New Posts New Posts RSS Feed - Prehrana
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Prehrana

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
TheExaltedOne View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Studeni 2014
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TheExaltedOne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Kolovoz 2017 at 04:16
Pozdrav svima....da ne otvaram posebnu temu...
Visoka sam 165cm, trenutno imam 45kg (nikad vise od 50), istovremeno iz nekog razloga prema zadnjim lab. nalazima od prije mjesec dana imam iz nekog razloga nesto blago povisen LDL kolesterol (3.3 - normalno je manje od 3.0) te sveukupan kolesterol od 5.1 (gornja granica je 5.0) te sam od tada unatoc lijenosti i nezainteresiranosti prema kuhanju nastojala pratiti zdravije jelovnike ovdje. Junk food me ionako nije pretjerano debljao, par kg max. gore dole i to je sve, valjda imam takav metabolizam.
Cilj mi je "zdravo" se udebljati par kg, da pretezito dobijem na misicnoj masi. U gym ne hodam, tek povremeno radim neke vjezbice kod kuce. Samom promjenom prehrane sam u zadnje vrijeme primijetila da mi se mjenja kompozicija tijela te da sam nesto manje "skinny fat". Uglavnom jedem od voca banane, borovnice, jabuke....grcke jogurte i posni sir kao meduobrok, ponekad nesto piletine, puretine s krumpirom/rizom/tjesteninom, no uglavnom samo tune i ostale ribe iz konzervi (koliko sam upoznata, zadovoljavaju dnevnu potrebu za proteinima).
Je li rjesenje nesto od suplemenata?

Trebala bih savjete oko toga sto bih jos mogla promjeniti pa da polako dostignem tih famoznih 50kg. Ako imate nekih konkretnih pitanja, rado cu odgovorit te unaprijed zahvaljujem na pomoci :)


Edited by TheExaltedOne - 19 Kolovoz 2017 at 04:17
Back to Top
CeLe111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 06 Listopad 2015
Status: Offline
Points: 369
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CeLe111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Kolovoz 2017 at 12:02
Pozdrav,

najbolje je de napises u detalje kako di izgleda dnevna prehrana, pa od toga da ti se kaze sto i kako promjeniti!.
Online Mentor:
Nutricionizam/trening, misicna masa/mrsavljenje.
Stalni pristup i motivacijska podrska.
Rad temeljim na hrpi zadov. klijenata i uspjesnim transformacijama!
http://www.fgfitness.uk
Back to Top
TheExaltedOne View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Studeni 2014
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TheExaltedOne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Kolovoz 2017 at 15:44
Originally posted by CeLe111 CeLe111 wrote:

Pozdrav,

najbolje je de napises u detalje kako di izgleda dnevna prehrana, pa od toga da ti se kaze sto i kako promjeniti!.

Prvo, imam prilicno nepravilan raspored spavanja (nekad zamjenim dan za noc i tako) pa je nezahvalno pricati o dorucku-rucku-veceri te meduobrocima ali okvirno:

Dorucak: 2 grcka jogurta sa zobenim pahuljicama (ne kuham ih uvijek, ne znam je li nuzno potrebno), jedna-dvije banane ili jabuke ili borovnice kako kada. -> ovo znam jesti i kao meduobroke. Nekad grcki jogurt zamijenim posnim sirom ili onim "dukat fit" s vise proteina. Pobacam u blender ili cijelo pojedem, kako kada.

Rucak: Kao sto sam vec prije spomenula, ne trudim se pripremati nesto sto zahtijeva puno vremena te se vise-manje sve svodi na od mesa pileca prsa (oko 200-250gr) s tjesteninom, rizom ili krumpirom. Nekad uzmem slatki krumpir ili pak integralnu rizu koju osobno ne volim bas. Kao prilog "salata" s grahom, kukuruzom, brokulom i raznim drugim povrcem....ne kuham/pecem u ulju, odnosno minimalno. Alternativno, pripremim barem jednom tjedno ribu (orade/brancina najcesce) s krumpirom i blitvom.

Vecera: isto kao i rucak uglavnom, samo sto pojedem komade/filete tune iz konzerve uz dodatak povrca eventualno ako vec nema u sebi. Integralni tost ili kruh sa zitaricama.

Kao meduobrok znam osim voca raznog pojesti sendvic od purecih prsa i nemasnog sira.

Evo sve u svemu vrlo jednostavno, a kao najveci nedostatak smatram to sto ponekad znam preskakati obroke sto naravno nije dobro ali eto, radim na tome.

