New Posts New Posts RSS Feed - blue army - transformacija
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

blue army - transformacija

 Post Reply Post Reply Page  <123
Author
Pitbull View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 27 Srpanj 2010
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pitbull Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Ožujak 2011 at 11:49
Bravo bluearmy, samo tako nastavi 
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9269
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Ožujak 2011 at 12:09

blue army, svaka cast na akciji i rezultatima ali....cini mi se da jedeš prepremalo.

Pogledajmo primjer jelovnika :


Originally posted by bluearmy bluearmy wrote:

današnji jelovnik:

š tableta One a Day - vitamina

D: š00g zobenih s tekucim jogurtom
MO : jabuka
R: puretina, riža,zelena salata
MO : šaka kikirikija u ljusci
V: 300g posnog sira + jabuka


Sve to skupa ti je nekih š600 kcal ( s tim da sam rižu zaokružila na š00 g, a meso na nekih š50-200 g) tako da ako sam i falila u kolicni te razlike su više manje nebitne s kalorijske strane jer teško da si jeo puno više što bi ti popravilo kalorije, a ako si jeo manje i dalje smo u prevelikom deficitu...

Ok, dakle, tu si negdje na š600 kcal....s obzirom da imaš oko š20 kg, potrebe tvog tijela za hranom su malo vece, veci ti je bazalni metabolizam...bliže 3000 kcal...a uzmi još u obzir koliko aktivnosti dnevno izvedeš, i sam si naveo primjer onog dana gdje si imao minimum 5h aktivnosti što ti još dodatno crpi energiju...

Mislim da si malo u prevelikom deficitu što ti sad funkcionira naravno jer si tek na pocetku, imaš dosta za skidati, a i matematika je tu jasna.. ali doci ceš do plafona di ce ti se usporit metabolizam, a neceš imat mjesta za daljnje spuštanje kalorija jer su ti ionako preniske.

Tekuci jogurt i nije baš naj izbor proteina, zapravo je više izvor Uh-a nego nekih kvalitetnih P...isto tako, ova 2 međuobroka nisu međuobroci Jedeš premalo proteina, a oni su ti kljucni ne samo za ocuvanje mišicne mase nego i za niz drugih važnih procesa u tijelu...između ostalog i imunitet.

u svakom obroku trebaju bit proteini, a u zadnjem uz posni ubaci neke masti u igru...također fali povrca, zelenog lisnatog...trebaju ti vlakna..

Sve u svemu, mislim da si malo prenaglo i precisto krenuo jer vjerujem da prehrana prije nije bila ni blizu ovoj
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
PN Certified Coach

e-mail: [email protected]

www.instagram.com/me_better365/

Back to Top
bluearmy View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 15 Veljaca 2011
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bluearmy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Ožujak 2011 at 16:36
hvala gym_girl  na ovako opširnom odgovoru,

taj jelovnik je bio od prije 2 tjedna, a zadnjih š0 - tak dana sam malo popravio taj jelovnik i ubacio konkretnije međuobroke


evo i jelovnika od jucer :

D: š50 g žitarica s jogurtom ili mlijekom + neko voce
MO : salama pureca prsa š5 dkg + kruh
R: 2 komada pecenog oslica  s blitvom i salatom
MO: orasi , bademi ili kikiriki
V: tuna ili posni sir + žlicica maslinovog ulja
 

Edited by bluearmy
Back to Top
Anita25 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 29 Prosinac 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Anita25 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Ožujak 2011 at 17:09
  Bravo za 8.5kg... Kako je to dobar osjecaj zar ne?
hm
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.