New Posts New Posts RSS Feed - WHEY PROTEIN
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

WHEY PROTEIN

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
debeljuca123 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 09 Travanj 2018
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote debeljuca123 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: WHEY PROTEIN
    Posted: 02 Kolovoz 2018 at 16:22
Pozdrav!
Imam pitanje u vezi Whey proteina.Da li bih ja na svoju kilazu od 80kg i 170cm smjela uzimati whey?Neki smatraju da je to grozna ideja za mene tj. kazu da cu izgledati poput bodybuildera(??) i da to nikako ne radim..Pomozite!!
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8842
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Kolovoz 2018 at 09:28

Eh...da bar ja izgledam poput bodybuildera nakon 10 godina konzumiranja wheya....

Puunnoo faktora se treba posložiti za takav izgled...a whey je samo jedna mrvica, točkica, ma i manje od toga....samo jedno praktično sredstvo da si osiguraš dodatni izvor proteina kada nemaš vremena, volje, mogućnosti za pojesti nešto konkretno.

Nemaš razloga za brigu...

"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
PN Certif. Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
debeljuca123 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 09 Travanj 2018
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote debeljuca123 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Kolovoz 2018 at 20:52
Hvala puno na odgovoru!
Koliko puta dnevno/tjedno uzimas Whey?
Back to Top
CeLe111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 06 Listopad 2015
Status: Offline
Points: 352
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CeLe111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Kolovoz 2018 at 09:05
Originally posted by debeljuca123 debeljuca123 wrote:

Hvala puno na odgovoru!
Koliko puta dnevno/tjedno uzimas Whey?

Bok,

nisam Gym-ka ali cu ti pomoci u odgovoru na ovo pitanje..

Koliko god je potrebno da zadovoljis svoj dnevni unos bjelancevina/proteina..

Hoce li to biti nekoliko mjerica dnevno, ili mjerica tjedno manje je bitno..

Stvar je samo jednostavnosti i prakticnosti unosa hrane kroz 'tekucinu'.

Nekome je milije pojesti pola kile mesa ili ribe kroz dan, nekome je to puno previse pa taj unos mora podebljati kroz koju mjericu proteina.

Na njega mozes slobodno gledati kao hranu, i ne trebas pravit razliku u odnosu na nijednu drugu proteinsku namirnicu koju jedemo..Thumbs Up
Online Mentorstvo;
Prehrana/trening, misicna masa/mrsavljenje.
Stalni pristup i motivacijska podrska.
Rad temeljim na hrpi zadov. klijenata i uspjesnim transformacijama!
www.facebook.com/FGFitness
Back to Top
Erich View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 30 Travanj 2018
Status: Offline
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Erich Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Kolovoz 2018 at 09:58
Molo off, ali ne znam gdje da potavim pitanje. Vidio sam da mi je supruga naručila creatine monohydrate. Već me neko vrijeme nagovara da ih počnem koristiti. Pijem whey, BCAA....Creatine nikad nisam koristio. Za svoje godine (59) zadovoljn sam sa rezultatima. Što bi mogao dobiti koristeči ih. Naime, ne napredujem ali niti ne stagniram. Molim vaše stručno mišljenje. Obratite pažnju na moje godine. Unaprijed hvala na pomoči.
Back to Top
debeljuca123 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 09 Travanj 2018
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote debeljuca123 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Kolovoz 2018 at 05:54
Hvala vaam!!
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8842
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Kolovoz 2018 at 08:28
Originally posted by debeljuca123 debeljuca123 wrote:

Hvala puno na odgovoru!
Koliko puta dnevno/tjedno uzimas Whey?


Nema na čemu! :)

Ma trenutno ga uzimam jako malo, po žličicu u jutarnju kašicu jer mi lijepo nadopuni svježi sir i jogurt. Eventualno ga tu i tamo ubacim kao marendu na poslu jer mi je po ovim vrućinama jako teško jesti.

Oko treninga ga čak više ni ne pijem, BCAA u điru :)

Ali da, Cele pravo zbori, nebitno je jer svatko radi kako mu odgovara. I ja sam prošla sve faze, od 2 mjerice dnevno do 1 žličice sad, ako govorimo o onome što je na svakodnevnoj bazi. Shvati to čisto kao praktičnu zamjenu/nadopunu proteina kroz dan.

Edited by Gym_girl - 06 Kolovoz 2018 at 08:29
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
PN Certif. Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8842
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Kolovoz 2018 at 08:40
Originally posted by Erich Erich wrote:

Naime, ne napredujem ali niti ne stagniram.


