New Posts New Posts RSS Feed - Evo i Kader!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Evo i Kader!

 Post Reply Post Reply Page  <123
Author
Kader View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 17 Listopad 2013
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kader Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Listopad 2013 at 12:20
puno vam hvala!!!!
vidim da sam totalni amater i zapravo neznam kak da si organiziram trening na tjednoj bazi. ako vam nije teško, da li bi mi onak doslovno, crno na bijelo, napisali kako bi vi organizirali to moje treniranje sad za pocetak
Back to Top
mettasttaza View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 16 Veljaca 2013
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 5136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mettasttaza Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Listopad 2013 at 12:22
Originally posted by Kader Kader wrote:

hvala ti mett! strašan si!
ma nije da sad užasno patim zbog šlaufica,ali hocu ih maknuti jer mi smetaju. inace ja dobro to zakamufliram odjecom pa mi ljudi govore da mi uopce ne treba dijeta, ne izgledam baš pretilo. ali ja smatram da moram ojacati muskulaturu i postici neku kondiciju prvenstveno zbog zdravlja, a onda zbog izgleda. inace cu sad kroz zimu svaka sva tjedna biti bolesna, i pokupiti svaku virozu, prehladu, gripu, kao što je bilo prošlih zima kad se nisam kretala. slabo se krecem i zato forsiram toliko taj orbitrek, jer mi je ponekad to jedino kretanje koje cu taj dan napraviti


Sama si navela neke važne vec stvari :) Evo ja nisam stvarno bio bolestan..i malo sam prije mjesec dana imao nadolazecu prehladu..poslao sam poruku Avangarde...evo bez pretjerivanja..kolegica m ej napisala kako i što do ujutro osjecao sam se kao nov :)