New Posts New Posts RSS Feed - D: MyFitnessPal - aplikacija koja pomaže gubitak kilograma na zabavan
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

D: MyFitnessPal - aplikacija koja pomaže gubitak kilograma na zabavan

 Post Reply Post Reply
Author
Anaaa View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 30 Kolovoz 2014
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Anaaa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: D: MyFitnessPal - aplikacija koja pomaže gubitak kilograma na zabavan
    Posted: 05 Prosinac 2014 at 17:28
Svi komentari na temu: MyFitnessPal - aplikacija koja pomaže gubitak kilograma na zabavan nacin!

A što je ciniti nama patuljcicama od 153cm visine kojima mama kuha kao jamie oliver... Prefino i iskljucivo odokativnim mjerenjem!? :(
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Prosinac 2014 at 21:41
Big smile

Ima više rješenja:

1. Preuzeti kuhaču od mame Big smile
2. Kontrolirati porcije kad se već ne mogu kalorije Cool
3. Ne zamarati se tim jednim obrokom (ako je jedan), već iskontrolirati bar one druge koji se mogu izvagati  i prilagoditi sebi Wink


"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Morrighan View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 05 Svibanj 2010
Location: Yugoslavia
Status: Offline
Points: 1020
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morrighan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Prosinac 2014 at 13:53
Evo i ja sam patuljcica pa ti mogu reci sta ja radim...Odnosno kako sam jela kada sam htela da budem bas petite petite gradje :D Mada i sada radim drugacije pa svejedno imam gradju koja prati mojih 153...dakle nista nije strasno :D

Meni iskreno SADA odgovara mnogo vise da imam 3 velika obroka i evenualno izmedju nesto ako ogladnim ili obrok pre/posle treninga...Ni ja se ne zamaram preterano kalorijama, gledam u obroku eventualno da izbacim nesto sto je bespotrebno za taj obrok i za sta znam automatski da ce mi smanjiti unos kalorija...Tipa ako imam krompir ili pirinac u obroku pa necu jos jesti hleb uz to, opredelicu se za nesto od dva, ili cu uzeti zanemarljivo hleba ako vec bas ne mogu bez njega uz to sve (mada ovo pali uglavnom kada nisam mnogo gladna i kada sam u raspolozenju gde mogu tako sitno jesti)..Ili ako mi neki namaz nije toliko bitan a znam da je prepun svega necu ga uzeti, ili cu ga uzeti manje ili cu ga uzeti na ustrb neceg drugog. Meni iskreno prilicno pomaze taj swap hrane ili neka ta kompenzacija. Ranije sam jela mnoooooogo ali mnogo obroka tokom dana ali presitnih, i stalno sam nesto zvakala... Uz dosta kardia i hiita sam mogla da odrzim tu lean gradju da ide uz moju visinu...Ali sam se zato retko cega u velikoj meri odricala.
Dakle, kontrola porcija, ili raspodela u vise manjih obroka tokom dana, pametno biranje nekih namirnica i sitnica preko kojih se nakupi kalorijski suficit tako vremenom a nama se ne cini kao mnogo, ili neke malo pametnije zamene hrane ...Integralni crni hleb umesto belog, kuvani krompir umesto przenog ili masnog/pekarskog - sto je okej ponekad ali ako ti mama generalno pravi malo gurmanskije stvari mozda da popricas sa njom da samo sve sto sprema sprema na manje kalorican nacin...ili sto kaze gymka..preuzmi autoritet u kuhinji :D Sad ja sve ovo lupam onako kao primer jer nemam pojma kako ti jedes ali ja se uglavnom vodim tim stvarima. Nazalost za neke promene u nasim navikama su potrebne uglavnom i neke male modifikacije navike ukucana i njihova podrska.

Za kalorije ne znam sta da ti kazem, uvek mozes nekom odokativnom metodom da utvrdis otprilike u kom je kalorijskom rangu neko jelo, ali to je cisto samo radi neke smernice, ja se ne bih toliko zamarala tacnom brojkom kalorija, vec vise odakle dolaze te kalorije i kad se sta jede otprilike.

Ali ne brini, i patuljcice mogu sasvim lepo da jedu, uzivaju u jelu i lepo da izgledaju a da se ne odricu previse :D
Nothing is more revealing than movement.
Back to Top
Anaaa View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 30 Kolovoz 2014
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Anaaa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Prosinac 2014 at 17:06
Hvala cure!!
[i sve ostalo što mi je nestalo kad sam poslala komentar...]
Potvrdile ste mi da uglavnom sve radim ispravno. Moram se suzdržati od treće porcije kad je u igri nešto jako fino. a smijenit mamu iz kuhinje nema šanse jer živim sa starcima i nemam para maknut se od njih, a ona obožava kuhanje i kuha svaki dan. I moram se očito vratit u teretanu jer mi to olakšava dobar omjer unosa i potrošnje i daje mi najučinkovitiji odgovor za mamu - "tako su rekli u teretani!!"

Edited by Anaaa - 06 Prosinac 2014 at 17:15
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Prosinac 2014 at 17:31

Slažem se Morr ;)

Pitanje je sad i kako to točno mama kuha, da li je to baš toliki problem ;) Mada, iz iskustva znam da se u takvim slučajevima najlakše zalomi veća količina ulja, masti općenito pa i nekad naočigled manje porcije postaju kalorijske bombe :) Nadodajmo još škroba dosta što je također klasika, manjak proteina i evo ti.....skupi se na brzinu, a još pojedemo više i nekad čak i ostanemo gladni jer fali ravnoteže...

Opet, pričamo napamet pa je teško ali tako to inače ide :) Sve ovisi Ana koliko uopće znaš o prehrani općenito, nutrijentima, koliko di čega ima, kolike bi ti porcije čega uopće odgovarale....kad nemaš vagu dobro posluži metoda ispruženog dlana za proteine, pa šake za škrob, neki myplate pristup ti odokativno možeš posložiti hranu po tanjuru a da dobiješ neku ravnotežu ;) Sve ti je to praćenje svog tijela i oduzimanje/dodavanje namirnica prema potrebi...

Ponavljam, tu može biti najveći problem ta skrivena masnoća u maminim specijalitetima :) pa nekako bar pokušaj utjecati na to, jer se može fino kuhati i jesti i bez tone masti :) Istinu piše Morrighan, postepene modifikacije navika ukućana su uvijek kick i njima i nama ;) Nije da uvijek ne žele, već ne znaju....ne kuže da postoje bolji i finije načini.

No, sve i da se ne pimpla oko tog jednog obroka ostaje njih bar 2-3 izvan toga ;) Pa ako se već dobro najedeš za taj 1 smanji malo ove ostale nad kojima imaš punu kontrolu, ne kuha mama valjda od jutra do večeri LOL Također - gym daje malo više prostora ali pazi, neki misle da daje još i više nego što realno daje Wink Dobar trening može pomoći ali vjeruj mi....radila sam i radim sa curama koje treniraju super ali su prave promjene vidjele tek kad su pažnju obratile na jelovnik ;) Treniramo 1-2h dnevno...ali jedemo cijeli dan Wink

Tako da....udruženo sve i bit će super ;)





"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.