New Posts New Posts RSS Feed - Mišicna masa - povecanje mase
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Mišicna masa - povecanje mase

 Post Reply Post Reply Page  <12345 12>
Author
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9269
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 00:14
dianna, a da tih 3 dana u tjednu radiš cijelo tijelo u svakom treningu? Pa pogodiš noge i 3 puta, svaki put sa drugim vježbama i drugim intezitetom..razlicitim volumenom... trebala biš isprobavat malo..

ili upper/lower al ne od 4x tjedno (ako ti je to too much) nego 3x pa recimo jedan tjedan 2 puta pogodiš cijeli donji dio, i š gornji, a onda sljedeci tjedan zamijeniš pa 2 puta gornji, a š donji...probaj si nešto od toga...

i da, kako stojiš sa kardiom?
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
PN Certified Coach

e-mail: [email protected]

www.instagram.com/me_better365/

Back to Top
dianna View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 19 Veljaca 2009
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dianna Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 08:59
ubacit cu noge sad 2xtjedno....

aaa kardio..hm...

mislim da sam vec pisala ovdje, prije sam ga dosta radila ,poslije svakog treninga bar pola sata i nisam baš primjecivala nekih rezultata na sebi pa sam ga mislila potpuno izbaciti,,,tj. samo se na pocetku zagrijat, pa utezi i gotovo.?
Back to Top
dalila View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 15 Srpanj 2007
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 4399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dalila Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 09:30
  Pa...kardio si odvoji od rada sa utezima.... meni trenutno odgovara hiit trening.... uglavnom... ako voliš kardio.. mislim da nema razloga da ga ne radiš... neceš ti sad neki katabolizam imati od 45min nekog kardia.....
Back to Top
dianna View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 19 Veljaca 2009
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dianna Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 09:43
znam dalila...ipak mislim da cu raditi kardio barem 20 min.nakon treninga, cim ga ne radim debljam se
Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 09:52
Originally posted by dianna dianna wrote:

znam dalila...ipak mislim da cu raditi kardio barem 20 min.nakon treninga, cim ga ne radim debljam se


Onda ga svakako radi..
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
Back to Top
dianna View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 19 Veljaca 2009
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dianna Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 09:54
okej
Back to Top
ThornOfFaith View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 26 Prosinac 2008
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 4875
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ThornOfFaith Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 10:49

Originally posted by dianna dianna wrote:

znam dalila...ipak mislim da cu raditi kardio barem 20 min.nakon treninga, cim ga ne radim debljam se
 

a da nije možda od sveg silnog ispovijedanog tam u onoj temi ?  nagađam samo 

al ono, nije kardio bog zna kolka svetinja koja topi kile i cim prestaneš bi trebao instant dobit 0.5kg sala. da se malo više posvetiš bodyweight vježbama i onima s tegovima ne bi toliko bila u potrebi za kardiom.

Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 10:56
Originally posted by ThornOfFaith ThornOfFaith wrote:

Originally posted by dianna dianna wrote:

znam dalila...ipak mislim da cu raditi kardio barem 20 min.nakon treninga, cim ga ne radim debljam se
 

a da nije možda od sveg silnog ispovijedanog tam u onoj temi ?  nagađam samo 

al ono, nije kardio bog zna kolka svetinja koja topi kile i cim prestaneš bi trebao instant dobit 0.5kg sala. da se malo više posvetiš bodyweight vježbama i onima s tegovima ne bi toliko bila u potrebi za kardiom.



I to sta kazes Thorn.. ja sam potpuno izbacio kardio.. tu i tamo po vreci udaram, ali vidim da svakodnevno udaranje po vreci mi garantira stagnaciju na utezima.. preko zime, dok nisam uopce radio boks, napredovao sam u  2 mj jako puno na utezima.. a sada je sve to opalo..

Ali da ne skrecem s teme.. odradjujem utege 4x tjedno, i s reguliranom prehranom, kilogrami ne idu gore..

Uvijek su govorili da kardio skida kilograme.. Ali ako mi ne radimo kardio, a opet ostvarujemo kalorijski deficit vjezbama s utezima, masnoce bi se takodjer trebale polako otapati, zar ne?!
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
Back to Top
dianna View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 19 Veljaca 2009
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dianna Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 10:57
Thorn a možda i je moram se skulirat malo pod hitno i prestat posjecivat ispovjedaonicu

znaci, kažeš da npr. treningom sa tegovima mogu također skinuti masnih naslaga ?? nije potreban kardio?
Back to Top
soner_9393 View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 22 Sijecanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 3111
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote soner_9393 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 11:03
Ne znam od kad to kardio nije bio potreban na defki. Uvijek je bolje odradit par sati više kardija nego rušit kalorije totalno nisko. To znam iz svog primjera. Više kvalitetnih kalorija+nešto kardija i 3-4 treninga s utezima= bolje cuvanje miš. mase nego rušenje kalorija bez kardija.
Rijeąeno na PM.
Back to Top
dianna View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 19 Veljaca 2009
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dianna Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 11:06
ajmeeeeeeeee nemojte me buniti
Back to Top
soner_9393 View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 22 Sijecanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 3111
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote soner_9393 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 11:11
Radije digni kalorije i odradi kardio. Jbg, ja sam pristalica Berardijeve škole.
Rijeąeno na PM.
Back to Top
dianna View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 19 Veljaca 2009
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dianna Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 11:12
misliš??? i meni se cini tako lakše, bolje da više pojedem, pa malo više i odradim na traci, nego da gladujem..jer ja nemogu bit gladna nikako, onda brljam na veliko
Back to Top
soner_9393 View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 22 Sijecanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 3111
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote soner_9393 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 11:15
Tak je, em što je psihicki lakše (nemaš uopce osjecaj da si na defki), em što ocuvaš više mišica. Taj sistem je totalnop preporucljiv HC endomorfima, znaci metabolizam koji traži dosta hrane i jako dobro reagira na puno aktivnosti.
Rijeąeno na PM.
Back to Top
dianna View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 19 Veljaca 2009
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dianna Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 11:17
onda je ok da radim nakon svakog treninga 20-30 min.na traci, ali ne kao što sam prije radila laganini trcanje, vec malo brže, onda bi mogla i smanjiti na 20 min.??
Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Listopad 2010 at 11:18
  A cuj... meni je dosta da sam u deficitu nekih 200kcal, a to odradim sa tih 60-70 min utega.. nekako mi se u ovom zimskom periodu neda ici u setnje

Znaci bazalni metabolizam mi je oko 2š00, plus trening oko 500-600.. a ja pojedem oko 2500.. taman lagani deficit..
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 12>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.