New Posts New Posts RSS Feed - Povecanje mase
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Povecanje mase

 Post Reply Post Reply
Author
Apotekar View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 20 Lipanj 2010
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Apotekar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Povecanje mase
    Posted: 20 Lipanj 2010 at 11:39
  Pozz.Imam par pitanja u vezi sa povecanjem mišicne mase.Opcenito se baš ne razumijem u nacine vježbanja i vrste vježbi.Tu sam baš totalni pocetnik,ali sam odlucio da moram sebi povecati masu uz vježbanje i puno jela.Problem je što ja imam š85 cm i imam 55 kg što je zaista premalo.Na skali kad se izracuna ja sam dobrano pothranjen,ali to moram promijeniti.Mene zanima kakve ja uopce vježbe trebam raditi,koliko cesto i da li ima nešto određeno što trebam jesti.Proteine i ostale sinteticke tvari iz trgovina ne mislim koristiti.
Back to Top
soner_9393 View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 22 Sijecanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 3111
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote soner_9393 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Lipanj 2010 at 11:47
Imaš FAQ teme, sve detaljno i kvalitetno objašnjeno, procitaj par puta, sastavi nešto pa cemo komentirat 
Rijeąeno na PM.
Back to Top
zmaj View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak


Joined: 19 Ožujak 2009
Location: Trogir
Status: Offline
Points: 3429
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zmaj Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Lipanj 2010 at 12:03