New Posts New Posts RSS Feed - novi član - moja priča i preporuka
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

novi član - moja priča i preporuka

 Post Reply Post Reply
Author
majstoric17 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 04 Svibanj 2018
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote majstoric17 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: novi član - moja priča i preporuka
    Posted: 04 Svibanj 2018 at 13:32
Pozdrav svima.

Moje ime je Ivan Mikulić. Ne treniram dugo, još sam uvijek početnik.
Trenirati sam započeo u listopadu prošle godine. Tada sam imao 74 kg, a sada imam 81.5 kg. Nedavno sam imao 82 kg ali sam malo popustio. Nažalost to je sve premalo na moju visinu s obzirom da sam visok 194 cm a masa mi je 81.5 kg. Prva dva mjeseca samostalno sam trenirao, ali nisam se toliko bazirao na trening koliko na prehranu. Jako puno sam jeo i kilogrami su dolazili sami od sebe. Početkom ove godine u treningu mi je pomogao jedan trener s kojim nažalost više nisam u dobrim odnosima. Riječ je o online coachingu. Par puta smo uživo odradili treninge. Davao mi je jako dobre savjete, izrađivao je vrlo kvalitetne programe treninga i prehrane i naučio me dosta stvari. Surađivali smo 3 mjeseca. Trebali smo nastaviti suradnju, ali spletom okolnosti to više nije moguće.
Ukoliko netko od vas započinje s treningom i želi ostvariti odlične rezultate svakako vam preporučujem da mu se javite.
Ovo je moj blog gdje je sve opisano:

http://blog.dnevnik.hr/zivotneaktualnosti/2018/04/1632139292/online-coaching-pozitivno-iskustvo.html
 



Edited by majstoric17 - 04 Svibanj 2018 at 13:35
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Svibanj 2018 at 12:10

Pozdrav,