New Posts New Posts RSS Feed - Povreda metatarzalne kosti
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Povreda metatarzalne kosti

 Post Reply Post Reply
Author
Jools View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 02 Lipanj 2013
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jools Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Povreda metatarzalne kosti
    Posted: 02 Lipanj 2013 at 14:24
Pozdrav svima!

Potpuni sam pocetnik, umorna od nezdravog i neaktivnog života i viška kilograma! I tako sam odlucila poceti vježbati kod kuce uz Insanity i ocito sam se preforsirala, vježbala sam 8 dana za redom i 9. se probudila s natecenim stopalom i ozlijedom ligamenta 3. i 4. metatarzalne kosti. I sada je to nateceno vec 14 dana, ide na bolje, ali i dalje ne mogu potpuno stati na nogu..

Zbog svega toga, prestala sam vježbati, a to ne želim! Zato sam vas došla pitati možete li mi preporuciti od kojih vježabi si kod kuce mogu sastaviti trening, a koje ne bi opterecivale moje stopalo tako da se ono može dalje oporavljati?

Taman sam pocela primjecivati da mi se organizam aktivirao i sada sam opet zaglavila u staru rutinu.. a stvarno želim smršaviti, a više od toga želim promijeniti životne navike, zato mi je jako stalo do ovoga i iskreno vas molim za pomoc! Hvala!
Back to Top
Scarpetta View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 02 Kolovoz 2012
Status: Offline
Points: 1819
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Scarpetta Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Lipanj 2013 at 17:42
Pozdrav i tebi
malo je teško dati ti savjet,a ne znamo baš puno o ozljedi odnosno trebalo bi to vidjeti. Nadam se da si bila kod lijecnika (ortoped ili nešto slicno) i da ti je dan savjet što možeš, a što ne
Raditi vježbe s natecenim stopalom i da ne možeš stati na nogu je teško.