New Posts New Posts RSS Feed - Trčanje - pomoć!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Trčanje - pomoć!

 Post Reply Post Reply
Author
Bobby123 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Lipanj 2017
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bobby123 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Trčanje - pomoć!
    Posted: 18 Lipanj 2017 at 21:10
Hei, nova ovdje

Htjela bi početi trčati, te me zanima dali ću izgubiti na masi ako krenem?
Te kako da ukomponiram trčanje sa redovnim treninzima snage?

Sori ak postoji već ova tema...
Back to Top
Warrior98 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 28 Srpanj 2016
Location: Radoboj,Krapina
Status: Offline
Points: 183
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Warrior98 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Lipanj 2017 at 22:46
Ljudi poistovjećuju trčanje s gubitkom mišićne mase. Gubitak mišićne mase se neće dogoditi dok god imaš trening snage u svom režimu. Trening snage poručuje tijelu da mora sačuvati mišiće.

Ne znam kako bi ti pružili odgovor o sastavljanju treninga kad neznamo koliko redovno treniraš sa snagom? 
Ja bih osobno izabrao pristup da između treninga snage trčiš,a na dane treninga snage ne jer bi ti možda mogao malo performans pasti. Ne garantiram da će past ako trčiš u isti dan kad i dižeš utege,ali dok se ne navikneš barem,drži ih odvojeno. 

p.s. ako održavaš masu,a planiras trcati,trcanje ce ti sagorit jos vise energije,tak da mozes i pojest vise
nadam se da sam kolko tolko pomogao


"Exercise is the thing we must do to replicate the conditions under which our physiology was - and still is - adapted, the conditions under which we are physically normal."
Back to Top
prijezda View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 13 Srpanj 2017
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote prijezda Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Srpanj 2017 at 16:31
Pa zavisi koliko trčite, svako ko radi treninge koji uključuju preko sat vremena trčanja sigurno će izgubiti na mišićnoj masi. Tako ako se posvetite recimo polumaratonu, ima malo da se osušite. Ali opet, koliko vam mišića realno treba.
Zašto ne trčati 4 puta sedmično, vježbati u teretani ostala 3 dana, neće biti strašno.
Back to Top
hHM3PG9a View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 14 Srpanj 2017
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hHM3PG9a Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Srpanj 2017 at 20:44
Pozdrav, do sad sam dobivao dobre odgovore pa i sad pitam.
Znaci zanima me je li uredu raditi kardio trening (trcanje 30 min), nakon dorucka?
Uzimajući u obzir da bih nakon kardia imao trening snage?

Do sada sam oko 11 radio trening snage pa poslije kasnije oko 18 sati kardio. To mi je malo priblem i prevelika je obaveza, najradije bih kad bi ujutro sve odradio i gotovo. Pa me zanima jel to također ucinkovito??

Inace pokusavam dobiti misicnu masu s minimalnom kolicinom sala i taj kardio radim 6 puta tjedno. Je li zo mozda previse?

Svaki savjet dobro je dosao, a također i svaka kritika 😊

Edited by hHM3PG9a - 31 Srpanj 2017 at 20:45
Back to Top
Warrior98 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 28 Srpanj 2016
Location: Radoboj,Krapina
Status: Offline
Points: 183
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Warrior98 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Kolovoz 2017 at 10:04
Da,u redu je,preporuča se dnevni kardiovaskularni trening ako nije po duljini i jačini ko od maratonaca.

Ako ces imati ODMAH nakon "kardia" trening snage,snaga ce ti past,vrlo vjerojatno ce ti pasti. Tako da odradi trening snage,a onda odradi "kardio".
"Exercise is the thing we must do to replicate the conditions under which our physiology was - and still is - adapted, the conditions under which we are physically normal."
Back to Top
hHM3PG9a View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 14 Srpanj 2017
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hHM3PG9a Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Kolovoz 2017 at 12:26
Hvala na odgovoru, ali mislio sam trening snage za nekih pola sata od kardia, hoce li mi svejedno pasti snaga ?

Da, vidim da se razumijes pa cu te jos nesto pitati ako nije problem?
Znaci ako radim kardio nakon treninga snage, kada da unesem pwm, nakon kardia ili snage ?
Ne znam jesi li me razumio ?

Edited by hHM3PG9a - 01 Kolovoz 2017 at 12:26
Back to Top
Warrior98 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 28 Srpanj 2016
Location: Radoboj,Krapina
Status: Offline
Points: 183
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Warrior98 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Kolovoz 2017 at 21:55
Znaci ti ces imati dorucak,nakon dorucka ides na trening snage,i nakon toga kardio. Nakon kardia si mozes pojesti onda bez problema,nemoj se brinuti za misice ako imas dorucak upravo zbog dorucka,cak i da nemas dorucka nemas brige a ovako buduci da vec imas hrane u sistemu nista ti se nece desiti. PWM normalno pojedes nakon kardia. Znaci Dorucak pa snaga pa kardio pa PWM. Ako ti tako odgovara.

Ja ne garantiram da ce ti past snaga odmah,neznam kakav imas trening,full body ili split,ali znam po sebi da sam najsnazniji kad prvo odradim cistu snagu kombiniranu s hipertrofijom pa tek onda kardio jer na kardio dijelu nema veze ako ti malo padne performans jer ionako ga koristis prvenstveno za srce i da drzis nakupljivanje sala pod kontrolom,jel tako?

Eventualno mozes probati ovakav pristup: imas dorucak. napravis kardio. pocekas 30 minuta ili koliko vec,drmnes si bananu ili tak nesto da ti da brzu navalu energije,onak nesto full brzo djelujuce,tipa banana,cokoladno mlijeko,komadic cokolade,keksic cak,tak nesto kombinirano s komadicem proteina da sto brze dospije u krvotok,ali da se otpusta tijekom vremena sporije i onda imas trening snage pa PWM. To bi ti moglo biti dobro. 

Kazem nema garancije da ce ti past snaga ali najsigurnije je prvenstveno odraditi trening snage pa kardio jer nema veze ako ti padne perfomans na kardiu kad ga koristis samo za przenje kalorije. To drugo da radis jako kondicioniranje onda opet treba drugciji pristup.

Izaberi si ili jednu ili drugu opciju koja ti odgovara,nadam se da si razumio.
"Exercise is the thing we must do to replicate the conditions under which our physiology was - and still is - adapted, the conditions under which we are physically normal."
Back to Top
hHM3PG9a View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 14 Srpanj 2017
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hHM3PG9a Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Kolovoz 2017 at 11:18
Hvala ti ko bratu, razumio sam te. Pokusat cu ovu opciju kardio nakon dorucka i to jel mi tada jos nije toliko vruce. Ne znam jesam li spomenuo ali kardio odradujem tako sto vani trcim 30min i onda mi bolje odgovara jutarnji termin.
Jos jednom puno hvalaaa, pomogao si mi !
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.