New Posts New Posts RSS Feed - Trening u trudnoći
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Trening u trudnoći

 Post Reply Post Reply
Author
kokica View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 11 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokica Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Trening u trudnoći
    Posted: 08 Svibanj 2020 at 16:21
Pozdrav
Evo sam novopečena trudnica, navršavam 3. mjesec, prva trudnoća

Moje pitanje da li netko ovdje ima iskustva s treningom u trudnoći, naravno ako je trudnoća uredna. I pri tom ne mislim na jogu ili tako nešto nego na trening tipa cardio trčanje, dizanje utega razumne kilaže ili neki blaži intervalni trening?
Npr. kada pitam dr. za trčanje ona mi kaže kao nebi ona baš da trčim zbog povrede zglobova. A prilično sam sitna i nisam još dobila puno kg, nebi trebalo biti neko preveliko opterećenje barem u idućih mjesec dana dok još nije ni jako vruće, poslije vjerojatno i neću moći.. Ne mogu od dr. izvući neki kvalitetan savjet jer mi izgleda nije baš educirana na tom polju nego prati neke okvirne preporuke.
Na puno portala i foruma čitam da je trčanje ok dok god se pazi na puls, umor, hidrataciju itd..
Također treniram već 7 god rekreativno, radila gym, crossfit, kućne treninge, HIIT, trčanje itd.. Uvijek pazim da je forma pravilna i ostalo. Već me pomalo bole leđa i ne mogu zamisliti da ovako atrofiram idućih godinu dana baš se loše osjećam fizički.
Kada odradim neki laganiji trening puno se bolje osjećam, fizički i psihički. Ali imam osjećaj da mi je pre lagano. Nebi forsirala ništa ali isto do prije 2 mjeseca sam radila ruke s 14-20 kg, a sad sam uzela bučice od 2kg i ne da mi je lagano nego glupasto..    Tako isto leđa, noge i sve ostalo

Ako netko ima nekog iskustva ili mišljenje neka se javi please
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9269
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Svibanj 2020 at 18:15

Pozdrav kokice Smile Čestitam Star

Definitivno se ne moraš odricati treninga, pogotovo ako je sve ok i ako već imaš dobru praksu u tome. Bitno je da nastojiš održavati tjelesnu formu koliko god možeš ali naravno uz neke modifikacije jer ipak se svašta nešto u tijelu mijenja u tom periodu. 

Okolo ćeš pročitati svašta, teško je dati neke generalne savjete kad svatko ima neko svoje iskustvo, preferencije i predispozicije no ako ti je trudnoća uredna, a ti imaš već dosta treninga u nogama vježbanje ti može napravit samo dobro. Bitno je samo da se ostaviš bilo kakvog skakanja Big smile i da paziš na određene vježbe koje bi mogle biti sve riskantnije kako vrijeme prolazi.

Gdje planiraš trenirati, doma? Sad pretpostavljam da tako i radiš zbog ovog pandemskog ludila, no što namjeravaš dalje?


"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
PN Certified Coach

e-mail: [email protected]

www.instagram.com/me_better365/

Back to Top
kokica View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 11 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokica Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Svibanj 2020 at 19:34
Pozdrav Gym
Hvala na odgovoru I hvala od srca na cestitkama :)
I ja sam tog mišljenja da ne moze biti ništa loše ako slijedim neka pravila, smanjim malo, intenzitet i naravno ne ludujem s treningom. Još kako radim uredski posao mislim da mi leđa to nkako ne bi podnijela. Klasične trbusnjake izostavljam ali radila bih plank i neke sigurnije varijante za core. Zasad radim doma ono što mogu, ali isto razmišljam da se vratim u teretanu ako bude prilike. Zasad sam doma, imam te male utegiće i imam set promjenjivih utega po 10kg, njih nisam koristila jer eto čudno me gledaju ukućani i kad uzmem te male. Mislim da ce mi to biti presudno za teretanu :D I imam još pitanje za whey, sto misliš da li je ok nekad uzeti mjericu, čak razmišljam uzeti bez okusa?
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9269
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Svibanj 2020 at 20:28

Nema na čemu, takve vijesti je uvijek lijepo čuti Hug

Nije čudno što drugi gledaju i sumnjaju kad još neke čudi gledati da žene uopće dižu utege, a kamo još u trudnoći LOL Dosta je tih nekih starih uvjerenja još prisutno i trebat će neko vrijeme da ih se rješimo. Dobro posložen trening ima definitivno više benefita nego rizika ako se imaju u vidu određena pravila, a svako tromjesečje donosi neka svoja.

Drugo tromjesečje često zna biti i najlakše za trening jer mučnine uglavnom prestaju, žena se sveukupno nekako bolje osjeća, a još ipak nije toliko velika da joj bude preštufno kretati se. Idealno vrijeme za jačanje trupa i mišića zdjeličnog dna Smile Reci mi, koje varijante za core si planirala raditi? Sam front plank ti ne bih preporučila, pogotovo kako vrijeme ide, zbog stvaranja prevelikog pritiska. Ista stvar je i sa sklekovima. Sve to usput dodatno utječe na pretjerano odvajanje abdominalnog zida. Ima i tu nekih varijacija izvedbe, incline itd. no klasične varijante je bolje izbjegavati. Isto tako i trčanje koje si spomenula - iako je i to individualna stvar, čitala sam da ima žena koje su trčale kroz cijelu trudnoću i sve je bilo ok ali eto, ima različitih mišljenja i u kontra smjeru tako da treba to uzeti u obzir. Ista je stvar sa skakanjima i slično.

Eh, što se wheya tiče Smile Ako ćeš uzeti koji, uzmi bez okusa. I pij umjereno. Mislim da je to pitanje koje svaka žena mora rješiti sama sa sobom Smile Da kažem da može štetiti možda ću krivo reći, a i obrnuto, da ne može. Ionako se tu posloži milijun faktora. Kažem, ako ćeš ga uzimati odi bar na ovaj bez okusa pa da bar eliminiraš sladila i umjetne boje iz igre Wink




"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
PN Certified Coach

e-mail: [email protected]

www.instagram.com/me_better365/

Back to Top
kokica View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 11 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokica Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Svibanj 2020 at 17:15
Tvoji savjeti su stvarno super, hvalaa ti :) :)
Tražila sam modifikacije planka pa tako da sam mislila raditi plank na koljenima u "table top" poziciji na dlanovima umjesto laktovima, isto tako raditi na koljenima naizmjenično podizanje lijeva ruka desna noga i obratno. Side plank isto modifikacija I to je to. Sklekovi isto na koljenima ili ovo što kažeš s inclineom je super opcija. A računam da mi core svakako radi kada radim cucnjeve, iskorake i ostalo i da je to uz ove spomenute vježbe možda i dovoljno da se ne forsiram. Imam sobni bike pa tako odradim cardio sada, to mi je jos i ok. A whey, hm.. nisam ni ja načisto da li uzimati ili ne. Budem to još vidjela jer zasad mi nije problem unijeti potrebnu kol proteina čak i kada računam 2g/kg
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9269
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Svibanj 2020 at 12:07

Big smileHug aaa hvala tebi, ovo je tek mali mali dio svega, za baš neki konkretan program trebalo bi puno više toga uzeti u obzir. Super je što već imaš iskustva u vježbanju pa će ti i par tipseva možda doći taman dobro da si nešto pravilno posložiš. Što god da radiš radi upravo tako, bez forsinga. Ima još dobrih vježbica za core koje ne uključuju tu poziciju planka. Trenutno si još u periodu u kojem ga možeš lakše odrađivati ali će to postojati sve teže kako trbuh bude rastao. A i čučnjeve i sve ostalo treba isto modificirati kroz dubinu, težinu itd. da radiš tako da ti je ugodno. Na bilo koji znak neugode treba stati i prilagoditi pokret. Znam da svi mi koji vježbamo težimo da to uvijek odradimo kako treba, naviknuti smo ići po nekim svojim linijama, ali eto, beba na prvom mjestu Heart

Imam ti nešto što bi ti još moglo dati poneku ideju za vježbice pa mi se možeš javiti na mail dolje u potpisu ili tu u inbox i dati svoj mail, ili što god već di ti to mogu poslati ako želiš Wink

Što se proteina tiče, s obzirom da si u fitnessu cijelo vrijeme pretpostavljam da ih ionako unosiš dovoljno, možda čak i previše Smile i da ti whey neće puno faliti. Ni ja ga ne uzimam već dulje vrijeme i ništa se strašno nije desilo, dapače Big smile I nije potrebno previše proteina, pogotovo ako je prehrana uravnotežena, odnosno ako ne izbacuješ niti jedan makronutrijent što nadam se ne radiš Smile 



"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
PN Certified Coach

e-mail: [email protected]

www.instagram.com/me_better365/

Back to Top
kokica View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 11 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kokica Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Svibanj 2020 at 12:33
Super hvala ti puno, javim ti se na mail onda :)
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.