New Posts New Posts RSS Feed - Kako dobiti na masi?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Kako dobiti na masi?

 Post Reply Post Reply
Author
bad boyyyy View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 29 Svibanj 2011
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bad boyyyy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Kako dobiti na masi?
    Posted: 29 Svibanj 2011 at 10:08
Bok,ja sam jedan pocetnik koji želi dobiti na masi uz pravilnu prehranu, uz dodatke prehrani i vježbao bih kod kuce znaci radio bih sklekove,zgibove i takve stvari.Želio bih da mi kažete da li bi mogao dobiti na masi uz vježbanje kod kuce,pravilnom prehranom a ona bi možda mogla ovako izgledati pa bih želio znati jeli u redu marenda:
zobene pahuljice  i whey sa mljiekom


dorucak:
to pojedem dok sam u školi sendvic i jogurt

rucak:
  naj cešce pietina tjestenina riba  i tako slicno izbjegavam frigano 

vecera: 
najceše ono od rucka ili nekakav sendvic
 
prije spavanja:
250 grama posnoga sira

evo pa mi sugerirajte prehranu
 i uzimanjem od dymatizea elite wheya i dekstroze  
Back to Top
Pitbull View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 27 Srpanj 2010
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pitbull Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Svibanj 2011 at 10:35
Pozdrav!
Od cega bude ovaj sendvic u školi? Za veceru najbolje ostatak od rucka, ili pojedi 5 cijelih jaja, a uz ovaj posni prije spavanja dodaj neke orašaste plodove. Ostalo mi se cini ok, ali najvažnije je da budeš u suficitu s kalorijama Wink
Teretana ne dolazi u obzir?
Back to Top
bad boyyyy View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 29 Svibanj 2011
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bad boyyyy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Svibanj 2011 at 10:47