Hm, kako objasniti ovo Ako ne stagniramo, to znači da ili napredujemo ili nazadujemo,a s obzirom da kažete da ste zadovoljni sa rezultatima onda nekako mislim da nije u pitanju nazadovanje :)

U svakom slučaju, ništa se neće dogoditi od jednog probavanja kreatina (kad je već kupljen). Malo će podići snagu, bit će lakše odraditi trening, tijelo će i vizualno izreagirati ali nisam sigurna koliko je to uopće potrebno, barem nastaviti s tim dalje. Ja bi tu samo guštala u treninzima, jela kvalitetno, i ostala na tim nekim osnovnim suplementima (iako neki i kreatin uvrštavaju pod to) jer je to po meni čisto dovoljno za dobar izgled, formu i općenito neki dobar osjećaj.

Ali to sam ja

Edited by Gym_girl - 06 Kolovoz 2018 at 08:41
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
PN Certif. Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
Erich View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 30 Travanj 2018
Status: Offline
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Erich Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Kolovoz 2018 at 12:25
Gym, uživam čitati tvoje odgovore - stvarno. Zacementirao sam se na težinama sa kojima radim več pet godina. To znači da ne napredujem. Pošto sa njima i dalje radim u svojim godinama a ne smanujem ih - to znači da ne stagniram. U svemu ostalom se u potpunosti slažem sa tobom.....ali tu je moja žena koja mi je postala partner u vježbanju, koja napreduje pa hoče da napredujem i ja.
Guštanje u treningu...to su moja dva sata na dan, jedina dva moja sata bez obaveza.
Deb123...pa zašto se toliko bojiš Wheya?
Back to Top
iver View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 22 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 602
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Kolovoz 2018 at 23:11
Erich, cca deset godina je trajalo da su svugdje za ljude naše životne dobi preporučivali obavezno whey i creatine, navodili x istraživanja... Sad je to već par godina prošlo, nekome pomaže, nekome placebo, a nekome baš ništa, ovisi o osobi, prehrani i količini kreatina u tkivu. No ne šteti uglavnom ako se ne ode u krajnosti. Možda ti i malo vode navuče, ovisno o dozi i vremenu korištenja. A kome kad počinje opadati snaga, mišićna masa i ostale performanse, zaista ovisi o osobi, naravno da treningom možeš utjecati i odložiti, ali kako sa godinama dolazi i dehidracija tkiva, i gubitak volumena je neizbježan. Neke teorije i vježbe o fascije opet to mogu malo odložiti. No, naravno da najbolji efekt ima hormonska terapija i vježbanje, mnogi treneri iz svijeta fitnesa su to napravili već i sa 45 i manje god. Mijenjaj načine vježbanja, vježbe, volumen, možda izvučeš neki napredak. Vjerojatno je čak i najbitnija komponenta dugoročnog zdravog vježbanja sa što manje povreda, varijabilnost u treningu, upotrijebiti sve slobode kretanja koje određeni zglobovi dopuštaju, ali imati na umu da opteretivost zglobova i tetiva nije isto u svim smjerovima. Prošle godine sam sreo jednog od svojih uzora ili "idola" iz djetinjstva, ima 72 god., u licu je izgledao ok pa mu kažem "Dobro izgledaš", a na to on "Da, izgledam tako da se više ne usudim polugol brijati, prođe me volja kad vidim tijelo u špiglu". A kako je još uvijek trener( i to odličan), trenira 5 puta tjedno. Dobar dio jakosti je zadržao, ali eksplozivnost, brzina itd su daaaleko od nekadašnje. To i nas čeka.
Back to Top
Erich View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 30 Travanj 2018
Status: Offline
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Erich Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Kolovoz 2018 at 00:53
Iver. Stalno mijenjam načine vježbanja što preporučujem i drugim ljudima koji ne briju na definiciju pojedinih mišiča. Uvođenje girja u trening napravilo je pomak. Sada četvrti trening u tjednu izvodim isključivo sendbegom. Funkcionalnost tijela mi je ispred samog izgleda...a tijelo mi mlađe od face (haha). Jučer mi žena dala da probam Mypre. Težine koje su mi bile max išle su u seriju. Nisam mogao vjerovati. Siječam se doba pojave wheya - woow..koje smo face bili tada. Sada sam na dvije porcije wheya kao dodatak obroku,a whey + bcaa + lglutamine + dekstroza kao nagrada poslije treninga. Prije treninga popijem ness sa medom. To mi je bio jedini stimulans prije treninga.
Tvoj uzor...baš bi ga želio vidjeti. Sigurno izgleda savršeno za svoje godine a u "špiglu" mu je ostala slika od prije 30 godina. Najdepresivniji kompliment...super izgledate..za svoje godine. Ma daj preskoči ovo "za svoje godine".
Povrede...upravo je to čega se čuvam jer moram stalno biti svjestan svojih godina, svojih tetiva, svojih zglobova, svojih prijašnjih povreda (koje nemaju veze sa teretanom).
A ništa....sutra ću na trening sa creatinom. U životu se treba i igrati.
Back to Top
debeljuca123 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 09 Travanj 2018
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote debeljuca123 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Kolovoz 2018 at 01:29
Nije to bas strah vec zbunjenost koja dolazi od slusanja svakakvih prica ljudi koji nemaju apsolutnog pojma o tome.Vise nikog ne slusam,mislim svojom glavom,a kad nisam sigurna pitam vas!
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8842
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Kolovoz 2018 at 10:09
Originally posted by Erich Erich wrote:

