New Posts New Posts RSS Feed - Zdrava i Kvalitetna Prehrana
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Zdrava i Kvalitetna Prehrana

 Post Reply Post Reply
Author
vicPa View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 07 Prosinac 2007
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vicPa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Zdrava i Kvalitetna Prehrana
    Posted: 07 Prosinac 2007 at 19:00
Pozdrav svima. Imam š9 godina, visok sam š83 i imam 70 kg.Oduvijek jako tesko dobivam na kilazi i nemam nikakvih masnih naslaga.Inace sam student i svjestan sam toga da se uzasno lose i nekvalitetno hranim.Znam da je glupo izmisljati kojekakve izlike i opravdanja zasto jedem losu hranu(da nemam vremena,jer imam previse obaveza i slicne gluposti...).Istina je da se oduvijek dosta lose hranim,a sada jos i hrana iz menze i iz studentskog centra koja je zivi uzas... Kako ja vrlo malo(gotov nista)znam o zdravoj prehrani,molim Vas da mi pomognete sastaviti tjedni menu jer od iduceg mjeseca planiram krenuti u teretanu.Želja mi je dobiti na masi nakon nekog vremena.Ne mislim ici u teretanu koji mjesec i odustati.Svjestan sam da to ne ide preko noci pa sam odlucio uz zdravu prehranu i redovit trening unjeti neke promjene u svoj zivot.Hvala vam unaprijed.Svaki prijedlog za zdravu prehranu je dobrodosao.Hvala!
Ja znam da nista ne znam
Back to Top
Theia View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 27 Studeni 2006
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 1648
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Theia Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Prosinac 2007 at 20:50

 Predlazem ti da pogledas "muske" dnevnike, i prokopaj malo po netu, imas taaaakvih prehrana.....

Budem malo pogledala pa ti javim.

Back to Top
vicPa View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 07 Prosinac 2007
Location: Croatia/Hrvatska