New Posts New Posts RSS Feed - PROTEINI
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

PROTEINI

 Post Reply Post Reply
Author
Keksolino View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 23 Svibanj 2015
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Keksolino Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: PROTEINI
    Posted: 29 Lipanj 2015 at 09:51
Dakle, ne zanima me kako.
Več KADA je najbolje koristiti proteine?

Koristim dve doze na dan kada imam treninge i jednu na dane kada nemam treninge.

Dakle za dane kada imam trening jednu dozu koristim POSLJE treninga, ali kamo sa prvom?
Back to Top
Mata_Cro View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 20 Svibanj 2015
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mata_Cro Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Lipanj 2015 at 10:27
Proteine? Očito je da mislis na prah, jer proteine (meso, jaja, riba, posni sir) trebas konzumirati u svakom obroku. Whey protein konzumiraj obavezno poslije treninga u kombinaciji sa ugljikohidratima visokog glikemijskog indeksa ( grozdjani secer), a po potrebi, whey mozes konzumirat bilo kada tokom dana.
Back to Top
Keksolino View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 23 Svibanj 2015
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Keksolino Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Lipanj 2015 at 10:31
Mislim na whey, uglavnom jedna doza ide sigurno poslje treninga..
A sada da tu drugu uzmem prije treninga (možda najpametnije) ili bilo kada tokom dana?
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Lipanj 2015 at 11:19
Zašto uopće moraš dve doze na dan treninga? Smile Možeš i ne moraš, bolje da imaš što više konkretnih obroka. No ako već hoćeš, mogućnosti su ti velike. Ubaci bilo gdje, od doručka sa npr. zobenima ili drugim žitaricama preko međuobroka u vidu nekog shake-a ili mixa sa jogurtom/svježim sirom i slično, do zamjene za izvor proteina u drugim obrocima....recimo ako nemaš ili ti se ne jedu meso/riba/jaja itd. uz neki ugljikohidatni ili masni prilog ubaci mjericu wheya. Ili pred trening sa nekom voćkom recimo ako ti je duža pauza od prošlog obroka....

A ako imaš volje i mogućnosti možeš si sklepati neke palačinke, muffine, proteinske pločice itd ;)


Edited by Gym_girl - 29 Lipanj 2015 at 11:20
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
israela View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 03 Sijecanj 2015
Location: zagreb, croatia
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote israela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Lipanj 2015 at 21:06
baš moraju dve biti :) umjesto da uživaš i trpaš domaće što više, ti se odlučiš za whey obrok! nakon treninga je koristan i naravno za ljude koji nemaju novaca da unose toliku količinu mesa jaja ribe ili neki drugi izvor proteina u svakom obroku. ali kao što je gym girl rekla, možeš svašta sa njime da ti bude "ukusniji" , onda ga je najbolje smjestiti ujutro ubaciti u zobene, malo posnog da dobiješ sve moguće aminokiseline a i dodatan kazein će se dugo apsorbirati dok će whey brzo obaviti svoj posao kao što ujutro i treba. ja bih sad nabrajala milion verzija pošto sam gladna ali mjerica wheya sa mlijekom i vodom, posni sir, zobene, zgnječena banana i naribana jabuka, mala žličica cimeta i velika žlica kakaa (ja bi i sjeckani kikiriki stavila) je nešto preodlično. mada bih ja počela radije rokati po mesu i kruhu od jutra, ovo je sasvim brutalna zamjena, pogotovo ako te meso začepi pa se igraj malo sa receptima :D
Velicanstveni orao na tlu slomio je krila, zato ja sa obje noge odlucih poletit'.
Back to Top
Mike View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 15 Studeni 2012
Status: Offline
Points: 202
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mike Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Srpanj 2015 at 00:12
Auu jbt, vi od dorucka radite cijelu nauku. Zobene, whey voda i to je to. Eventualno sa strane neka vocka ili ponekad palacinke od zobenih, wheya i jaja. Za druge komplikacije nemam vremena .
Back to Top
israela View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 03 Sijecanj 2015
Location: zagreb, croatia
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote israela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Srpanj 2015 at 10:06
meni više vremena oduzimaju palačinke od wheya nego pobacat sve u zdijelu i zaliti mlijekom XD a nauka je ta da ako već moram jesti čisto da onda bar bude fino da se gušta u tim zobenima i wheyu :D
Velicanstveni orao na tlu slomio je krila, zato ja sa obje noge odlucih poletit'.
Back to Top
ZozoZGB View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 21 Prosinac 2015
Location: ZGB
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ZozoZGB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Prosinac 2015 at 19:09
Pročito sam negdje da je kao 32g proteina za masu a 27 za defku. Ja sam trenutno na defki tak da pijem 27g i več mi se vide pločice

