New Posts New Posts RSS Feed - pozdrav!!!!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

pozdrav!!!!

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
jokem View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 06 Rujan 2012
Location: split
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jokem Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: pozdrav!!!!
    Posted: 08 Rujan 2012 at 12:59
ja sam totalni amater svaka pomoc mi je dobro došla.Želim skinit salo sa trbuha i raširit prsa,ledja...(ono da budem ljepo izdefiniran,ništa previše)
Back to Top
extremefit View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 28 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 272
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote extremefit Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Rujan 2012 at 17:09
Procitaj prvo malo blogove, ima tu puno informacija pa onda ako sta nije jasno pitaj.
Back to Top
jokem View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 06 Rujan 2012
Location: split
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jokem Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Rujan 2012 at 11:45
proteine imam,sad se mislim dali da narucim nešto za topljenje masti samo neznan šta,mislija san l-karnitin ili ketoni maline?
Back to Top
jokem View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 06 Rujan 2012
Location: split
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jokem Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Rujan 2012 at 11:46
uglavnom imam 194cm,85kg.
Back to Top
jokem View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 06 Rujan 2012
Location: split
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jokem Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Rujan 2012 at 14:29