New Posts New Posts RSS Feed - Moj dnevni / tjedni jelovnik
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Moj dnevni / tjedni jelovnik

 Post Reply Post Reply Page  123 358>
Author
CeLe111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 06 Listopad 2015
Status: Offline
Points: 369
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CeLe111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Moj dnevni / tjedni jelovnik
    Posted: 02 Srpanj 2019 at 21:19
Poz.
Linkovi ti ne rade..

Kraj kolicine bjelancevina, trebao bi gledat ukupan broj kalorija, znaci takodjer i udio ugh/secera i naravno masti..
Predpostavljam da je tu kljucna razlika u odnosu na sir..

Kao najbolja alternativa (najslicnija) siru bio bi ti neki kazein u prahu (protein suplement)..

Vjeroj i povoljniji nego gore navedene opcije
Online Mentor:
Nutricionizam/trening, misicna masa/mrsavljenje.
Stalni pristup i motivacijska podrska.
Rad temeljim na hrpi zadov. klijenata i uspjesnim transformacijama!
http://www.fgfitness.uk
Back to Top
User1000 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 12 Studeni 2017
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote User1000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Lipanj 2019 at 20:13
Pozdrav ekipa.

Zanima me neko iskusnije mišljenje da li ovi dukat i zbregov protein napici vrijede s obzirom na deklarativnu količinu proteina?

1.) Znači, da li je 50 g proteina iz ovih napitaka sa slikama jednako vrijedno / efikasno kao i 50 g proteina iz posnog sira? Pitam jer mi je neusporedivo lakše naravno kasnije navečer iza treninga popiti jedan ovakav, nego pojesti veću količinu posnog sira :)

2.) Isto tako, Zbregov piše da je 50 g proteina a dukat samo 30 g znači bolji bi trebao biti zbregov ili se gledaju i neki drugi sastojci?

Unaprijed hvala na odgovorima, pozdrav!

https://different.hr/wp-content/uploads/2018/05/dukat-zbregov.png

(ovdje je neka recenzija, ali ne znam koliko je ovo reklamni tekst a koliko stručan
https://different.hr/borba-naslov-prvaka-dukat-fit-vs-z-bregov-protein/ )
Back to Top
JustMe97 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 26 Kolovoz 2017
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JustMe97 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Srpanj 2018 at 16:42
Malo da osvježim temu
Doručak: 2 jaja, 30g feta sira, svježa paprika
Ručak: 120g svinjskog buta, 150g krumpira, žlica ajvara
Večera: 200g srdela, 2 kriške kukuruznog kruha, salata
Navečer: kikiriki, posni (vidjet ću koliko :) )
Back to Top
404 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 26 Svibanj 2016
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 404 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Svibanj 2016 at 19:46
Pozdrav, evo moj neki meni
Dorucak: 50grama zobenih s vodom, 2 jusne zlice Chia sjemenki,1 zlica Impact diet whey proteina, saka Studentskog mixa(grozdice, bademi...)

meduobrok: zelena jabuka, saka orasastih plodova

Rucak i 2. meduobrok sve zajedno:
250-300g pilecih ili purecih prsa s malo vegete przene s minimalno kokosovog ulja
prilog povrce jedno od navedenog- tikvice, sampinjoni, patlidani i slicno bez dodataka,osim kokosovog ulja

Vecera
2-3 kuhana jaja srednje velicine
paradajz i/ili krastavac

i zadnji obrok prije spavanja:
250 g posni sir( mrzim ga jest i uvijek ga maskiram s necim) pa znam dodat grozdice il kikiriki, il pak delux sunku i slicno

Cilj mi je smrsaviti i smanjiti masne naslage. Je li ovaj meni prolazan, il pak treba neke izmjene?


Back to Top
motivation_ View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 24 Rujan 2013
Location: Austria
Status: Offline
Points: 226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote motivation_ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2016 at 12:39
Originally posted by Becca Becca wrote:

Prženo u maslinovom ulju. Ne valja?

pohovati nesto nije bas najbolja opcija...radije uvaljati u smjesu pa u pecnicu
Back to Top
Becca View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 31 Sijecanj 2016
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Becca Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2016 at 10:07
Prženo u maslinovom ulju. Ne valja?
Back to Top
motivation_ View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 24 Rujan 2013
Location: Austria
Status: Offline
Points: 226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote motivation_ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2016 at 08:47
Originally posted by Becca Becca wrote:

Pozdrav svima!

Da se i ja priključim - količine još nisam počela vagati, ali eto otprilike da napišem šta jedem, pa ako neko ima neki komentar, bilo bi mi drago čuti.

Doručak:

chia sjemenke sa jogurtom, malo meda sa pola kaki jabuke, pola banane i 3-4 datule

ručak: pohovana puretina sa pohovanim karfiolom, uz prilog kus-kus sa povrćem.

