New Posts New Posts RSS Feed - trening,molim pomoc
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

trening,molim pomoc

 Post Reply Post Reply
Author
crnobijela View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 09 Kolovoz 2011
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crnobijela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: trening,molim pomoc
    Posted: 11 Kolovoz 2011 at 14:28
hej,imam jedno pitanje,pa ako biste mi mogli pomoci, bila bih jako zahvalna :)
imam š8 godina,95 kg i š65 cm. daleko previse i zelim to srediti.
biste li mi mogli preporuciti kakav trening i koliko cesto bi ga trebala provoditi s obzirom na tezinu,to da sam pocetnik i da od svih rekvizita na raspolaganju imam samo jedan uteg od 5 kg. 
nemam mogucnosti za teretanu,trcanje u parkovima itd jer zivim na dosta problematicnoj lokaciji i jako puno vremena mi je potrebno do grada. 
nekakav kombinirani trening,ili sto?
puno hvala unaprijed :)
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Kolovoz 2011 at 14:38
..a što cemo sa prehranom crnobijela?  Smile

Ja bi se prvo na to usredotocila.. i na duuuuge duuuge šetnje Wink
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
PN Certified Coach

e-mail: [email protected]

www.instagram.com/me_better365/

Back to Top
crnobijela View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 09 Kolovoz 2011
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote crnobijela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Kolovoz 2011 at 14:40
Originally posted by Gym_girl Gym_girl wrote:

..a što cemo sa prehranom crnobijela?  Smile

Ja bi se prvo na to usredotocila.. i na duuuuge duuuge šetnje Wink