Edited by ZozoZGB - 21 Prosinac 2015 at 19:10
samo jako,drukcije nikako
Back to Top
r4mb0 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 01 Sijecanj 2014
Status: Offline
Points: 454
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote r4mb0 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Prosinac 2015 at 22:13
Originally posted by ZozoZGB ZozoZGB wrote:

Pročito sam negdje da je kao 32g proteina za masu a 27 za defku. Ja sam trenutno na defki tak da pijem 27g i več mi se vide pločice



Kakva je ovo sprdnja?
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Prosinac 2015 at 09:19
Originally posted by israela israela wrote:

meni više vremena oduzimaju palačinke od wheya nego pobacat sve u zdijelu i zaliti mlijekom XD a nauka je ta da ako već moram jesti čisto da onda bar bude fino da se gušta u tim zobenima i wheyu :D

Zbilja, to sam i ja pomislila za palačinke - kao komplikacija je uz zobene i whey smiksati još pokoju zdravu namirnicu ali napravit palačinke je sekunda posla :D Hehehe...i ja volim pomiješati svašta u taj doručak, ne samo radi okusa već i radi više nutrijenata koje pokupim iz voća, sjemenki, orašastih ili što već stavim kao izvor masti, a bome i bolje sitosti zbog ravnoteže svega u tom obroku....zobene, whey, voda/mlijeko...boringgggg......i brže sam gladna od toga....but that"s me Smile
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Goranchero View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 21 Prosinac 2013
Status: Offline
Points: 526
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goranchero Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Prosinac 2015 at 10:35
Originally posted by r4mb0 r4mb0 wrote:

Originally posted by ZozoZGB ZozoZGB wrote:

Pročito sam negdje da je kao 32g proteina za masu a 27 za defku. Ja sam trenutno na defki tak da pijem 27g i več mi se vide pločice



Kakva je ovo sprdnja?


Znanost, bajo moj. Ja sam na rekompoziciji i svaku mjericu provjerim na vagi da ima točno 29,5g protejina. Pločice prvoklasne španjolske.
Back to Top
ninookrizanovic View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Veljaca 2016
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ninookrizanovic Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Veljaca 2016 at 22:23
Mislim da nije potrebno uzimati proteine prije treninga... Uzmi ih poslije treninga i onda obavezno kvalitetan obrok.. Pod kvalitetan obrok smatram obrok s visokim postotkom proteina.. To je recimo to.. Nadam se da sam pomogao..
Back to Top
ITFighter View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 19 Studeni 2016
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ITFighter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Sijecanj 2017 at 22:56
Evo još bolje... kada i koji protein i suplement uzimati uzimati
Što bolji plan i kvallitetniji protein uzimaš- bolji rezultat
khm, moji dan otrpilike...
Jutro (doručak mjerica i pol Impact wheya, Myproteina uz tribulus pro i omegu 3 i zobene)

Pwm (Impact Whey isolate, dekstroza, L-glutamin i kreatin)

Pred spavanje (Tribulus Pro i Micelarni kazein)

Naravno pisao sam samo supllemente kroz dan da ne mislite da zivim na tome 
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.