Večera: ista kao ručak samo malo manje.

U međuvremenu popijem kafu ili zeleni čaj, uzmem koji badem ili suhu šljivu.

Za sutra planiram iskombinirati chia sjemenke (još ih ostalo) sa kruškama i cimetom možda, za ručak planirala sam praviti neku čorbu od piletine, kvinoe, mrkve i ubaciti tako još nekog povrća.. Za večeru neki krompir sa mladim sirom (možda neke ribe ubaciti).



cime je pohovano to meso? ako je standardno i onda przeno u ulju ConfusedConfusedConfused
Back to Top
Becca View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 31 Sijecanj 2016
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Becca Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Veljaca 2016 at 22:18
Pozdrav svima!

Da se i ja priključim - količine još nisam počela vagati, ali eto otprilike da napišem šta jedem, pa ako neko ima neki komentar, bilo bi mi drago čuti.

Doručak:

chia sjemenke sa jogurtom, malo meda sa pola kaki jabuke, pola banane i 3-4 datule

ručak: pohovana puretina sa pohovanim karfiolom, uz prilog kus-kus sa povrćem.

Večera: ista kao ručak samo malo manje.

U međuvremenu popijem kafu ili zeleni čaj, uzmem koji badem ili suhu šljivu.

Za sutra planiram iskombinirati chia sjemenke (još ih ostalo) sa kruškama i cimetom možda, za ručak planirala sam praviti neku čorbu od piletine, kvinoe, mrkve i ubaciti tako još nekog povrća.. Za večeru neki krompir sa mladim sirom (možda neke ribe ubaciti).


Back to Top
israela View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 03 Sijecanj 2015
Location: zagreb, croatia
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote israela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Studeni 2015 at 16:40
evo od jučer:
1.  80 g zobene + banana + 100 g posni + 100 ml jogurta + 1 žlica kikiriki maslaca + 1 žlica kakaa, kap kave ruma i malo sjeckanog oraha ^^
2. 20 g feta sira+ 100 g svinjskog buta + 50 g kruha + mješana salata- pripremljeno meso na maslinovom
3. 30 g zobene + 100 ml mlijeka + 100 ml jogurta + žlica lanenog sjemena + naribana jabuka
4. konzerva tunjevine sa malo maslinovog + opet kruh 50 g (nije bilo ničeg od uh) + zdjela salaturgije
evo kak sam danas krenula:
1. 100 g zob + pola banane i pola jabuke + 200 g posni + čepić ruma žlica kokosa kakao 
2. 3 cjela jaja + 20 g feta sira + zelena salata s maslinovim + špinat + malo krumpira cca 150 g XD
3. tu ću zgurati još 250 ml mlijeka, vjerojatno šaku oraha i zobene sa redom tamne čokolade pa nek me kolesterol dostigne......ili haringu sa salatom i rižom.....čitav dan ležim
jbg traže hormoni, guzica se zaokružuje dobit ću periodu bez prozaca give me some fat
Velicanstveni orao na tlu slomio je krila, zato ja sa obje noge odlucih poletit'.
Back to Top
Fairytale View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 06 Listopad 2011
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Fairytale Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Listopad 2015 at 22:51
dorucak:     50 gr zobenih 1 banana 100 gr posnog 1-2 dcl mljeka 1 mj whey sve zmiksano..i 2 cjela  jaja sa malo kruha...kad ubacim whey izbacim jaje i posni sir i obratno
rucak :                250 gr batata 200 gr piletine ili 200 gr rize umjesto batata,,riba umjesto piletine..i  blitve ili salate
medzuobrok:     jabuka
prije treninga : 100 gr  rize  100 gr piletine 
nakon treninga: 1 mj whey i šaka  grožđica
vecera :             2 cjela jaja sa 100 gr posnog sira  i 100 gr piletine

ako ima neko nesto za dodat/maknut javite na pp Big smile neki prijedlog za prije treninga ?
Back to Top
israela View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 03 Sijecanj 2015
Location: zagreb, croatia
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote israela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Listopad 2015 at 11:55
1. 80 g zobi, ribana jabuka, 2 dl jogurta, 100 g posnog, cimet, žlica lanenog sjemena i kikiriki maslaca
2. 3 kuhana jaja, 60 g kuhanog ječma, salate na pretek sa malo maslinovog
3. jogurt, šaka badema, šaka zobenih, 100 g posnog sira, banana
4. šnita kruha cca 50 g, 70 g dimceka, par kriški sira (cca veličine palca) i velika salata
5. nisam mogla odolit maminoj piti od sira pa jedan komad....xd