EDIT: jedna nedavna random slikica, cisto da vidite koliko je kriticno: https://ibb.co/kHJ8CQ

EDIT_2: kalorije ne zbrajam i ne gledam deklaracije pretjerano, ali vjerujem da zadovoljavam dnevni potrebni unos za svoju kilazu. Jednostavno nastojim jesti sto vise, a da mi istovremeno ne bude zlo. Meso najslabije toleriram, ali zato mogu poprilicno voca i jogurta pojesti. No, ako je potrebno, itekako sam voljna vise vremena posvetiti informirajuci se i pripremajuci obroke.



Edited by TheExaltedOne - 19 Kolovoz 2017 at 16:00
Back to Top
CeLe111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 06 Listopad 2015
Status: Offline
Points: 369
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CeLe111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Kolovoz 2017 at 15:59
Originally posted by TheExaltedOne TheExaltedOne wrote:

Originally posted by CeLe111 CeLe111 wrote:

Pozdrav,

najbolje je de napises u detalje kako di izgleda dnevna prehrana, pa od toga da ti se kaze sto i kako promjeniti!.

Prvo, imam prilicno nepravilan raspored spavanja (nekad zamjenim dan za noc i tako) pa je nezahvalno pricati o dorucku-rucku-veceri te meduobrocima ali okvirno:

Dorucak: 2 grcka jogurta sa zobenim pahuljicama (ne kuham ih uvijek, ne znam je li nuzno potrebno), jedna-dvije banane ili jabuke ili borovnice kako kada. -> ovo znam jesti i kao meduobroke. Nekad grcki jogurt zamijenim posnim sirom ili onim "dukat fit" s vise proteina. Pobacam u blender ili cijelo pojedem, kako kada.

Rucak: Kao sto sam vec prije spomenula, ne trudim se pripremati nesto sto zahtijeva puno vremena te se vise-manje sve svodi na od mesa pileca prsa (oko 200-250gr) s tjesteninom, rizom ili krumpirom. Nekad uzmem slatki krumpir ili pak integralnu rizu koju osobno ne volim bas. Kao prilog "salata" s grahom, kukuruzom, brokulom i raznim drugim povrcem....ne kuham/pecem u ulju, odnosno minimalno. Alternativno, pripremim barem jednom tjedno ribu (orade/brancina najcesce) s krumpirom i blitvom.

Vecera: isto kao i rucak uglavnom, samo sto pojedem komade/filete tune iz konzerve uz dodatak povrca eventualno ako vec nema u sebi. Integralni tost ili kruh sa zitaricama.

Kao meduobrok znam osim voca raznog pojesti sendvic od purecih prsa i nemasnog sira.

Evo sve u svemu vrlo jednostavno, a kao najveci nedostatak smatram to sto ponekad znam preskakati obroke sto naravno nije dobro ali eto, radim na tome.

EDIT: jedna nedavna random slikica, cisto da vidite koliko je kriticno: https://ibb.co/kHJ8CQ

Prvo boldano je jako bitan/velik segment, potreban tijelu za normalnu i optimalnu funkcionalnost hormona, pa i svega ostaloga. Ne znam radis li nocne/dnevne, pa je to neizbjezno. Ako ne, trebala bi se potrudit da to dovedes u red koliko god je moguce, jer i to moze biti jedan od razloga problema kojih si navela..

Dalje,
citajuci kolicinu hrane koju si napisala momentalno su mi se vrtili upitnici po glavi, dok nisam dosao do drugog dijela boldanog teksta i u njemu pronasao odgovor. =)

Kolicina hrane koju navodis, ukoliko imas kontinuitet sa istom gotovo je nemoguce da nije dovoljna da dobijas na kilazi!
Problem nastaje upravo u tome, kao sto sama kazes, ako preskaces obroke.
Imas samo tri obroka u danu u kojem svaki sadrzi sigurno 500kcal i vise, i ako preskocis "samo" jedan, to je vec ogromna kalorijska restrikcija za taj dan. Ako to ponovis vise puta tjedno, racunica naravno ne stima. =)

Pitao sam te za detalje oko toga, jer sam i sam bio nekada mrsavac i imao "plan" koji je stajao na papiru, ali nije bio pracen u kontinuitetu... Dugo vremena sam pratio izgovore i cudom se cudio kako ja nikako da se "udebljam', vjecito su ostat mrsavac, itd. itd.
Dok stvari nisam sagledao iz drugih uglova, i prihvatio cinjenicu kako se zapravo doista hranim!

Ono sto je meni je u pocetcima dosta kao dodatni unos pomogao, jest unos kalorija kroz tekucinu.
Kao osoba koja je zivjela na obroku ili dva dnevno, i to u malenim dozama, jako je bilo tesko natjerat se jesti 'dovoljno'!

Ono sto savjetujem svojim klijentima, i kao sto rekoh meni je pomoglo, su jednostavni shakeovi, sa kombinacijom masnog mlijeka, whey proteina (opcionalno), bananom i kikiriki maslacem.

