New Posts New Posts RSS Feed - Proteini, skidanje sala i tak to
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Proteini, skidanje sala i tak to

Post Reply Post Reply
Author
Mike View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mike Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Proteini, skidanje sala i tak to
    Posted: 19 Studeni 2012 at 23:21
Imam par pitanja. Totalni sam pocetnik kaj se tice teretane. Dali cu se udebljati ako pocnem uzimati proteine kao nadomjestak hrani pošto sam u studentskom domu i dosta slabo jedem, a prije neka 2 tjedna sam krenuo u teretanu najviše zbog toga da bi do ljeta izgubio salo sa trbuha (znam da nije moguce samo to, ali to je glavni cilj). Inace imam 80 kg, visok 178. Ovo pitam iz razloga jer sam naišo na par stranica da su se ljudi dosta udebljali od proteina,

Trenutno trcim 2 km prije i poslije treninga, a izmedju vecinom radim trbušnjake i malo ruke, noge, prsa, ramena... Još ni neznam sve vježbe. Kakav trening bi mi preporucili?

I zadnje, dali ima kakav jednostavniji plan prehrane koji mogu sam na rešou napraviti jer mi je dosadilo svaki dan jesti isto, ali da netrebam dugo kuhati jer nemam niš osim rešoa, tavice i par lonaca?! U zadnjih 5-6 mjeseci skroz sam izbacio ugljikohidrate, tu i tamo pojedem nešto od voca, vecinom jedem 2-3 puta na dan, uglavnom meso, povrce jaja i posni sir. Ponekad se zaleti koji babmus i domaci štrukli, ali jako rijetko, možda jednom mjesecno dok je neka feštica. I moram napomenuti da sam od pocetka godine došao sa 100 kg na ovih 80 i ocu biti faca ko prije 8-9 godina kad sam trenirao atletiku Big smile
Back to Top
avangarde View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote avangarde Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Studeni 2012 at 23:44