Velicanstveni orao na tlu slomio je krila, zato ja sa obje noge odlucih poletit'.
Back to Top
r4mb0 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 01 Sijecanj 2014
Status: Offline
Points: 454
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote r4mb0 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Listopad 2015 at 23:33
Evo sad kad gledam jelovnike od cca. 2000 kcal, mogu reci sa sigurnoscu da sam dnevno unosio oko 3000kcal, ali nije ni to tako lose :)
Back to Top
MidnightRun View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 17 Listopad 2015
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MidnightRun Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Listopad 2015 at 22:29
Pozdrav. Primjer jednog dnevnog od 1950 kalorija:

Dorucak: palacinke od banane, posnog i zobenih s jednim redom rastopljene tamne cokolade.
Uzina: 35g dimceka, 15g goude, 30g mozzarele, omlet od 1 jaja izmedju 2 wassa fibre krekera
Uzina: 1 popecak od posnog i zobenih
Rucak: 100g piletine, 15g kuskusa, 1 salica meksickog miksa povrca
Uzina: 30g maslaca od kikirikija na pola banane
Vecera: 100g piletine, 90g graha
Uzina: 1 muffinod grckog i banane i 1 jabuka
Vecera: 1 jaje, 100g posnog


Primjer br.2 za bulking od 2400 kcal

Dorucak: 50g zobenih s pola banane, zlicom oraha, 2 zlice lanenih sjemenki, cimetom i pola salice mlijeka
Uzina: 1 popecak od poanog i zobenih i 2 muffina od grckog i banane
Rucak: 125 g oslica pecenog na 1 zlici maslinovog ulja,, 200g kuhanog krumpira, 225g spinata
Uzina: 30g maslaca od kikirikija na pola banane, nescafe cappuccino
Vecera: 125g oslica, 2 salice carskog miksa
Uzina: jabuka, 30g oraha, 1 muffin
Vecera: 1 jaje, 100g posnog

Edited by MidnightRun - 17 Listopad 2015 at 22:31
Back to Top
cura(s)mora View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 15 Listopad 2015
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote cura(s)mora Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Listopad 2015 at 21:45
pozdrav svim!! evo jos jedne nove Handshake na forum mislim :P 
evo moja dva primjera jelovnika
jutarnja smijena:
8:00 D:zobene,chia,lanene sijemenke,whey,sojino mljeko+banana i kava turska bez dodatka
11:00 M1:razeni kruh,posni,pola avokada,sunka,rukola,par snite paradajza,sunke + jogurt sa cimetom
14:00 M2 kava(tad se mjenja smijena pa iskoristimo vrijeme da se podruzimo) +neka brzinska vocka
15:30 R tu ne biram sta mama skuha :P a tu bude svegaDisapprove
18/18:30 trening
nakon treninga šeik
(nekad zna trening bit i u 20:30 pa izmedu pokedem jos koju vocku sa jogurtom, a nakon banana ili smoothie od alnavite)
ako je trening ranije onda pojedem najcesce palentu za vecerom ili ostatke rucka

popodnevna smijena
7:00 smoothi ili 2integralna tosta sa kikiriki maslacem i marmeladom od stevie i kava naravno
8:00 trening
nakon treninga šeik
10:30 zobene,chia, lanene sijemenke sa soinim mljekom
12:00 vocka+salica yogurta sa cimetom
14:00 rucak(ne biram)
17:30 salata od tune= tuna rial u umaku od rajčice <3, naribana mrkva,kukuruz,grah, rukola ili zelena, rajčica + posni (neke pute znam si i quinoiu ubacit)
prije kraja smijene pojedem jos malo orascatih plodova,ili puding od soje
9:30 šeik
sta kazete jel to uredu?


Back to Top
Lorraine View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 06 Listopad 2015
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lorraine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Listopad 2015 at 21:05
imam, imam svoju temu, nisam mogla odlučit di da pišem Big smile
Možemo se prebacit tamo, evo kopiram post odmah
Back to Top
never-give-up View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 19 Lipanj 2014
Location: Dalmacija
Status: Offline
Points: 464
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote never-give-up Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Listopad 2015 at 20:49
Ovako na brzinu gledajući, doručak 50g zobenih previše? Joj haha, ma nije ti to puno.. Slobodno se najedi ujutro. Npr.probaj tako 40g zobenih,bananu/jabuku..,posni ako želiš,pa malo kakaa i slicno.. Nekako da upotpuniš to i bolje se zasitiš.. Jer od 40g zobenih i malo mlijeka, ja osobno bi bila gladna i ne bi imala dovoljno energije.. A sad, prilagodi sebi..najbolje ti je izracunati dnevne potrebe pa vidi okvirno kako jedes. I otvori temu svoju,ako nemas vec. Jer ovdje komentiranje bas tvoje prehrane je vise spamanje, posto se pisu jelovnici..

D: integralno pecivo + šunka
Mo: 2 palačinke od zobenih,banane,posnog i čokolade
R: kelj varivo + kuhani buncek
Mo: kava s mlijekom
Trening
Vecera: isto sto i rucak
I sada, 100g zrnatog sira i 2 kriške šunke
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 358>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.