Okus delicija i veoma jednostavno klizi niz grlo, a na taj nacin kroz citav dnevni meni vrlo jednostavno se moze nadodat 500/700/1000kcal, ili koliko god je vec potrebno da bi se islo u zeljenom cilju..

Generalno gledano, svatko moze smrsavit, i svatko se moze udebljat...
A najveci problem u oba primjera nije nista drugo nego konzistentnost! Smile
Online Mentor:
Nutricionizam/trening, misicna masa/mrsavljenje.
Stalni pristup i motivacijska podrska.
Rad temeljim na hrpi zadov. klijenata i uspjesnim transformacijama!
http://www.fgfitness.uk
Back to Top
CeLe111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 06 Listopad 2015
Status: Offline
Points: 369
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CeLe111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Kolovoz 2017 at 16:00
...i Objektivnost!Smile
Online Mentor:
Nutricionizam/trening, misicna masa/mrsavljenje.
Stalni pristup i motivacijska podrska.
Rad temeljim na hrpi zadov. klijenata i uspjesnim transformacijama!
http://www.fgfitness.uk
Back to Top
TheExaltedOne View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Studeni 2014
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TheExaltedOne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Kolovoz 2017 at 16:13
Originally posted by CeLe111 CeLe111 wrote:

Originally posted by TheExaltedOne TheExaltedOne wrote:

Originally posted by CeLe111 CeLe111 wrote:

Pozdrav,

najbolje je de napises u detalje kako di izgleda dnevna prehrana, pa od toga da ti se kaze sto i kako promjeniti!.

Prvo, imam prilicno nepravilan raspored spavanja (nekad zamjenim dan za noc i tako) pa je nezahvalno pricati o dorucku-rucku-veceri te meduobrocima ali okvirno:

Dorucak: 2 grcka jogurta sa zobenim pahuljicama (ne kuham ih uvijek, ne znam je li nuzno potrebno), jedna-dvije banane ili jabuke ili borovnice kako kada. -> ovo znam jesti i kao meduobroke. Nekad grcki jogurt zamijenim posnim sirom ili onim "dukat fit" s vise proteina. Pobacam u blender ili cijelo pojedem, kako kada.

Rucak: Kao sto sam vec prije spomenula, ne trudim se pripremati nesto sto zahtijeva puno vremena te se vise-manje sve svodi na od mesa pileca prsa (oko 200-250gr) s tjesteninom, rizom ili krumpirom. Nekad uzmem slatki krumpir ili pak integralnu rizu koju osobno ne volim bas. Kao prilog "salata" s grahom, kukuruzom, brokulom i raznim drugim povrcem....ne kuham/pecem u ulju, odnosno minimalno. Alternativno, pripremim barem jednom tjedno ribu (orade/brancina najcesce) s krumpirom i blitvom.

Vecera: isto kao i rucak uglavnom, samo sto pojedem komade/filete tune iz konzerve uz dodatak povrca eventualno ako vec nema u sebi. Integralni tost ili kruh sa zitaricama.

Kao meduobrok znam osim voca raznog pojesti sendvic od purecih prsa i nemasnog sira.

Evo sve u svemu vrlo jednostavno, a kao najveci nedostatak smatram to sto ponekad znam preskakati obroke sto naravno nije dobro ali eto, radim na tome.

EDIT: jedna nedavna random slikica, cisto da vidite koliko je kriticno: https://ibb.co/kHJ8CQ

Prvo boldano je jako bitan/velik segment, potreban tijelu za normalnu i optimalnu funkcionalnost hormona, pa i svega ostaloga. Ne znam radis li nocne/dnevne, pa je to neizbjezno. Ako ne, trebala bi se potrudit da to dovedes u red koliko god je moguce, jer i to moze biti jedan od razloga problema kojih si navela..

Dalje,
citajuci kolicinu hrane koju si napisala momentalno su mi se vrtili upitnici po glavi, dok nisam dosao do drugog dijela boldanog teksta i u njemu pronasao odgovor. =)

Kolicina hrane koju navodis, ukoliko imas kontinuitet sa istom gotovo je nemoguce da nije dovoljna da dobijas na kilazi!
Problem nastaje upravo u tome, kao sto sama kazes, ako preskaces obroke.
Imas samo tri obroka u danu u kojem svaki sadrzi sigurno 500kcal i vise, i ako preskocis "samo" jedan, to je vec ogromna kalorijska restrikcija za taj dan. Ako to ponovis vise puta tjedno, racunica naravno ne stima. =)

Pitao sam te za detalje oko toga, jer sam i sam bio nekada mrsavac i imao "plan" koji je stajao na papiru, ali nije bio pracen u kontinuitetu... Dugo vremena sam pratio izgovore i cudom se cudio kako ja nikako da se "udebljam', vjecito su ostat mrsavac, itd. itd.
Dok stvari nisam sagledao iz drugih uglova, i prihvatio cinjenicu kako se zapravo doista hranim!

