New Posts New Posts RSS Feed - Proteini ili ne ?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Proteini ili ne ?

 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Juzernejm View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 28 Kolovoz 2011
Status: Offline
Points: 138
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Juzernejm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Kolovoz 2011 at 15:26
A ista je stvar samo kolicinski hoce li on moci toliko pojesti da popuni svoj dnevni unos proteina bez da nabaci podosta kalorija...
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Kolovoz 2011 at 15:34
Zašto ne? Koliko ti 30-50g proteina iz mesa npr. može donijeti dodatnih kalorija da bi to previše utjecalo na kilažu? Uostalom kcal za š00 g piletine i 30g wheya (mjerica) su tu negdje, skoro pa iste rekla bih, isto tako oko 200 g posnog i 30 g wheya, mrvicu više ali sve je to tu negdje... Uostalom, tijelo više kcal troši na probavu krute hrane, pogotovo proteina, pa moraš i to uzet u obzir...whey je odlican što se prakticnosti tice i još nekih benefita ali da je kljucan - nije ;)

Edited by Gym_girl
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Pitbull View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 27 Srpanj 2010
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pitbull Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Kolovoz 2011 at 15:39
Originally posted by Gym_girl Gym_girl wrote:

Zašto ne? Koliko ti 30-50g proteina iz mesa npr. može donijeti dodatnih kalorija da bi to previše utjecalo na kilažu? Uostalom kcal za š00 g piletine i 30g wheya (mjerica) su tu negdje, skoro pa iste rekla bih, isto tako oko 200 g posnog i 30 g wheya, mrvicu više ali sve je to tu negdje... Uostalom, tijelo više kcal troši na probavu krute hrane, pogotovo proteina, pa moraš i to uzet u obzir...whey je odlican što se funkcionalnosti tice i još nekih benefita ali da je kljucan - nije ;)

Plus - od krutog obroka (npr. piletina + riža) ceš sigurno bit sitiji nego od šejka Big smile
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Kolovoz 2011 at 16:01
I to Wink Po meni je whey idealan za one kojima se neda baš puno žvakat, inace im je teško jest i htjeli bi što brže završit obrok, samo da popune kvotu i krenut dalje....a ja baš volim guštat griz po griz i da mi je tanjur što puniji vizualno Smile
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
armagedon View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 27 Kolovoz 2011
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote armagedon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Kolovoz 2011 at 16:28
e da, zaboravih, kak racunam svoj potreban dnevni unos proteina?
Back to Top
Pitbull View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 27 Srpanj 2010
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pitbull Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Kolovoz 2011 at 16:31
Originally posted by armagedon armagedon wrote:

e da, zaboravih, kak racunam svoj potreban dnevni unos proteina?

Okvirno, gledaj da bude barem 2g P/kg tjelesne mase Wink
Back to Top
armagedon View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 27 Kolovoz 2011
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote armagedon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Kolovoz 2011 at 16:32
a jedna mjerica wheya ima koliko g. proteina?
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Kolovoz 2011 at 16:39
ovisi, uglavnom su ti oko 20-24 g....

Edited by Gym_girl
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
armagedon View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 27 Kolovoz 2011
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote armagedon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Kolovoz 2011 at 16:41
a omjer wheya i glukoze treba bit š:2 ?
a wheya uvijek stavljam jednu mjericu u nekih 2dcl vode?
i ako popijem poslije treninga i recimo ujutro to onda gledam da je oko 50g proteina i ostatak koji mi fali nadoknadim ostatkom prehrane?


Edited by armagedon
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Kolovoz 2011 at 16:53
š. E sad omjer ovisi o ciljevima, intenzitetu treninga, toleranciji uh-a svake osobe...ajmo rec da je neko generalno pravilo š:2 al sad tu ima više mišljenja....nekima je i š:š cisto dovoljno...morat ceš si malo isprobavat..
2. Možeš i više vode, malo je to, još sa glukozom... ja sam stavljala i do 4dcl, da što duže traje Big smile
3. Tako je Smile
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Juzernejm View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 28 Kolovoz 2011
Status: Offline
Points: 138
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Juzernejm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Kolovoz 2011 at 17:57
Pa vjerujem da nije neka razlika, ali opet, ako mu dnevni unos ispada š50g ili više, ima tu podosta za pojesti, kad malo razmisliš, tako da whey uvijek dobro dođe.

Ali ipak, da, ljepše je stavit nešto solidno u usta, tu se svakako slažem, a i na kraju je i zdravije nego samo mlijeko i whey. Ali ipak držim da je kljucno zbog prakticnosti i jednim dijelom uštede novca. Ali to je opet moje mišljenje, neka on odluci kako ce i šta ce :).




Edited by Juzernejm
Back to Top
armagedon View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 27 Kolovoz 2011
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote armagedon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Kolovoz 2011 at 01:29
pa ja planiram uzet whey i piti ga ujutro i nakon svakog treninga a osim toga prilagodit ostatak prehrane da unesem sve potrebne proteine jer bez wheya cu tesko bas pojest cca š50g proteina
Back to Top
Juzernejm View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 28 Kolovoz 2011
Status: Offline
Points: 138
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Juzernejm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Kolovoz 2011 at 05:32
To je ok, ali nevalja ga stalno piti, dosta ti je 2 put dnevno, ostalo možeš sa hranom nadoknaditi. Jedan savjet od mene ti je kad se probudiš, da si uzmeš zobene pahuljice, i ubaciš ih u whey shake koji napraviš sa nemasnim/malomasnim mlijekom i š mjericom wheya, i ako imaš dodaj malo suhih grožđica u to. Bude fin okus, nije nimalo teško za napravit, i osiguraš si odlican dorucak. Sretno ti sa ispunjavanjem ciljeva :)
Get ripped or die mirin'

R.I.P. Zyzz
Back to Top
armagedon View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 27 Kolovoz 2011
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote armagedon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Svibanj 2012 at 19:46
evo nakon nekog vremena bih imao još par pitanja...
zanima me da li mi je dovoljno nakon treninga popiti samo shake sa groždjicama/grozdanim šecerom, ili se ocekuje da unesem još neke ugljikohidrate?
i ukoliko prestanem uzimat shake, jel jednako dobra opcija nakon treninga najest se tipa kuhanih jaja i tune da otprilike unesem istu kolicinu proteina? ili je bolje nakon treninga ipak uzet whey zbog tog šta se bržije apsorbira?
Back to Top
Sun Chi View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 24 Travanj 2012
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sun Chi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Svibanj 2012 at 19:52
Sat vremena nakon wheya bi trebao pojesti konkretan p+uh obrok :)
You don't drown by falling in the water. You drown by staying there.
Back to Top
armagedon View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 27 Kolovoz 2011
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote armagedon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Svibanj 2012 at 19:53
znaci odmah nakon treninga whey a kasnije obrok bogat proteinima tipa posni, riba, piletina.... ?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.