New Posts New Posts RSS Feed - Pozdrav svima :)
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Pozdrav svima :)

 Post Reply Post Reply
Author
lou_89 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 04 Veljaca 2013
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lou_89 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pozdrav svima :)
    Posted: 04 Veljaca 2013 at 13:48


Ja sam nova ovdje na forumu i htjela bi se informirati o par stvari, ali najviše me zanima prehrana.
Uglavnom moja prica ide otprilike ovako. Imam 23 godine i visoka sam 172 cm i imam 86 kila. Tu dolazi do mojih problema, uvijek sam se kretala sa kilažom oko 72 kg što je meni bilo ok, u zadnje 3 godine sam došla na ovu kilažu na kojoj jesam sad. To toga je doveo moj nacin života , bila sam student i naravno da tu nisam pazila šta jedem.
Uvijek sam se bavila nekom vrstom aktivnosti od trcanja do razno raznih fitnese programa.na pocetku godine bi krenula sa necim i onda cimbi ispiti krenuli tu bi stala jer sam svoje vrijeme posvecivala da što prije i u roku dam ispite.
Kako sam faks završila i nemam više tu obavezu da ucim , odlucila sam da je vrijeme za neke promjene . U 10 mjesecu sam otkrila tzv funkcionalni fitness i nakon malo proucavanja svidjelo mi se jer uvijek sam pokušavala s teretanom i uvijek bi mi nakon nekog vremena dosadila.
I tako sam upisala i sad vec idem 4 mjeseca tj. pocinjem sa 5 mjesecom.u pocetku sam imala strašne upale mišica ali sad sam se naviknula i svaki novi trening jedva cekam.
inace imamo super trenera koji nas motivira i toga ne fali :) . takodjer nas je na prošlom treningu potaknuo da malo razmislimo o svojo prehrani.
Pošto bi htjela skinuti taj višak kilograma što imam, ali bi to htjela napraviti na zdrav nacin bez ikakvih dijeta pitala sam se ako biste mi mogli pomoci.
Jedan od faktora je i taj što radim uredski posao i dolazim doma u 16i30 sa posla.