Ono sto je meni je u pocetcima dosta kao dodatni unos pomogao, jest unos kalorija kroz tekucinu.
Kao osoba koja je zivjela na obroku ili dva dnevno, i to u malenim dozama, jako je bilo tesko natjerat se jesti 'dovoljno'!

Ono sto savjetujem svojim klijentima, i kao sto rekoh meni je pomoglo, su jednostavni shakeovi, sa kombinacijom masnog mlijeka, whey proteina (opcionalno), bananom i kikiriki maslacem.

Okus delicija i veoma jednostavno klizi niz grlo, a na taj nacin kroz citav dnevni meni vrlo jednostavno se moze nadodat 500/700/1000kcal, ili koliko god je vec potrebno da bi se islo u zeljenom cilju..

Generalno gledano, svatko moze smrsavit, i svatko se moze udebljat...
A najveci problem u oba primjera nije nista drugo nego konzistentnost! Smile

Zahvaljujem na detaljnom odgovoru! Apsolutno se slazem sa svime te sam trenutno jos samo u nedoumici jel bi mi trebao neki od suplemenata ili ne. Whey ili mass gainer? Takoder zaboravih napomenuti  da mi je doktorica, zakljucivcsi kako sam "anoreksicna" propisala Ensure ili Fresubin 2x dnevno sto je pretpostavljam svojevrstan suplement (doduse ne znam koliko "kvalitetan"). Definitivno cu se maksimalno potruditi biti konzistentna i u sljedecih par tjedana ocekujem barem neki napredak.

Zadnje pitanje, ako bi mi mogao linkati vec postojeci clanak na sajtu s vjezbama koje bih mogla raditi kod kuce a da su "prikladne" za mene.

P.S. Ocekivala sam da ce komentar zbog mojeg neodlaska u gym naici na zestoku kritiku ovdje, ali drago mi je da nije tako :)
Back to Top
Warrior98 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 28 Srpanj 2016
Location: Radoboj,Krapina
Status: Offline
Points: 197
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Warrior98 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Kolovoz 2017 at 18:08
TheExaltedOne,koji ti je cilj s vježbama?
"Exercise is the thing we must do to replicate the conditions under which our physiology was - and still is - adapted, the conditions under which we are physically normal."
Back to Top
TheExaltedOne View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Studeni 2014
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TheExaltedOne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Kolovoz 2017 at 19:46
Originally posted by Warrior98 Warrior98 wrote:

TheExaltedOne,koji ti je cilj s vježbama?

Cilj mi je hmm...funkcionalnost vise nego izgled. Dobiti nesto snage, misicne mase i energije paralelno uz to kako cu se (nadajmo se) debljati, cisto zato da mi svakodnevni zivot i nosenje stvarcica budu laksi :) Cisto zbog zdravlja, a i buduceg posla ce mi bit potrebno u gornjem dijelu tijela konkretno. Ne ocekujem nista spektakularno preko noci, a kao sto sam i u prvom postu spomenula problem s lipidima u krvi, zdravlje je prioritet stoga i planiram neku vrstu aktivnosti. Cardio (trcanje i sl.) bih nastojala u pravilu izbjegavati jer sam svjesna da bih onda morala vise jesti, sto mi vec i sada predstavlja problem.

EDIT: s hormonima stitnjace i svim ostalim u zdravstvenom smislu mi je sve u savrsenom redu (nedavno provjereno), jednostavno jako tesko  oduvijek dobivam na tezini, cak i kad sam mjesecima skoro iskljucivo jela junk food, dobila sam kilu dvije maksimalno, a istovremeno se osjecala grozno.


Edited by TheExaltedOne - 19 Kolovoz 2017 at 19:50
Back to Top
Warrior98 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 28 Srpanj 2016
Location: Radoboj,Krapina
Status: Offline
Points: 197
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Warrior98 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Kolovoz 2017 at 22:13
https://darebee.com/ 
Tu si nađi što te zanima,bez opreme su treninzi,ali pazi da obuhvatiš sve dijelove tijela koliko toliko. Neki treninzi su napravljeni malo nespretno,ali možeš pitati ili tu ili potrazi na internetu vjezbu za pojedini dio tijela. Generalno,trazi vjezbe koje ce koristiti listove,gluteuse,kvadricepse,trbušne mišiće,ruke-biceps,triceps i leđa. 
LP
"Exercise is the thing we must do to replicate the conditions under which our physiology was - and still is - adapted, the conditions under which we are physically normal."
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.