New Posts New Posts RSS Feed - Da se i tu predstavim :)
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Da se i tu predstavim :)

 Post Reply Post Reply
Author
Pupa View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 12 Studeni 2009
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pupa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Da se i tu predstavim :)
    Posted: 13 Studeni 2009 at 16:27
Dakle vec sam napisala neke stvari o sebi na blogu, evo i tu ukratko visoka sam š73cm i imam plus minus 7škg(al se više ne spušta ispod 70) i tih desetak kg sam dobila u pola godine nezdravog života.
Kriticna zona je definitivno trbuh-struh-bokovi što se pretvorilo u jednu veliku masu koju sam prestala ignorirati i odlucila je zauvijek pokoriti heh...citala sam dosta po forumu o pravilima prehrane i mogu reci da sam totalni pocetnik u tome pa se ne usudim (tj.ne znam) sama sebi slagati raspored (tipa koliko cega i u kojim omjerima). Koju bi mi dijetu preporucili da se onda nje primim i da me vodi bar u pocetku dok sama ne vidim što najbolje odgovara mom tijelu.
Back to Top
Zoki View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator


Joined: 19 Studeni 2006
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 5840
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zoki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Studeni 2009 at 16:40
Pupa,

dobrodošla za pocetak!

Nikakvu dijetu ne bi preporucili ..
Preporuka je : zdrava prehrana + aktivnost
                      - vremenski period:  konstantno

Bilo koja dijeta ti nece osigurati da budeš fit duži period vremena.
Pronađi neku aktivnost koja ti odgovara, da li je to crobic, pilates, vježbanje s bucicama + kardio, tenis, squash ili nešto drugo - ti moraš odluciti.

Da li si se bavila kakvim sportom u zadnje vrijeme?
Fitness oprema i dodaci prehrani na : Fitness.com.hr WebShop-u - Proteini
Back to Top
Pupa View Drop Down
Viden/a u gymu