New Posts New Posts RSS Feed - mkrajaci - moja transformacija
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

mkrajaci - moja transformacija

 Post Reply Post Reply
Author
mkrajaci View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 12 Kolovoz 2013
Location: Sesvete
Status: Offline
Points: 36
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mkrajaci Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: mkrajaci - moja transformacija
    Posted: 17 Listopad 2013 at 14:56
Pozdrav svima.

Ime mi je Mario i dolazim iz Sesveta. Oženjen i otac troje djece. Nekad sam se amaterski bavio rukometom i kako mi je lijepo u braku nabio sam 30-tak kila viška u 10 godina.

03.08.2013. sam krenuo s Insanity programom. Rezultat prvog i svih ostalih fit testova je prikazan na slici:


U program sam krenuo s 105 kg, znaci u prva dva tjedna je otišlo 4 kile i prezadovoljan sam. Motivacija je da se definitivno dovedem u red jer nisam ni malo mladji iz dana u dan, a glavnija motivacija je da imam prekrasnu obitelj koju nedaj Bože krizne situacije možda treba prenjeti s mjesta A na mjesto B a ja jedva sebe nosim koliko malo kondicije imam. Nije bitan izgled previše vec kondicija i snaga.

Dan mi izgleda ovako:
  • budjenje u 4:50
  • trening 45-60 minuta (Insanity ili p90x ili Turbo jam) Instanity sam u zadnjem tijednu pa vec polako kombiniram razlicite programe da mi nebude dosadno. Moguce da još neki program ubacim u kalendar vježbanja.
  • dorucak: neke pahuljice (whole grain po mogucnosti) sa zobenima s mljekom 2.8 mm
  • tuširanje
  • odlazak vlakom na posao (pješacenje oko 6 km/dnevno)
  • gablec na poslu je neki sendvic od manjeg crnog peciva, salame i sira i još svaka dva sata neka vocka
  • kad se vratim doma jedem što je skuhano ali bez kruha, osim ako nema priloga jedem kruh, puno salate, desert malo slatkog (par napolitanki ili red cokolade, kaj se vec nadje doma)
  • vecera neka vocka ili ako djeci što ostane od vecere
  • spavanje oko 22-23 h