Gym, uživam čitati tvoje odgovore - stvarno. Zacementirao sam se na težinama sa kojima radim več pet godina. To znači da ne napredujem. Pošto sa njima i dalje radim u svojim godinama a ne smanujem ih - to znači da ne stagniram. U svemu ostalom se u potpunosti slažem sa tobom.....ali tu je moja žena koja mi je postala partner u vježbanju, koja napreduje pa hoče da napredujem i ja.
Guštanje u treningu...to su moja dva sata na dan, jedina dva moja sata bez obaveza.
Deb123...pa zašto se toliko bojiš Wheya?


Hvala!    

Ok, sad mi je malo jasnije ali to je po meni i dalje stagnacija
No, nije bitno kako tko šta definira bitno je da se čovjek na kraju sam sa sobom osjeća dobro i zadovoljno

Opet, 5 godina na istim težinama je puuuno vremena, di se mogao napraviti pomak pa za bar 2 kg :) Zato i mislim da kreatin tu nije toliko bitan koliko je bitno postaviti si neki novi izazov, ako je cilj postići nešto više.

Naravno, poštujem kad ljudi stanu na određenim težinama jer im je tako ok - dostigli su svoje i sad to samo lijepo održavaju i guštaju u treningu, bez potrebe za nekim novim postignućima. Ali kad se pojavi ta potreba onda ja prvo volim vidjeti gdje u treningu i prehrani ima prostora za nešto bolje, a tek se onda poigrati suplementima :) To ne mora nužno biti u povećanju težina ako postoje neke stare povrede ili strahovi od dodatnih...ali nešto treba mijenjati.






Edited by Gym_girl - 07 Kolovoz 2018 at 10:12
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
PN Certif. Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8842
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Kolovoz 2018 at 10:10
Originally posted by debeljuca123 debeljuca123 wrote:

Nije to bas strah vec zbunjenost koja dolazi od slusanja svakakvih prica ljudi koji nemaju apsolutnog pojma o tome.Vise nikog ne slusam,mislim svojom glavom,a kad nisam sigurna pitam vas!


A što to ljudi pričaju? Da vidim da li imam nešto od tog prokletstva








Edited by Gym_girl - 07 Kolovoz 2018 at 10:10
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
PN Certif. Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
Erich View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 30 Travanj 2018
Status: Offline
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Erich Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Kolovoz 2018 at 12:35
Gym, zbilja znaš nagovoriti. Danas ću bez creatina dignuti težine za 2,5 kg .
Zapravo, na starim težinama sam u klasici. Girje stalno povečavam. Sandbag također.
Moram priznati da sam opterečen brojevima - onima koji kažu 59.
Iskakanje lijevog koljena (kolateralni + križni ligament) u dva navrata su me, barem što se nogu tiče vračali na početak. Istini za volju iste povrede su me dodatno tjerale u teretanu - koljena držim na okupu mišičima. A kad radim na nogama, kada sam več u teretani radi i ostalo.
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8842
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Kolovoz 2018 at 09:22

Odlično! Baš me zanima kako će to proći ;)

Ali super, dizanje na girjama i sandbagu je opet pomak tako da se definitivno nešto pokreće.

Tako je, treba jačat mišiće. Nisam stručnjak za ozljede i tek me ubuduće čeka edukacija u tom smjeru, ali ono što sam naučila i gledajući po teretani je uporan rad na tom dijelu, upravo radi boljeg stanja koljena. U svakom slučaju treba paziti koliko možemo ali ja vjerujem da tu ima još nešto prostora za napredak, u svim smjerovima, bez straha od dodatnih ozljeda :) To nekako čovjek i sam osjeti, kad je dosta, ako je dovoljno svjestan sebe i ima godine i godine kvalitetnih treninga iza sebe...







"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
PN Certif. Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.