neznan ono mos ic ugradit silikone ili nabavi vise opreme i pogledaj malo po forumu š.link
2.link. a evo mozes i ove linkove pogledat di ces nac dosta informacija. i po mogucnosti nebi bilo lose u teretanu se upisat

Edited by zmaj
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Veljaca 2010 at 11:28

Originally posted by Stjepan9š Stjepan9š wrote: