New Posts New Posts RSS Feed - Trebam savjet!!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Trebam savjet!!

 Post Reply Post Reply
Author
Stibica View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 16 Sijecanj 2017
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stibica Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Trebam savjet!!
    Posted: 16 Sijecanj 2017 at 16:07
Pozz svima!

Trebam savjete u vezi kojih proteina kupiti i ubiti kako dobiti na masi s obzirom da imam 192 cm i svega 68 kilograma (cak sam smrsavio sa nekih 72-73 kg), da znam jako sam mrsav s obzirom na visinu i da jedem daju mi roditelji hranu haha, ali svj nikako da poradim na sebi isao sam prije par godina u teretanu ali sam izgubio volju medutim sad se stvarno planiram staviti. Posto sam student nemam velik budet ipak imam neke ustedevina tako da gledam kupiti proteine ili whey ili gainer mislim koja je razlika uopce u svemu tome pa sad vas pitam da mi vi preporucite nesto evo ja sam nasao http://www.proteini.si/hr/store/item/nutrend-100-whey-protein-2250g-and-gratis-nutrend-bcaa-mega-strong-powder-300g/9933/ cini mi se ok za cijenu i kolicinu javite mi sto mislite i slobodno napisite neki savjet u vezi bilo cega prehrane vjezbanja sve cemi dobro doc.

Hvala!!
Back to Top
lucijaprsa12 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 01 Rujan 2015
Status: Offline
Points: 84
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lucijaprsa12 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Sijecanj 2017 at 18:58
Prvo moras biti u suficitu na treningu nemoj previse kardia raditi. Gainer ti ne treba, nikome on ne treba. Od bodylaba imas whey odlican je i dosta povoljan 1kg je 170kn. Ja koristim BCAA od myproteina u tabletama i odlicne su, nmg se sjetit cijene.
Back to Top
pant3rica View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 20 Studeni 2016
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 12