New Posts New Posts RSS Feed - Dips
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Dips

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Flyn View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 17 Rujan 2009
Location: Bosnia Hercegovina
Status: Offline
Points: 108
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flyn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Listopad 2009 at 16:31
  hahaha ovo ovaj klupko od sira iz Misolovke :)))
btw hvala ti thorn :)
awesome :))
Back to Top
Iluvatar View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 08 Veljaca 2009
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 4357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Iluvatar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Listopad 2009 at 19:22
Osobno koristim karate pojas, odlican je za takve stvari.. crni je najbolji jer je širi i tvrđi od drugih!

Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Listopad 2009 at 19:32
Ovaj remen sta je thorn stavio, izgleda super..
takav ja imam za na glavu stavit.. za vjezbanje vrata..
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
Back to Top
Tomi View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Ožujak 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 62
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tomi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Ožujak 2010 at 15:09
što da stavim kao nastavak za pojas,tj na šta da okacim uteg. Pojas imam,al neznam sto mi je još potrebno,neki lanac ili nešto? Gdje to nabaviti?
Shut up and SQUAT!
Back to Top
Furai View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 05 Prosinac 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Furai Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Ožujak 2010 at 11:15
ja sam si izradio home made belt. stari kozni remen (sirine 8cm) komad uzeta i kuka za meso. pojas oko struka, kroz uteg napravis omcu, zakacis kuku za uze i na pojas i peglaj. nije kao kupovno, ali radi...
Back to Top
M-power View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 31 Sijecanj 2012
Status: Offline
Points: 20
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote M-power Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Svibanj 2012 at 09:38
Pozdrav,,
Imam pitanje? Radeci dipseve ispod lakta(2cm) mi se se javlja bol ko da me neko iglom probada,i to vec samo na livoj ruci dok na desnoj nista..jel ima ko slican problem?
Back to Top
LolitaInChains View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 25 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 1290
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LolitaInChains Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Svibanj 2012 at 23:33

stražnji sklekovi... kakva su priprema za dipseve? jesu ok?

konkretno radim ovo. 15 ponavljanja s jednom nogom gore pa 15 s drugom. 3 takve serije, gdje izmjenjujem noge. 


Edited by LolitaInChains - 31 Svibanj 2012 at 23:40
Back to Top
liquis View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 14 Veljaca 2013
Status: Offline
Points: 53
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote liquis Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Ožujak 2013 at 10:51
Što preporucate onima koji ne mogu napraviti dips. Ja napravim jedva dva, s tim da u ruci nemam dovoljno snage da se podignem gore (kada radim pravi dips) tako da se sad za napravit dva spustim do pola. Ako znate na što mislim.
Dakle, postoji li neka vježba koja bi eventualno poboljšala mogucnosti rada dipseva. Opcenito vježbe za ruke ili?
Back to Top
Markan1989 View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 20 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 1079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Markan1989 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Ožujak 2013 at 13:32
imaš progresiju dipseva, kreneš sa stolcem i svinutim koljenima, pa onda ispružiš koljena, pa onda sa jednom nogom, pa onda visiš i obje noge ti diraju pod prstima iza tebe, pa onda jedna i onda ideš na pravi diips ;)
Back to Top
liquis View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 14 Veljaca 2013
Status: Offline
Points: 53
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote liquis Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Ožujak 2013 at 17:06
Misliš da zapocnem pomalo s ovim
Back to Top
Markan1989 View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 20 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 1079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Markan1989 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Ožujak 2013 at 12:03
imaš tu sve nivoe pa kreni s onim koji tje zahtjevan itd, tu sve piše

Propadanja
Back to Top
Zoki View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator


Joined: 19 Studeni 2006
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 5840
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Zoki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Travanj 2013 at 00:39
Originally posted by Markan1989 Markan1989 wrote:

imaš tu sve nivoe pa kreni s onim koji tje zahtjevan itd, tu sve piše

Propadanja

+ moja preporuka je da krene sa sklekovima, što više napreduje sa sklekovima, tako ce i na dipsevima.
Fitness oprema i dodaci prehrani na : Fitness.com.hr WebShop-u - Proteini
Back to Top
astrbac View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Prosinac 2013
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote astrbac Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Veljaca 2014 at 14:50
Originally posted by liquis liquis wrote:

Što preporucate onima koji ne mogu napraviti dips. Ja napravim jedva dva, s tim da u ruci nemam dovoljno snage da se podignem gore (kada radim pravi dips) tako da se sad za napravit dva spustim do pola. Ako znate na što mislim.
Dakle, postoji li neka vježba koja bi eventualno poboljšala mogucnosti rada dipseva. Opcenito vježbe za ruke ili?

Jedno od rijetkih mjesta gdje preporucim ljudima koristenje sprave - ako imas u teretani (ako uopce ides u teretanu) spravu za levitaciju - iskoristi ju. Dobra je i za dipse i za zgibove jer tako osim nesto snage stices i osjecaj za ravnotezu i "manipulaciju" tijelom u prostoru

Improviziraj, osloni jednu nogu na nesto, nadji stolac pa probaj "Propadati" ;) ukoso s nogama na podu (kao kad ne mozes sklekove u ravnini poda pa ih radis na necemu povisenom, na stolcu recimo). Sjajna opcija ti je kupiti resistance band traku koja ti pomaze u donjem dijelu, a gotovo nimalo u gornjem dijelu pokreta, kao i da radis samo negativni dio pokreta dok ne ojacas

A kolega iz originalnog posta ;) ako stvarno moze napraviti 20 pravih, dubokih dipsa, naravno da ce staviti dodatno opterecenje. (btw svaka cast, jak si ko bik!)

Pojas + lanac + kuka je dobro rjesenje ali covjek je rekao da ne zeli kupovati ista, neka upotrijebi konop. Odes u neki nauticki ducan, kupis metar ipo onog plasticnog, laganog, jeftinog a jakog uzeta i deri. Zavezi oko sebe, nauci jedan posteni cvor i nece ti nista ispasti na pod. Ja vezao 10 kila, trebalo bi drzati i veliku plocu od 20. Mozes i vecu bucicu zavezati
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.